vamos-schoenen.nlBeoordelingen

vamos-schoenen.nl - Online schoenenspecialist voor dames en heren.

Vamos-schoenen.nl is een merk- en wijdtespecialist en heeft een ruime collectie online schoenen voor voeten die een beetje extra aandacht nodig hebben. Vamos maakt gebruik van verschillende wijdtematen, F tot en met M, waarbij F geschikt is voor extra smalle voeten, en M voor extra brede voeten. Voor iedere voet de perfecte schoen. Daarnaast vindt u bij Vamos ook orthopedische schoenen en schoenen die geschikt zijn voor steunzolen. Kortom: ook iedereen die niet altijd kan slagen in gewone schoenwinkels, vindt bij Vamos-schoenen.nl perfect passende schoenen. Brede voeten, smalle voeten, ingezwachtelde voeten, gevoelige voeten, de online schoenenshop biedt voor elke voet de perfecte schoen. Vamos-shoenen.nl laat bovendien zien dat comfortschoenen ook heel modieus en stijlvol kunnen zijn. Zo zijn alle schoenen gemaakt van hoogwaardige materialen en voorzien van trendy details.
Mail Order Finance GmbH
Rivium 1e straat 72
2909 LE Capelle aan den IJssel
A.J. Janse

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

4.36/5.00

1.486 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over vamos-schoenen.nl

De wachttijd tot je de schoenen krijgt vind ik erg lang.
 Antwoord van vamos-schoenen.nl
Hartelijk dank voor uw feedback en beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Debezorging was slecht. Op verkeerde adres afgeleverd.
 Antwoord van vamos-schoenen.nl
We kunnen ons voorstellen dat het niet prettig is dat het op een verkeerd adres is geleverd, gelukkig heeft u de bestelling goed ontvangen en we wensen u hier veel plezier mee! Met vriendelijke groet, team Vamos
Hetbis een fijne schoen die lekker zit. 8
Heel erg bedankt voor de mooie 8! Met vriendelijke groet, team Vamos
Bestelling op tijd en snel geleverd...prima kwaliteit schoenen.
Mijn benen worden gezwachteld en ik kan deze schoenen aan!
 Antwoord van vamos-schoenen.nl
Heel fijn om te lezen! Met vriendelijke groet, team Vamos.
De bestelde schoenen werden vlot geleverd en waren van goede kwaliteit, maar door de pasvormze pasten ze me helaas niet.en heb ik terug gestuurd. Met deserviceafdeling heb ik verder niks te maken gehad, dus daar kan ik niet echt over oordelen
Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Vamos
De kwaliteit is wat minder dan wat ik had verwacht, vrij dun leer.
 Antwoord van vamos-schoenen.nl
Jammer om te lezen! Met vriendelijke groet, team Vamos.
1 week geleden
Perfecte schoenen voor lastige voeten, netjes geleverd
 Antwoord van vamos-schoenen.nl
Top! Veel plezier ervan! Met vriendelijke groet, team Vamos.
1 week geleden
Geen enkele ster want ik heb na weken nog steeds geen schoenen ontvangen.
 Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dat is jammer om te lezen! U kunt hiervoor het beste contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, team Vamos
Goede services
Super! Met vriendelijke groet, team Vamos
1 week geleden
IVM met Corona werd de levertijd van 4 weken niet gehaald, maarmet een week overschreden
 Antwoord van vamos-schoenen.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Vamos.
Ik ben heel tevreden.
Fantastisch! Met vriendelijke groet, team Vamos
Ik heb geen melding per e-mail van retour gekregen vind ik wel zo fijn andere webshops doen dat wel
1 week geleden
Zodra wij uw retour volledig hebben verwerkt, ontvangt u zeker van ons ook een retoursbevestiging. Door drukte bij DHL kan het iets langer duren voordat uw retour verwerkt is, onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, team Vamos
1 week geleden
Doen nog maar kort zaken via ilnternet en hebben nu 1 paar schoenen ontvangen en het 2e paar is onderweg. Zijn op enkele aanloopproblemen na tevreden!
1 week geleden
We zijn blij om te lezen dat u tevreden bent :-). Met vriendelijke groet, team Vamos
prima service !!!
Bedankt! Met vriendelijke groet, team Vamos
1 week geleden
bij de bestelling miste ik het dat je niet kon aangeven dat je je pakket ergens kon ophalen ipv thuis bezorgen. zou fijn zijn als dat kon
1 week geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Op dit moment is het online niet mogelijk om een DHL punt aan te geven. Hier wordt hard aan gewerkt om dit weer te activeren. Telefonisch kunt u wel kiezen voor levering bij DHL. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Alles is prima gegaan
1 week geleden
Wat een mooie beoordeling. Hartelijk dank hiervoor! Met vriendelijke groet, Team Vamos
Ales prima geregeld
1 week geleden
Wat een super beoordeling! Hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
veel variatie aan schoenen en veel merken zeer leuk om van te voren te zien wat de nieuwe trend wordt, daar ikzelf geen makkelijke voeten heb is het moeilijk om online wat te vinden wat voor mij geschikt is helaas.
Hartelijk dank voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Team Vamos
1 week geleden
Goede kwaliteit en lopen heerlijk
1 week geleden
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Leuk om te lezen dat de schoenen zo heerlijk lopen! Met vriendelijk groet, Team Vamos