vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.295 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

Zeer blij met Vamos en Waldläufer

Het is erg fijn dat als ik Waldläufer bestel in mijn (breedte)maat, de schoenen meteen als gegoten zitten.
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Vamos
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Hartelijk dank voor uw vijf sterren beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
MV
Marja V.
Groningen
Een ruim assortiment van breedte maten. Levering is betrouwbaar en retourneren is makkelijk.De folder mag van mij wat minder vaak toegestuurd worden bijvoorbeeld twee keer of drie keer per jaar.
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
AP
Astrid P.
Ridderkerk
2xwitte schoenen besteld en blauwe gekregen
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u de verkeerde kleur heeft ontvangen. U mag het uiteraard kosteloos retourneren via DHL met daarbij de melding dat er een foutieve kleur in zit. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Ik heb nog niets ontvangen
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
21 jan 2024
heerlijke soepele schoenen van Ara heb de blauwe....zwarte en goud kleurige. ben er zeer tevreden over. mijn inlegzool past perfect
Super beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Vamos
RM
Ria M.
Heerewaarden
21 jan 2024
De site van Vamos is heel duidelijk. De schoenen zijn perfect. Ik heb een handicap en zoek derhalve schoenen voor zeer brede voeten en het liefst daarbij stretch-walkers.
Mooie beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Vamos
LP
L. P.
Hoogeveen
21 jan 2024
Goede pasvorm, voelt prima aan.
21 jan 2024
Heb enkellaarsjes breedte H gekocht. Zitten geweldig. Terwijl ik geen gemakkelijke voeten heb.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Top beoordeling, dank u wel! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.Met vriendelijke groet, Team Vamos
JV
jane v.
koog a d zaan
Ruime keus over breed en hoogte maten
Dank u wel voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Vamos
US
Ursula S.
Dordrecht

Slechte ervaring met deelzending en retourneren.

Bestelling van 29/12. Tot op heden 19/1 een deel van de bestelling nog niet ontvangen, moet er zelf achteraan om te informeren waar het blijft, verder een artikel retour gezonden op 8/1, ook nog niets van vernomen, ook geen reactie op mijn mail. Gisteren zelf gebeld en vernomen dat de retourzending pas na 14 dagen verwerkt zal worden en dat de tracking van het pakje ergens blijft hangen. Zeer slechte informatie vanuit Vamos! Hopen dat het laatste paar wat we nog moeten ontvangen goed past, want retour zenden is drama! Over de artikelen niets dan goed, prima kwaliteit.
18 jan 2024
Kwaliteit is prima en redelijk snelle levering.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos

Mooie schoenen.

Mooie schoenen, prima pasvorm. Webshop in orde.

Prima

Snelle levering, goed v erzorgd
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Ikheb geen schoenen ontvangen, ze zijn naar jullie terug gestuurd door de bezorger.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat DHL het artikel heeft geretourneerd. Helaas kunnen wij het artikel niet meer opnieuw bezorgen daar het is uitverkocht. Met vriendelijke groet, Team Vamos

Niet ontvangen!

Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw bericht. Wij begrijpen dat het niet fijn is dat u zo lang op uw bestelling moet wachten. Helaas zijn wij afhankelijk van de leverancier en zijn wij daarvan in afwachting.Zodra er meer bekend is, wordt u uiteraard op de hoogte gebracht.. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Team Vamos
14 jan 2024
Schoenen geleverd met verkeerde maat en problemen met retourneren. Ik ben er klaar mee!!
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling en retournering niet goed is gegaan. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos