vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.295 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

Ik kocht schoenen in de aanbieding, ontving per ongeluk de verkeerde. Bij het terugsturen vroeg ik om de juiste met de oorspronkelijke korting dit lukte volgens hun niet zonder account wat ik raar vond na wat mail contact kreeg ik opeens geen reactie meer en had ik het geld al terug gestort gekregen. Later ontdekte ik dat de korting nog geldig was en bestelde opnieuw, zonder korting. Uiteindelijk ontving ik de schoenen, maar de kwaliteit viel tegen.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer om te horen dat kwaliteit niet was wat u er van verwachte. Wij hopen u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Laarsjes die ik niet gekregen heb en zo weer retour gegaan zijn, ik heb gevraagd dat ik ze wil kopen maar geen enkele reactie terwijl ik al veel gekocht heb bij vamos.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u geen reactie heeft ontvangen. Wij hebben de bestelling opnieuw voor u genoteerd. Met vriendelijke groet, Team Vamos

Andere schoenen dan besteld

Schoenen besteld. In de doos waarop wel de tekening en de maat klopten, zaten heel andere schoenen die ik niet had besteld.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u andere schoenen had ontvangen. U mag deze uiteraard terugsturen. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
17 dec 2023
Ik wacht al enkele weken op mijn bestelling en deze is al 2 x uitgesteld.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u uw pakket nog steeds niet heeft ontvangen. Wilt u alstublieft uw klantnummer of uw naam en adresgegevens mailen naar: service@vamos-schoenen.nl. Dan kunnen wij u verder van dienst zijn. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
16 dec 2023
Ik had wijdte H besteld. Kreeg na vertraging de schoenen, echter wijdte G. Maar op de doos stond wel wijdte H vermeld. Slordig. Ik heb de schoenen dezelfde dag geretourneerd. Wacht nog op teruggave bedrag.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u de verkeerde wijdte heeft ontvangen. Zodra de retourzending is ontvangen, ontvangt u hier een bevestiging van en storten we het bedrag automatisch weer terug op uw bankrekening. Met vriendelijke groet, Team Vamos
16 dec 2023

Erg slechte afhandeling.

De kwaliteit van een paar schoenen bleek na 3 maanden erg slecht. Ik mocht de schoenen terug sturen. Dat is al enige weken geleden gebeurd maar na ontvangstbevestiging heb ik niets meer gehoord. Niet na 3 e-mails en na aangetekend schrijven met bewijs dat ik die schoenen betaald heb.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Via een aparte e-mail zullen wij u verder informeren. Met vriendelijke groet, Het Vamos Team
Misschien zou reageren op een mailtje en netjes antwoorden waarom de bestelling al ver na de beloofde datum nog niet is verstuurd wel zo klantvriendelijk. Ruim een maand wacht ik al op mijn bestelling en nog steeds niets ontvangen , ook geen antwoord op mijn vraag daarover. De bestelling annuleren zou een goede oplossing zijn maar aangezien er geen contact met ze mogelijk is is dat ook geen optie meer. GA er niet echt meer vanuit dat ik ook nog wat ontvang of iets van ze hoor.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Via een aparte e-mail zullen wij u verder informeren. Met vriendelijke groet,Team Vamos
Geen bestellingen aannemen indien de verwachte levertijd niet bekend is.
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Bestellingen duren te lang
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Ik bestelde zwarte chelsea laarsjes. Op de bestelbevestiging, factuur en leverbon stond: zwarte laarsjes. Maar bij aankomst waren ze lichtbeige. Teruggestuurd, nieuwe proberen te bestellen, maar de zwarte zijn uitverkocht nu. Waardeloos!!
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat u niet de juiste kleur heeft ontvangen en de juiste nu zijn uitverkocht. Met vriendelijke groet, Team Vamos
MW
Marianne W.
Berkel en Rodenrijs
Bestelde artikel kon niet geleverd worden
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer dat de bestelling niet meer geleverd kon worden. Met vriendelijke groet, Team Vamos
JT
Ik heb schoenen besteld, maar heb geen idee wanneer ze komen. Wellicht heb ik geen account aangemaakt, maar dat weet ik niet meer. Maar ik kan dus niet simpel bekijken wat de status van mijn bestelling is.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens de gegevens van DHL is de bestelling inmiddels afgehaald. U heeft eerder een account aangemaakt. Als u dit wachtwoord niet meer weet, kunt u op Wachtwoord vergeten klikken en na het aanmaken van een nieuw wachtwoord bent u direct weer ingelogd. Met vriendelijke groet, Team Vamos
onder de schoenen zat een sticker made in een land waar heel veel armoede is en onderdrukking. Daar wil ik geen schoenen vandaag hebben. Ik dacht dat het merk Naturlaufer een Duits produkt was.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Maar liefst 4x verkeerde kleur schoenen ontvangen binnen 2 weken. Mijn ervaring van VAMOS was juist heel erg positief in de jaren hiervoor. Al jaren klant.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat ontzettend vervelend dat u tot vier keer toe de verkeerde kleur heeft ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
MB
M B.
Den Hoorn
Ik kan makkelijker passende schoenen kopen voor mijn moeilijke voeten. Echter de prijs-kwaliteit verhouding is niet altijd goed, soms te snelle slijtage van de schoen. En soms krijg ik een schoen in een hele maat toegestuurd, i.p.v. de halve maat die ik bestelde.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
maat klopte niet, ondanks het nameten.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Als het artikel niet naar wens is, mag u het uiteraard kosteloos retourneren via DHL. Met vriendelijke groet, Team Vamos
AG
A R S G.
Spijkenisse

Ik heb iets besteld maar nog steeds…ontvangen

Ik heb iets besteld maar nog steeds niets ontvangen
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Helaas is de bestelling vertraagd tot circa half december. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Ik heb de schoenen nog steeds niet ontvangen. DHL zegt iedere dag dat ze langskomen maar ik wacht nog steeds
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens de gegevens van DHL zou u inmiddels in het bezit moeten zijn van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
3 dec 2023
Wijdte H was veel te smal. Waren schoenen in de sale, maar ook dan moeten ze wel op maat zijn.
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos