Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
10 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
De tulip schoenen zijn perfect.Nooit pijnlijke voeten gehad, zelfs niet in het begin als je ze voor de eerste keer draag zijn ze als gegoten. De kleuren bevallen mij ook, van pastel kleuren tot felle kleuren, je kan ze dragen met héél veel verschillende outfits.De metalen kleuren,kunnen tegen de regen. De laarzen zijn ook perfect en anti-slip.Met mijn regenmantel,krijg ik steeds complimenten. De juiste maat en niet zwaar op je schouders. Het enige wat een verbetering zou zijn is, dat de eerste keer dat ik hem droeg, was ik de kap kwijt, hij gleed van mij af, zonder dat ik het wist en was hem kwijt.Ik heb toen een mailtje gezonden om een nieuwe kap te bestellen, maar dat verkopen jullie niet apart.Jullie acties en publiciteit mag er zeker zijn.Doe zo voort.Dank U.
Ik wilde een jas terugsturen omdat ik twee maten had besteld. Ik kreeg een QR code om hem terug te sturen. Bij het DHL punt bleek de code niet te werken. Ook bij een ander DHL punt weigerde de code. Ik heb dat gemeld, kreeg pas twee dagen later antwoord dat ik een nieuwe code kon aanvragen. Dat heb ik gedaan, maar nu, na vier dagen heb ik nog niets ontvangen. Ik kan de jas dus niet terug sturen. Heel slechte klantenservice.
Prachtige jas en schoenen maar echt jammer van die 15% kortingscode “op je eerste aankoop” die je pas ontvangt als je al besteld/betaald hebt.
Ik begrijp het wel: bij bestelling schrijf je je blijkbaar in voor de nieuwsbrief, maar toch voel ik me bedot door deze manier van doen. De klantendienst kon ook niets meer voor me doen.
Beoordeling melden
7 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Er was geen mogelijkheid toegevoegd om retour te zenden.
Beoordeling melden
13 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Snelle verzending
Beoordeling melden
8 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
14 mrt 2024
Geverifieerde beoordeling
Betaal systeem is slecht !
Betaal systeem slecht! Geleverde product is goed
Beoordeling melden
26 feb 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb in Nederland niet de keuze uit het gehele assortiment. DIT IS ALLEEN IN NEDERLAND.
Bij retourneren andere maat en andere kleur kon ik niet selecteren.
Beoordeling melden
25 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Retour
Uit de informatie op de site begrijp ik dat retour sturen gratis is. Ik moest echter toch een euro betalen.
Beoordeling melden
25 jan 2024
Geverifieerde beoordeling
Ik heb al tweemaal een jas besteld, maar ik ontvang gewoon niets, hoe dan
Beoordeling melden
4 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Waardeloze klantenservice
Ik wilde een jas terugsturen omdat ik twee maten had besteld. Ik kreeg een QR code om hem terug te sturen. Bij het DHL punt bleek de code niet te werken. Ook bij een ander DHL punt weigerde de code. Ik heb dat gemeld, kreeg pas twee dagen later antwoord dat ik een nieuwe code kon aanvragen. Dat heb ik gedaan, maar nu, na vier dagen heb ik nog niets ontvangen. Ik kan de jas dus niet terug sturen. Heel slechte klantenservice.
Beoordeling melden
17 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Bizar slechte service
Een maand terug mijn eerste bestelling gedaan bij IlseJacobsen, ik kreeg mijn order in "defecte" staat binnen. (Dit kan gebeuren!) Ik heb een mail gestuurd met daarin een uitleg + foto van het defect, en met de vraag hoe ik ze kosteloos retour kon sturen, gezien dit mij niet de bedoeling lijkt. Geen reactie, paar dagen later nog een mail gestuurd, ook geen reactie. Uiteindelijk met eigen kosten toch maar retour gestuurd. Heb keurig een bevestigingsmail gekregen dat mijn retour was aangekomen, en hierin stond dat mijn geld binnen 14 dagen terug zou staan op mijn rekening. 3 weken later, nog niks ontvangen. Weer meerdere mails achteraan gestuurd, maar geen enkele reactie. Hoe dan?! Bizar.
Ruim een week na bestelling nog geen track trace code. Snelle levering staat op site. Paar keer gemaild en kontakt formulier ingevuld. Nooit op gereageerd.. Ben bang dat mijn geld weg is. Bij navraag bij de internationale Ilse Jacobsen store blijkt dat zij meer vragen hebben gekregen hierover. Het is geen origineel verkooppunt meer van van hun... Paar jaar geleden nog wel en toen ging de bestelling prima.. waardeloze!
Beoordeling melden
4 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Product is prima, klantenservice zeer slecht
Product is prima, contact Klantenservice zeer slecht, namelijk niet. Dit betrof mijn vraag of bij het ruilen van de te kleine jas de koningskorting van toepassing bleef. Nooit een reactie gekregen, ook niet na verschillende pogingen. Heel vervelend
Beoordeling melden
22 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Heb ná een week nog steeds geen track & trace code ontvangen. Ik heb er al verschillende mails achteraan gestuurd maar krijg helemaal géén reactie terug. Met andere woorden iets besteld maar NIKS binnen gekregen en geen reacties op al mijn mailtjes. Heeeeeel slecht dit en vraag me af hoe dit kan want had toch wel het idee dat Ilse Jacobsen te vertrouwen was, is tenslotte een bekend merk.
Beoordeling melden
16 mei 2023
Geverifieerde beoordeling
Terugbetaling duurt weken terwijl de website aangeeft ‘enkele werkdagen’. Daarnaast is mijn ervaring dat de klantenservice niet of pas na meerdere pogingen reageert. ‘Neem contact op met de klantenservice’ is dus een zware opgave. Alles vraagt veel tijd, ook de levering en bevestiging van een retour.
Beoordeling melden
2 sep 2023
Geverifieerde beoordeling
Bestelling geplaatst na een week nog niets vernomen ?!?! Na zelf contact op genomen te hebben werd me verteld dat ik het geld terug gestort zou krijgen ?!? Vreemd weer contact gehad , was niet meer in voorraad ?!? Hele slechte service . De eerste en laatste keer voor mij bij Ilse Jacobson !
Beoordeling melden
26 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
PAKJE NIET ONTVANGEN
Ik heb het pakje met de bestelde schoenen NIET ontvangen. Dit moest geleverd worden door DPD. Het is de TWEEDE maal dat ik problemen ondervind bij een bestelling bij ILSE JACOBSEN. Dit is meteen ook de laatste maal dat ik bestel!!
Beoordeling melden
13 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
Beschadiging op de jas
Ik heb afgelopen dinsdag mijn jas ontvangen. Er zat een beschadiging op de voorkant van de jas. Heb gelijk een mail gestuurd. Het is nu zondag, vooralsnog geen bericht terug gehad.
Beoordeling melden
15 dec 2023
Geverifieerde beoordeling
Maten soms chaotisch
Jammer genoeg pasten de bestelde laarzen niet: te klein. Maat groter besteld: te groot.
Ditzelfde had ik al eerder bij IJ. Verder nooit bij webshops en schoenenwinkels…
Beoordeling melden
27 aug 2023
Geverifieerde beoordeling
B keus
Stof van de jas was ribbelig het lijkt mij ondeugdelijk. Geen reactie op mijn email dus helaas moet hij retour. Zonder deze mankementen had ik de jas gehouden.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.