vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.295 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

10 nov 2023
Ik bestel al jaren bij Vamos, altijd goeie maten en snel in huis. Hier doe ik graag mijn schoenen bestellen. Misschien zouden ze de verzendkosten eens kunnen laten vervallen bij zulke dure aankoop boven de 150 euro. Vriendelijke groet Anneke
10 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
IB
8 sep 2023

Vamos levert op tijd en goede producten.

Vamos levert op tijd en heeft goede producten. Wel graag absolute duidelijkheid over materiaalverwerking. Schoenen bleken niet van leer te zijn. Wel wordt vermeldt binnenzool leder. Dan kun je ook vermelden dat de schoen zelf niet van leer is
11 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
CJ
Charma J.
Het Bildt
22 jul 2023
Voor extra breede voeten komt er steeds meer keus. Het is fijn dat je dan ook 'leuke' schoenen kan dragen. Bestellingen zijn niet altijd leverbaar ook al staat op de site van wel. Telefonisch contact is altijd behulpzaam en vriendelijk
24 jul 2023
MB
Magda B.
De Meern
Heb al meerdere keren hier gekocht, de schoenen zitten erg lekker en zien er precies zo uit als de foto's op het internet. Ook de herenschoenen die we gekocht hebben waren een goede pasvorm en zien er prima uit.
EH
de klantenservice is top ze geven je snel antwoord terug en terug sturen van de schoenen die niet goed zitten is ook geen probleem.Daarnaast geven ze ook heel erg snel je geld terug kortom een super bedrijf !!
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Hartstikke mooi! Dank u wel voor uw review. Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
17 okt 2023

dames enkellaarsjes

duidelijke beschrijving van schoenen, reviews zijn ook fijn, goed of minder goed, kijk zelf wel wat dan belangrijk is voor mij. goede service, snelle bezorging. fijne schoenen voor brede voeten en niet duur.
18 okt 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
DK
Diana K.
Almere-buiten
29 jun 2023

Goede service.

Sandalen besteld maar retour gestuurd omdat een gedeelte helaas toch te wijd was voor mijn voeten. Snel het vooruit betaalde bedrag retour op mijn rekening. Altijd snelle levering en goed e-mail contact.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Hopelijk is een volgende bestelling weer naar wens. Met vriendelijke groet, Team Vamos
9 jun 2023
Zeer betrouwbare partij, met een prachtig uniek product, denkt en beweegt met de klant mee, zeer voorkomend, komt afspraken per definitie na, een uitkomst voor mensen die niet meer naar een winkel kunnen.
AK
Anna K.
Beverwijk
27 jul 2023
Enorm groot keuze in comfort schoenen...veel modellen ook elegant, natuurlijk materiaal heel vaak te vinden...modieus en trendy....super. Wat ik mis: heren sandalen en pantoffels voor leest k l m.
28 jul 2023
Dank u wel voor uw positieve beoordeling! Wij waarderen dit enorm. Heel veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
JZ
Jolanda Z.
Beemster
Super leuke schoenen en ik wilde 1 paar in een andere maat omruilen en nog een ander stel bestellen en dat werd keurig gedaan en ik hoefde niet extra verzendkosten te betalen. Super geholpen
27 mei 2023
Twee keer dezelfde schoenen besteld voor mijn moeder, beide maten waren niet goed helaas. Keurige mails gekregen en geld teruggestort, dank jullie wel. Misschien lukt het een volgende keer☺️
Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Vamos
14 nov 2023

Schoenen Vamos

Meestal komt de foto overeen met de werkelijkheid. Maten en breedte heel erg goed. Bij terug sturen snel je geld terug op je rekening. Van de 10 paar schoenen maar 1 paar terug gestuurd.
16 nov 2023
WS
wim s.
binnenmaas
Ik heb breedte M dan begrijp je hopelijk dat die mensen ook een grote lengte maat hebben bvb 47 of 46 ik zie die lengte dan niet en een zomer schoen met breedte M kan ook geen kwaad hoor.
18 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling met hierin uw tip. Wij gaan deze doorgeven aan de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
MS
21 nov 2023

Super fijne schoenen

Heel fijn breedte maten en halve maten. Heel prettig om een halve maat groter te hebben bij eigen steunzolen. Ze worden keurig verpakt, en vlot bezorgd. Al met al heel tevreden top site
22 nov 2023
VV
Vera v.
Groningen, Niederlande
17 okt 2023

Schoenen van kwaliteit

Bij Vamos weet je één ding zeker: de schoenen zijn van goede kwaliteit. Het is ook fijn dat je kunt kiezen hoe wijd de schoenen moeten zijn, dat kan echt niet bij alle schoenaanbieders.
18 okt 2023
Super beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Vamos
15 nov 2023
Fijne klantenservice en goede kwaliteit schoenen. Meerdere paren thuis laten bezorgen om te passen. De modellen die me niet goed zaten konden kostenloos weer retour. Super fijn!
16 nov 2023

Retour

Twee paar schoenen moest ik terug sturen. Zonder problemen het geld terug op de bank. Ondertussen weer 2 andere schoenen bij Vamos gekocht die prima pasten. Prima service!
JT
Jolanda t.
Apeldoorn
9 aug 2023
Altijd goede kwaliteit schoenen. Uitstekende klantenservice. De schoenen waren iets te klein en zonder gedoe telefonisch kunnen ruilen. Had ze twee dagen later al in huis.
9 aug 2023
Mooie beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Vamos
Foutje bij verzending (verkeerde maat toegestuurd). Telefoontje was genoeg voor vele excuses en directe toezending van het goede wat nog goedkoper was dan het origineel.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Gelukkig bent u inmiddels in het bezit van het juiste pakket. Met vriendelijke groet, Team Vamos
27 okt 2023
De schoenen werden netjes geleverd. Ik kon ze op mijn gemak passen en bekijken welke het beste bevielen. Of de keuze goed is geweest zal de komende tijd blijken.