vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.364 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

HC
H C.
Malden
21 okt 2023

De levering van de bestelling werd steeds verplaatst

De levering van de bestelling werd steeds verplaats, terwijl bij het bestellen het artikel op voorraad was. Op mijn account werd eerst aangegeven dat het artikel waarschijnlijk op 3-10 geleverd wordt, daarna 4-10, daarna, 13-10, daarna 19-10 en daarna 25-10. Ik heb dit artikel geannuleerd en ik heb iets anders besteld. Weer stond op mijn account dat het artikel waarschijnlijk op 11-10 geleverd zou worden, op 12-10 heb ik gebeld, ze konden niet aangeven wanneer het artikel geleverd zou worden. Op 13-10 werd het artikel geleverd.
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Misschien zou reageren op een mailtje en netjes antwoorden waarom de bestelling al ver na de beloofde datum nog niet is verstuurd wel zo klantvriendelijk. Ruim een maand wacht ik al op mijn bestelling en nog steeds niets ontvangen , ook geen antwoord op mijn vraag daarover. De bestelling annuleren zou een goede oplossing zijn maar aangezien er geen contact met ze mogelijk is is dat ook geen optie meer. GA er niet echt meer vanuit dat ik ook nog wat ontvang of iets van ze hoor.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Via een aparte e-mail zullen wij u verder informeren. Met vriendelijke groet,Team Vamos
22 okt 2023
De schoenen die ik bestelde waren voetbreedte K en daarbij stond voor zeer btede voeten. De schoenen die bezorgf werden waren zeer smal en ik kon ze zelfs niet aanpassen. Een retourbon aangevraagd en dat kon alleen op eigen kosten naar China terug sturen . Ze stasn nog strrds hier in de kast want dat bleek zeer prijzig te zijn. Dus een flinke schadepost voor mij en voel me bedrogen . Ik ben 87 jaar oud en woon in een zorginstelling . Einde verhaal. Pas op met Vamos
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Indien u een retourzending wilt doen, dan is dat kosteloos via DHL naar ons magazijn in Duitsland. Iets op eigen kosten retour sturen naar China is niet wat bij Vamos-schoenen hoort. Ook zien wij geen bestelling staan van deze schoenen bij uw klantgegevens. Met vriendelijke groet, Team Vamos
31 dec 2023
Ik wilde deze schoenen bestellen maar waren niet voorradig kreeg keurig beri ht toen ze er weer waren, wat schets mijn verbazing ze zouden rond de Kerst bezorgd worden kreeg echter weer een bericht dat ze niet op tijd gelever5konden worden komen nu op 1 januari. Als je iets besteld gaat op deze manier de lol eraf als ze weer op voorraad zijn snap ik niet dat ze niet gelevdr5kunnen worden. Graag een reactie terug. Mvg Mevr Koene
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Ik begrijp dat het niet fijn is dat de levering uitgesteld werd. Onze excuses hiervoor. DHL geeft inmiddels aan dat het pakket in uw bezit is. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Website belooft prachtige pasvormen ,grote keuze in brede maten ; de keuze en voorraad vind ik matig : service is prima : opsturen en retourneren perfect !
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Klingel
ND
N d.
Baarland
24 jul 2023

Schoenen tragedie.

Bij de bestelling van schoenen leek het goed te gaan totdat ik de schoenen bekeek en zag dat de doos en schoenen niet overeen kwamen.Ik had H besteld en de doos gaf H aan maar de schoenen G.En dat tot 2x toe.Ik heb er Tel.contact over gehad maar dat gaf geen verbetering.Jammer maar voor mij een reden om niet meer te bestellen bij Vamos.
25 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u tot tweemaal toe de verkeerde maat is geleverd. Wij gaan uw terechte klacht doorgeven aan de betreffende afdeling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
DV
Dick v.
Amersfoort
29 jun 2023

Geen Service

Inschrijving voor de nieuwsbrief levert geen kortingscode op. reactie naar klantenservice levert geen antwoord op, anders dan dat het wat langer duurt. Maar ook na dagen blijft het antwoord uit. Kortom weinig klantvriendelijk, weinig uitnodigend ingesteld om klanten te krijgen en te behouden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig dat u nog geen antwoord heeft ontvangen op uw e-mail. Onze welgemeende excuses hiervoor. Indien de kortingscode niet in uw ongewenste inbox/spam terecht is gekomen, wilt u dan een e-mail sturen naar webcare@vamos-schoenen.nl? Dank u wel alvast. Met vriendelijke groet, Team Vamos
16 dec 2023

Erg slechte afhandeling.

De kwaliteit van een paar schoenen bleek na 3 maanden erg slecht. Ik mocht de schoenen terug sturen. Dat is al enige weken geleden gebeurd maar na ontvangstbevestiging heb ik niets meer gehoord. Niet na 3 e-mails en na aangetekend schrijven met bewijs dat ik die schoenen betaald heb.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Via een aparte e-mail zullen wij u verder informeren. Met vriendelijke groet, Het Vamos Team
24 okt 2023

Slechte klantenservice en lage kwaliteit producten

Slechte klantenservice, arrogante en respectloze medewerkster met een stopwoord "Ho mevrouw". Daarna, had ik mijn eerlijke review op vamos website geplaatst, maar die publiceren het niet. Ze misleiden de klant met allen positive reviews terwijl het is niet waar. Jammer!
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat spijtig om te lezen dat u geen fijn ervaring heeft gehad met onze klantenservice, dit is niet het gevoel wat wij u mee willen geven. Met vriendelijke groet, Team Vamos
13 mei 2023
Door u niet geleverde schoenen tijdig terug te betalen. Een paar weken geleden meldde u dat de door mij bestelde en betaalde sandalen toch niet leverbaar waren en mijn betaling zou teruggestort worden. Tot op heden niks. Waardeloos gewoon .
15 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat de terugbetaling nog niet is ontvangen. Dit is inmiddels in behandeling en staat binnen enkele werkdagen op uw bankrekening. Met vriendelijke groet, Team Vamos