vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nlReviews

vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

Details over vamos-schoenen.nl

vamos-schoenen.nl - Beschrijving

Vamos-schoenen.nl is een merk- en wijdtespecialist en heeft een ruime collectie online schoenen voor voeten die een beetje extra aandacht nodig hebben. Vamos maakt gebruik van verschillende wijdtematen, F tot en met M, waarbij F geschikt is voor extra smalle voeten, en M voor extra brede voeten. Voor iedere voet de perfecte schoen. Daarnaast vindt u bij Vamos ook orthopedische schoenen en schoenen die geschikt zijn voor steunzolen. Kortom: ook iedereen die niet altijd kan slagen in gewone schoenwinkels, vindt bij Vamos-schoenen.nl perfect passende schoenen. Brede voeten, smalle voeten, ingezwachtelde voeten, gevoelige voeten, de online schoenenshop biedt voor elke voet de perfecte schoen. Vamos-shoenen.nl laat bovendien zien dat comfortschoenen ook heel modieus en stijlvol kunnen zijn. Zo zijn alle schoenen gemaakt van hoogwaardige materialen en voorzien van trendy details.
K - Mail Order GmbH & Co. KG
Rivium 1e straat 72
2909 LE Capelle aan den IJssel
Amtsgericht Mannheim HRA 500185
Armin Bischoff

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

1.774 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Vamos verkoopt goede schoenkenmerken in verschillende breedtematen. Omdat je pas achteraf hoeft te betalen kun je thuis uitproberen of de schoenen goed passen en ze zonodig weer terugsturen, zonder dat je je geld voor een tijd kwijt bent. Ik heb een paar keer schoenen teruggestuurd omdat ze niet pasten bij mijn voetprobleem, maar heb nu hele fijne schoenen (Waldlaüfers) die goed passen en prima lopen. Mijn steunzolen passen er in.

van Ed N.
De originele bestelling van 17-12-2021 is zoekgeraakt. Ik heb contact gezocht met Vamos en de klantenservice beloofde mij een nieuwe zending te sturen. Die heb ik ook ontvangen. Vervolgens bleek dat het rekeningoverzicht niet klopte. Er was immers 2 keer eenzelfde zending verzonden. Uiteindelijk kreeg ik een e-mailbericht dat ik 1 bestelling nog moest betalen en dat ik de eerste zending terugbetaald kreeg. Al met al klopte dit wel (erg omslachtig) maar wat mij stoorde was de opmerking dat ik ontevreden was over de eerste zending, terwijl die nooit geleverd was. Ik heb dit in een een e-mailbericht ook duidelijk gemaakt, maar hier is geen antwoord op gekregen. Wat kan de klantenservice verbeteren: e-mailberichten van een klant goed lezen en ook beantwoorden. De schoenen zijn verder uitstekend en ik ben dus een tevreden klant v.w.b. de schoenen. De rest behoeft verbetering.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

Ik kocht een paar instappers leest K omdat ik brede voeten heb. als je brede voeten hebt zoals ik, dan is moeilijk schoenen vinden, dus u begrijpt hoe blij ik was dat ik een paar gevonden had met leest K. Maar groot was de teleurstelling toe ik een paar schoenen ontving die gewoon de standaard breedte hadden, ook al stond er K aan de binnenkant. Ik heb ze vergeleken met mijn eigen schoenen Clarks leest H en de nieuwe waren smaller. Kortom de leestbreedte die worden opgegeven is een wassen neus. Ik heb de schoenen maar teruggestuurd. Het terugsturen gaat bij Vamos probleemloos, dat is hier heel simpel en netjes geregeld. Ik twijfel of ik het nog een keer moet proberen bij Vamos.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw uitgebreide beoordeling. Graag bieden wij u onze excuses hiervoor aan. We geven dit door aan de betrefende afdeling om het te controleren. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
Allereerst: mooie schoenen. Klantenservice was behulpzaam bij het aanmaken van een account want dat ging niet zonder hulp. Technisch probleem? Wel vervelend dat je retourzendingen moet melden door te bellen of emailen, waarom kan dat niet in je account en waarom is er niemand aanwezig om de telefoon te beantwoorden als de website aangeeft dat ze ‘open’ zijn. Maar goed, het gaat om de schoenen.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling. Een retourzending hoeft u bij ons niet aan te melden. Het kan zijn dat de wachttijd aan de telefoon soms langer duurt als normaal, dit heeft te maken met bepaalde pieken aan de telefoon. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
van R V.
Kan geen dichte schoenen meer aan omdat de tenen stuk gaan (diabetes) Ziekenhuis kan hiervoor geen orthopedische schoen meer maken Kwam zelf op het idee extra brede sandalen met steun aan de hiel te proberen DE oplossing! Heb net het 2e paar ontvangen!
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling! Wat ontzettend fijn dat u bij ons de oplossing heeft gevonden. Leuk om te lezen. Wij wensen u er veel plezier mee. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Het leer is van een mooiere kwaliteit dan zichtbaar is op de foto, heel soepel. Mooi mat zwart en niet een beetje glanzend zoals op de foto leek. Levertijd was wat langer, maar dat vind ik niet erg.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Erg prettig om te vernemen dat alles naar wens is. Veel plezier van het artikel. Met vriendelijke groet, team Vamos
ik heb altijd pijn gehad aan mijn buitenste tenen omdat alle schoenen eigenlijk te strak zaten. Nu met de bredere schoenen, die ook nog eens leuk zijn, heb ik geen pijn meer!
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Super om te lezen! Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
van Jos K.
Ook schoenen voor de bredere voetmaat, die er toch leuk uitzien. Als man zoek je toch ook naar leuke schoenen. Keuze is al beperkt. Dus blij met Vamos
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Mooi compliment! Hier worden wij dan weer blij van. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Prachtige schoenen, laarzen en pantoffels heb ik intussen bij Vamos gekocht. Goede pasvorm en vaak met uitneembare binnenzool. Kwaliteitsproducten!
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Wat een leuke beoordeling om te lezen, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Vamos
van Ted D.
Zien er altijd mooi uit en volgens de afbeelding. Perfecte maat. Lopen uitstekend en worden netjes op tijd afgeleverd. Wordt er altijd blij van.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Fijn om te lezen dat u blij wordt van onze schoenen! Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Schoenen zijn geweldig, goede pasvorm en lopen lekker. Echter, wat minder reclame in mijn mailbox mag ook, ik weet jullie wel te vinden.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Hartelijk bedankt voor uw top-beoordeling. fijn om te lezen dat de schoenen u bevallen. In 'Mijn Account' kunt u de frequentie van de toezending van de catalogi aanpassen. Met vriendelijke groet, team Vamos
Snelle verzending en retour zending ging ook super alles zat er al bij dus hoefte niets te zoeken om terug te sturen top gewoon
Toppie! Dank u wel! Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
van A V.
De schoenen zijn precies zoals afgebeeld. Ik ben er heel blij mee. Ze passen perfect. De bezorging was ook nog redelijk snel.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Hier worden wij heel blij van! Dank u wel voor uw beoordeling en heel veel plezier met uw schoenen! Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
goede kwaliteit schoenen, in mijn geval sandalen, alleen wijdtemaat K valt toch enigszins smal, maar past mij toch wonderwel.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Vamos heeft een groot assortiment en ook wijdte-maten. Ik ontving de bestelling vrij snel en ik ben tevreden.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Wij zijn erg tevreden met uw beoordeling. Dank u wel. Met vriendelijke groet, team Vamos
De afwerking en kwaliteit zijn goed. Maar ik heb brede schoenen (K) gekocht; die vielen toch vrij smal uit.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Bedankt voor de 4 sterren en uw complimenten! Jammer dat de schoenen toch smal uitvielen. U mag deze terugsturen. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
van eva h.
schoen zit goed om mijn voet wat belangrijk is voor mijn enkel aangezien ik vaak door mijn enkel zwik
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Fijn dat u bij ons schoenen heeft gevonden die prettig zitten! Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
Leuke schoenen ook voor steunzolen en de breedte word vermeld. Goede service.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw compliment en heel veel plezier gewenst met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
Heel blij met vamos schoenen,goed van maat, breedte , gewoon super blij mee.
ik weet mijn maat en breedte en zijn altijd goed en veel keuzen in k breedte
Onwijs bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Vamos
Perfecte bestelde schoen-pantoffels! de bezorging was uitmuntend goed
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Super beoordeling, dank u wel. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Ze zijn perfect voor mijn moeilijke voeten en zien er erg mooi uit
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Vamos