Ilse Jacobsen Hornbaek- Logo - Beoordelingen

Ilse Jacobsen Hornbaek

480 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.018 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 dec 2018
Ilse Jacobsen Hornbaek voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

10 sep 2023
De tulip schoenen zijn perfect.Nooit pijnlijke voeten gehad, zelfs niet in het begin als je ze voor de eerste keer draag zijn ze als gegoten. De kleuren bevallen mij ook, van pastel kleuren tot felle kleuren, je kan ze dragen met héél veel verschillende outfits.De metalen kleuren,kunnen tegen de regen. De laarzen zijn ook perfect en anti-slip.Met mijn regenmantel,krijg ik steeds complimenten. De juiste maat en niet zwaar op je schouders. Het enige wat een verbetering zou zijn is, dat de eerste keer dat ik hem droeg, was ik de kap kwijt, hij gleed van mij af, zonder dat ik het wist en was hem kwijt.Ik heb toen een mailtje gezonden om een nieuwe kap te bestellen, maar dat verkopen jullie niet apart.Jullie acties en publiciteit mag er zeker zijn.Doe zo voort.Dank U.

Ik wilde een jas terugsturen omdat ik twee maten had besteld. Ik kreeg een QR code om hem terug te sturen. Bij het DHL punt bleek de code niet te werken. Ook bij een ander DHL punt weigerde de code. Ik heb dat gemeld, kreeg pas twee dagen later antwoord dat ik een nieuwe code kon aanvragen. Dat heb ik gedaan, maar nu, na vier dagen heb ik nog niets ontvangen. Ik kan de jas dus niet terug sturen. Heel slechte klantenservice.

Beoordelingen voor Ilse Jacobsen Hornbaek

10 sep 2023
WW
W W.
Ameide

Mooi merk net ff anders dan anderen

Gewoon een leuk merk net ff anders dan anders. Was na 11 jaar uit m'n fijne raincoat gegroeid dus 1 maatje groter besteld. Aan de oude jas mankeert nog altijd niets. Daar zoek ik een vervangende draagster voor Was blij met de 50% aanbieding want als je dan toch 1 puntje van kritiek moet noemen is het de prijs zonder korting. Maar nu dus heel blij met deze aankoop. En ook blij met m'n instap schoentjes. Die neem ik altijd een maatje kleiner want de stof loopt uit. Heerlijk voor de zomer. Nu alvast ingekocht.
Heerlijke pantoffels, warme voeten krijg je hier zeker van. Ik zou wel adviseren om een hele maat groter te kopen. Ik heb zelf een ruime 40 en heb maat 41 gekocht. Maar ik voel de opstaande rand onder mijn hak. Dus eigenlijk heb ik 42 nodig, maar deze was uitverkocht. Aangezien ik geen km’s loop in huis, vind ik het geen probleem. Want ze zijn super comfortabel en warm!
28 aug 2023

positieve beoordeling

Fijne korting , goede beschrijving, duidelijke info na bestelling. snelle levering. iets beter maten weergeven; ik heb via andere website ontdekt dat ik een maat kleiner moet bestellen wat ook zo was( inclusief rekening houdende met een dikker trui in de winter) merci , ik ben super blij met mijn product
JH
Johanna H.
Monferland

pasvorm en kleur

De tip om een regenjas 1 maat groter dan je normale kledingmaat te kopen, klopt en is dus bijzonder handig! De beschrijving van de kleur kan m.i. beter: de kleur van regenjas RAIN07 zwart, is niet diep zwart maar neigt naar (zwart)bruin. Gelukkig was dit geen probleem wat mij betreft.
8 okt 2023
Passen prima om de voeten heen. Loopt heerlijk. Ze kunnen echter slecht tegen water. Één waterplas en de bovenkant lubbert uit. Na één seizoen zijn de schoenen een maat groter geworden. Ik geef ze dan weg
2 mei 2023
Mooie paaskorting op hun site gevonden, en toen ik het verkeerde besteld had kreeg ik netjes alsnog een vervangende korting, zodat ik het juiste product ook weer met die paaskorting kon bestellen.
MH
Moniek H.
Tilburg
Fantastische jassen! Mooie pasvorm, goede kwaliteit. Snel geleverd. Jassen zijn niet goedkoop, maar daar krijg je dan ook een heel mooie kwaliteit jas voor die erg lang regenbestendig blijft.l
15 aug 2023

Echt mooie kwaliteit en pasvorm

Echt mooie kwaliteit, snel bezorgd, wat wil je nog meer. De pasvorm van de jas is zo mooi, “gewone” regenjassen zijn meestal erg vormloos, maar die van jullie heeft echt model! Fijn!
10 okt 2023
Kwalitatief uitstekend, zeer goede service, karaktervol merk. Jas retour gezonden omdat de kleur niet paste, de tint kwam niet helemaal overeen met het plaatje op de site
Mooie regenjas zit prima en lekker lang. Ik heb lange armen en ben zelf 1,8 dus had 46 besteld, iets ruim maar omdat de jas niet gevoerd is kan er ook nog een vest onder
Het is een erg mooi merk, van goede kwaliteit! Wel flink prijzig… maar met m’n vorige jas heb ik zeker 10 jaar gedaan. Nu in de uitverkoop een nieuwe gekocht. Blij mee!
MB
9 aug 2023

Snelle levering, tevreden klant

Bestelling is goed en snel verlopen. Mooie artikelen. De regenjas is perfect. Enige was dat de jas zwart gelabeld is maar het is donkerbruin. Ik ben er happy mee
12 sep 2023
Super leuke en zeer lekker zittende schoenen!!! Heb ze inmiddels in meerdere kleuren, draag geen andere schoenen meer!!! En een fijne waterdichte regenjas!!!

Great product, fast delivery

I already have one pair of these shoes I got from a store. It was the first time I got it online though. It was at my door next day I purchased. Love it!
24 aug 2023

Geweldige jas.

De gehele jas, pasvorm, uitstraling, lengte, ik ben 1.80 m. Ook is de jas licht in gewicht. Winterblauw vind ik een erg mooie kleur. Meer dan tevreden!
Snelle levering!! Mijn vermoeden is dat de pantoffels beter een maatje groter besteld kunnen worden ivm bond. Leuke pantoffel mooie groene kleur !