dehuidshop.nlReviews

Details over dehuidshop.nl

dehuidshop.nl - Beschrijving

Wij verzenden tot 23:30 uur van maandag t/m vrijdag. Op zaterdag verzenden wij tot 16:30 uur.
Dermaskin
Julianastraat 1C
6644BN Ewijk
Kamer van Koophandel 16086487
Marian Janssen

Beoordelingen voor dehuidshop.nl

26 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

van N R.
Ik heb dit product eerder gekocht via huid teraphy dus nu besteld ik via deze shop online vervolgen. En service heel snel

Ik wil geen dieren uitbuiten dus zocht lang naar de juiste crème. Bij deze winkel kreeg je een gratis kado erbij naar met bijenwas! Na 3 dagen pas opgenomen ,was er een onbeschofte vrouw die kort zei pech ! Geen klantvriendelijkheid. Wanneer ik uitleg dat er bijenwas in zit krijg ik de oliedomme opmerking dat het natuurlijk is. De volgende keer als ik bijna 100 euro uitgeef is het niet bij hun!

Beoordelingen voor dehuidshop.nl

van D S.
Super snelle levering. Mogelijkheid voor achteraf betalen via klarna vond ik fijn.
Antwoord van dehuidshop.nl
Beste S, Dank je wel voor je mooie beoordeling en veel plezier met je product. Hartelijke groeten, Marian
Correcte levering, was wel langer onderweg dan voorzien en belooft.
Antwoord van dehuidshop.nl
Beste S, Dank je wel voor je mooie beoordeling hier zijn we heel blij mee. Ik heb het ook nog even nagekeken en zag dat je pakje wel op dezelfde dag verzonden was, zoals bij beloven. Voor de bezorging zijn wij helaas afhankelijk van de snelheid van de post en kunnen wij geen beloftes over doen, dit doen wij dan ook niet. Momenteel is het ontzettend druk bij de post waardoor de bezorging een vertraging kan oplopen en ik zag dat het weekend er tussen zat. Dit is de reden dat het wat langer duurde. Ik wil je bedanken voor je vertrouwen en wens je veel plezier met het product. Hartelijke groeten, Marian
Snel verzonden, goed verpakt en leuke testers erbij.
Antwoord van dehuidshop.nl
Beste A, Bedankt voor je mooie beoordeling en geniet van je producten. Hartelijke groeten, Marian
Levering was snel service was goed, Product moet ik nog proberen dus ik kan geen ervaring delen, want ik heb net begonnen,
van N R.
de bestelling was s avonds besteld en de volgende dag kwam het pakketje netjes verpakt aan op ons adres. heel fijn
I think is an excellent idea, and way to trust your purchases would arrive safe
Super! 28/07 iets voor 20u besteld en dag erna 29/07 s morgens geleverd.
Antwoord van dehuidshop.nl
Beste Busra, Proficiat, jij bent de winnaar van de voucher t.w.v. 100 euro. Je mag hem besteden in onze Skinclinic of webshop. Veel plezier ermee namens team Dermaskin
Bestel nooit meer ergens anders. Goed geregeld
Volgende dag al in huis, top.
Antwoord van dehuidshop.nl
Proficiat Marion, je mag bij ons een afspraak maken voor een HydraFacial behandeling. Geniet er van! Hartelijke groeten, team Dermaskin
goed product
Antwoord van dehuidshop.nl
Dank je wel voor je mooie beoordeling. Je ontvangt van ons een shoptegoed van 100 euro. Neem je even contact met ons op? Veel shopplezier namens team Dermaskin.
het was goed
perfect!
Tevreden
Antwoord van dehuidshop.nl
Beste Rojin, Proficiat, jij bent de winnaar van de voucher t.w.v. 100 euro. Je mag hem besteden in onze Skinclinic of webshop. Veel plezier ermee namens team Dermaskin
Perfect
Top