vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 11 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
vamos-schoenen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij vamos-schoenen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 apr. 2019
Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

1.595 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

31 mei 2022
De goede pasvorm. Wat niet beviel was de uitermate koude en ongeïnteresseerde reactie van uw "klantenservice "medewerkster. Ik vroeg , waarom de op de toegezonden bestelgids, niet automatisch wordt verwerkt. Reactie: dat had u zelf kunnen doen. Geen reactie, dat zij het jammer zou vinden, dat dit aan onze aandacht was ontsnapt of iets dergelijks. Toen ik om haar naam vroeg omdat ik zeer ontevreden was over haar gespreksinbreng werd er iets gesnauwd en werd het gesprek onmiddellijk beëindigd. Een voor een zich respecterend bedrijf een wel heel laffe gang van zaken.

22 aug. 2022
Op 1 augustus een bestelling gedaan en pas op 20 augustus ontvangen. Geen berichten tussendoor over het waarom er nog niet geleverd werd. Na 2 weken maar eens gebeld; vriendelijke medewerkers die mij vertelden dat er een storing was geweest waardoor de verzendingen gestremd waren. Ineens zag ik in mijn account dat het product op dinsdag verzonden was. Vrijdag nog steeds niets gehoord van dhl, dus weer bellen... Weer hetzelfde verhaal over storing maar ook de mededeling dat als het pakje niet afgeleverd kon worden deze na 2 weken weer retour zou gaan naar Vamos en ik geld terug zou krijgen. Aangezien ik die zondag 2 weken op vakantie zou gaan en ik de kans liep het gewilde pakketje mis te lopen vroeg ik of ze mee wilden denken. Maar nee, dan zou ik gewoon pech hebben en opnieuw moeten bestellen. Maar ze wenste me in ieder geval een fijne vakantie. Ik begrijp best dat er storingen kunnen zijn, maar zou het veel klantvriendelijker vinden als je de klanten met een openstaande bestelling op zijn minst informeert hierover. En in mijn geval (ik kan er niets aan doen dat het pakje ineens in mijn vakantie dreigt te worden geleverd) had ik het wel zo fijn gevonden als Vamos er dan voor zou gaan zorgen dat het pakje òf vastgehouden kon worden op dhl punt òf dat Vamos er dan zelf zorg voor zou dragen dat het opnieuw aangeboden zou worden. Dat alles was gelukkig net niet meer nodig, op zaterdag, de dag voor mijn vertrek, werd mijn pakje geleverd!

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

Prettig dat er een goed gesorteerde website is met o.a. schoenen voor ''moeilijke voeten'' en honderden andere types schoeisel waarbij alle specificaties van de schoen duidelijk worden weergegeven (zoals breedtematen, hakhoogte, zooldikte!). Nog nooit zoveel leuke pantoffels bij elkaar gezien.Vaak is er leuke korting bij acties zodat ook de duurdere merken bereikbaar worden. Over het algemeen zijn de schoenen hier van zeer goede kwaliteit.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Wat een mooie beoordeling, hartelijk dank hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
3 sep. 2022
Door de podoloog zijn tip zitten mijn schoenen perfect Hij aviseerde mijn de zolen doormidden te knippen het gedeelte van de tenen in de schoen tedoen en de steunzool er op te leggen Zo gezegd zo gedaan het is een het in een hele goede tip Het zorgt er voor dat achter er niet uit sloft en voor de schoen de goede pasvorm heeft bij de tenen En zijn prachtige schoenen en krijg alleen maar complimenten Staan mooi bij een jurk of rok
6 sep. 2022
Hartstikke top! Mooi dat deze schoenen u zo goed bevallen! Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
Ik vind ze goed en lekker zitten, goede pasvorm. Jammer dat er niet veel in de schoenen, muiltjes en slippers in maat 43 te vinden zijn die ik ook leuk vind, maar ik geef toch 5 sterren want ik ben blij met mijn aankopen . Inheb helaas geen foto bij de hand.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Uw feedback over de maat gaan wij doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Vamos biedt schoenen aan met een duidelijke vermelding van de breedte maat en of ze geschikt zijn voor de hallux valgus. Ben tot nu toe tevreden over de duidelijke omschrijving en de kwaliteit van de schoenen.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
5 sep. 2022
Voor mensen ,zoals ik , die een voetbrace dragen , zijn de schoenen met klittenband ,die helemaal openklappen , een uitkomst. Er zouden meer modellen en kleuren hiervan mogen uitkomen.
6 sep. 2022
Ben heel tevreden over de kwaliteit en ook de pasvorm van de bestelde schoenen waren naar wens. Als schoen liefhebber zou ik vaker schoenen willen kopen. Maar de kast is al vol.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel loopplezier! Met vriendelijke groet, Team Vamos
ze willen minder papier verbruiken, maar de catalogus blijven maar komen,kan minder. en de bonnen die bij de bestelde artikelen in gesloten zijn ,zijn erg verwarend.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Indien u minder catalogi wilt ontvangen, kunt u dit zelf aanpassen in Mijn account of u kunt een e-mail sturen naar service@vamos-schoenen.nl, dan kunnen wij de frequentie voor u aanpassen. Met vriendelijke groet, Team Vamos
7 sep. 2022
Een bestelling wordt best snel bezorgd en het zijn mooie en stevige schoenen. Maar om geld terug te krijgen van terug gestuurde schoenen, duurt wel erg lang!
7 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wij gaan uw feedback doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Vamos
2 sep. 2022
Hoge veterlaarsjes zagen er mooi uit en lekker zacht, voor gevoelige voet.Helaas had ik een halve of hele maat groter moeten nemen dan mijn normale maat.
2 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling. Jammer dat de veterlaarsjes niet de gewenste maat had. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
Netjes binnen de termijn geleverd. Kregen een mailtje dat de postbode er aan kwam. En volgens mijn vader zijn het fantastische schoenen.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
2 sep. 2022
Prima schoenen, jammer dat er geen winkel van is. Soms moet ik wel drie keer schoenen terug sturen omdat ik zeer lastige voeten heb.
Dank u wel voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
2 sep. 2022
Vamos heeft een prachtige kwaliteit schoenen, snel geleverd en je kunt achteraf betalen wat ook erg fijn is natuurlijk.
2 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling en uw complimenten! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
31 aug. 2022
Comfortabele schoenen, helaas niet altijd in mijn maat (36-37)voorradig. Leveringstijd duurt ook wat langer.
31 aug. 2022
Dank u wel voor uw score en uw compliment! Veel plezier gewenst met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
30 aug. 2022
Door omstandigheden wat langer als ik gewend ben van Vamos moeten wachten op de levering. Schoenen zijn top
31 aug. 2022
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw schoenen. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Ik ben aan huis gekluisterd door een ongeval, en kan ik lekker op mijn gemak schoenen ui kiezen!
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Goede website, veel keus. Gratis verzenden, net als de meeste schoenenwebshops, zou fijn zijn.
Heerlijke schoenen in een belachelijke verpakking. Die kan veel kleiner en milieuvriendelijker
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en uw feedback over de verpakking. Wij gaan dit doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Vamos
prima service ... mocht ik een vervelende mail verstuurd hebben , was dit verkeerd. Sorry
Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
12 sep. 2022
Zijn prima schoenen voor moeilijke voeten. Instappen en weg lopen, echt geweldig.
13 sep. 2022
Hartstikke mooi! Dank u wel voor uw compliment! Veel plezier gewenst met uw bestelling! Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
8 sep. 2022
Ruime keuze van goede merkschoenen. Ook voor moeilijke voeten. Wel wat prijzig
9 sep. 2022
Dank u wel voor uw beoordeling en uw compliment. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen