vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.295 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

JH
Janka H.
Utrecht
20 sep 2023
Goede kwaliteit schoenen, zelden past een schoen mij niet, maar helaas vandaag toch een keer voor het eerst gebeurd. Gelukkig kan je gemakkelijk retourneren.
21 sep 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Goedemorgen, ik heb een brede voet, veel keus en modieuze keus . Ik ben heel tevreden over AMOS schoenen . En een snelle levering. Gr een tevreden klant
2 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
MR
5 jun 2023
Ik ben heel tevreden met mijn schoenen van Vamos. Fijn dat er maat 10 is en ook dat ik de breedte kan uitzoeken. Ook keurige levering. Dank jullie wel
6 jun 2023
14 sep 2023
Er is niets erger voor een vrouw dan brede voeten! Nu bij Vamos eindelijk mooie en comfortabele schoenen. Jammer dat die er in mijn jeugd niet waren
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Top beoordeling, leuk om te lezen dat u zo goed kunt slagen bij Vamos. Met vriendelijke groet, Team Vamos
12 sep 2023
Pasvorm materiaal vlugge levering. Breedte maten ook modern ondanks dat ik probleem voeten heb probeer het eens je gaat nooit meer ergens anders heen
13 sep 2023
25 jul 2023
Keurig op tijd bezorgd en mochten de schoenen onverhoopt niet passen kun je ze retourneren en krijg je snel het betaalde bedrag teruggestort. Chapeau
27 jul 2023
Top! Dank u wel voor uw positieve review! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
7 jun 2023
De omschrijving die jullie bij de schoenen hebben geschreven klopt helemaal. Het zijn fantastische schoenen voor mijn pijnlijke voeten. Dank u wel!,
8 jun 2023
17 dec 2023
Schoenen voldoen aan de verwachting. Perfecte service toen bleek dat ze te klein waren hebben ze perfect geholpen om toch mijn korting te behouden.
SS
18 jul 2023

Verstuurd op grote voet

Superfijn jullie website gevonden te hebben. Jammer dat de doos met 2x renpaard schoenen in een enorme grote doos zat. Er is veel lucht verplaatst!
19 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij gaan uw feedback over de grote dozen doorgeven aan de betreffende afdeling. Wij wensen u wel veel plezier met uw schoenen. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
RD
Ria d.
Zeewolde
Snelle bezorging en super tevreden met mijn schoenen. Eindelijk schoenen die niet pijn doen met de schoenwijdte H. Jullie hebben er een klant bij.
Top beoordeling, hartelijk dank! Met vriendelijke groet, Team Vamos
LB
Lia B.
Breda
Snelle levering en prima schoenen. Wel kunt u de verpakking wat steviger en kleiner maken, het is soms zo'n grote doos voor 1 of 2 paar schoenen.
18 jul 2023
Bedankt voor uw review, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
FV
16 jul 2023

Leuke sandalen.

Dat ik bericht kreeg, dat de schoenen iets later geleverd zoude worden en precies op de datum , dat Vamos had bericht werden de schoenen bezorgd.
Super fijn om te vernemen! Dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Vamos
29 mei 2023
Vlotte modellen ondanks breedtemaat M en K. Fijn dat er in termijnen zonder rente betaald kan worden aangezien dit soort schoenen prijzig zijn.
Heel erg bedankt. Met vriendelijke groet, Team Vamos
17 nov 2023

Het wachten in alles waard.

De bestelling had wat vertraging, maar ik werd regelmatig met oprecht exuus op de hoogte gehouden wanneer ik mijn bestelling kon verwachten.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Ik ben slecht ter been en daarom een online adres zeer welkom. Ik koop meestal dezelde merken, daar door weet ik dat het altijd goed zit!
10 okt 2023
Dat is fijn om te vernemen. Hartelijk dank voor uw positieve bericht. Met vriendelijke groet, Team Vamos
HV
Henny V.
Herpen
8 aug 2023

Snelle afhandeling

Ondanks dat ik de goede maat besteld had, bleken mijn steunzolen net te breed te zijn. Dus teruggestuurd en ook heel snel mijn geld terug
9 aug 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
24 nov 2023

mooie schoenen

Bezorging was iets vertraagd maar werd keurig over gecommuniceerd. Schoenen inmiddels binnen. Mooie fijne schoenen van prima kwaliteit
JV
José V.
Linne NL
10 aug 2023
Snelle levering van 2 paar schoenen. Helaas 1 paar was te groot en retour gestuurd. Binnen 1 week was bedrag op mijn rekening gestort.
11 aug 2023

Prima online schoenen winkel

Snelle levering, sloffen waren te breedt dus zending retour. Terug storten van reeds betaald bedrag verliep vlot en zonder problemen.
14 nov 2023
Bedankt voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
9 nov 2023
De schoenen zitten geweldig. De kleur en afwerking zien er geweldig uit. Ik ben er heel blij mee. Schoenen met zo'n mooie look! Dank.
10 nov 2023