vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.295 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

22 okt 2023
De schoenen die ik bestelde waren voetbreedte K en daarbij stond voor zeer btede voeten. De schoenen die bezorgf werden waren zeer smal en ik kon ze zelfs niet aanpassen. Een retourbon aangevraagd en dat kon alleen op eigen kosten naar China terug sturen . Ze stasn nog strrds hier in de kast want dat bleek zeer prijzig te zijn. Dus een flinke schadepost voor mij en voel me bedrogen . Ik ben 87 jaar oud en woon in een zorginstelling . Einde verhaal. Pas op met Vamos
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Indien u een retourzending wilt doen, dan is dat kosteloos via DHL naar ons magazijn in Duitsland. Iets op eigen kosten retour sturen naar China is niet wat bij Vamos-schoenen hoort. Ook zien wij geen bestelling staan van deze schoenen bij uw klantgegevens. Met vriendelijke groet, Team Vamos
HC
H C.
Malden
21 okt 2023

De levering van de bestelling werd steeds verplaatst

De levering van de bestelling werd steeds verplaats, terwijl bij het bestellen het artikel op voorraad was. Op mijn account werd eerst aangegeven dat het artikel waarschijnlijk op 3-10 geleverd wordt, daarna 4-10, daarna, 13-10, daarna 19-10 en daarna 25-10. Ik heb dit artikel geannuleerd en ik heb iets anders besteld. Weer stond op mijn account dat het artikel waarschijnlijk op 11-10 geleverd zou worden, op 12-10 heb ik gebeld, ze konden niet aangeven wanneer het artikel geleverd zou worden. Op 13-10 werd het artikel geleverd.
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
JM
20 okt 2023
Ze vallen wat groot uit.
20 okt 2023
Schoenen de 29 sept besteld.. Nog niet steeds niet binnen. Vandaag 20 okt.
25 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Volgens onze gegevens is de bestelling inmiddels bezorgd. Onze welgemeende excuses voor de lange levertijd. Met vriendelijke groet, Team Vamos
SB
Sisca B.
Wildervank
15 okt 2023
Ik heb nog steeds niks ontvangen
20 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses dat u uw bestelling nog niet heeft ontvangen. Graag kijken wij de status voor u na. Zou u contact met ons willen opnemen? Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
15 okt 2023

Op

Ik had Rieker schoenen (geleverd) en Rieker sandalen besteld en de laatsten zijn helaas niet geleverd omdat zij niet meer leverbaar zouden zijn. Erg jammer
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses dat het artikel niet meer leverbaar is. Met vriendelijke groet, Team Vamos
13 okt 2023
Schoenen staan na één wandeling in de kast. Ik heb veel waldlaufers gehad altijd maat 37 wijdte H. Deze floepen en geven wrijfing hiel.
16 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend om te lezen dat de schoenen niet aan uw verwachtingen voldoen. Met vriendelijke groet, Team Vamos
HV
12 okt 2023
Snellere levering
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
10 okt 2023
Mooi modellen
11 okt 2023
Dank u wel voor u beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Schoenen besteld en betaald en nooit ontvangen, verschillende malen gevraagd geld terug wordt niet opgereageerd.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling . Kunt u een e-mail sturen naar webcare@vamos-schoenen.nl?Dan gaan wij dit voor u uitzoeken. Met vriendelijke groet, Team Vamos
4 okt 2023
meer k maten
5 okt 2023
CB
C B.
Den Haag
2 okt 2023
beschrijving maat is niet altijd correct
Dank u wel voor de beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
28 sep 2023
Bij maat K verwacht ik een brede voorvoet maar dat was niet het geval. en als ik jullie maat aan houd blijken ze toch te groot te zijn.
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos

Te klein

Schoenen waren te klein en ik vond de kwaliteit niet goed.
BV
Bcamm v.
Ulvenhout
27 sep 2023
Ik heb moeilijke voeten, dus is bestellen op afstand een risico.
28 sep 2023
Hartelijk dank voor uw bericht. Het retourneren is altijd kosteloos via DHL. U kunt dus op uw gemak de schoenen thuis passen. Met vriendelijke groet, Team Vamos
26 sep 2023
Maten kloppen niet.
27 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
16 sep 2023
Ik heb nog helemaal niets ontvangen!!
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Via een aparte e-mail heb ik u verder geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Team Vamos
16 sep 2023
Bestelling niet geleverd
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de vertraging van uw pakket. Met vriendelijke groet, Team Vamos
14 sep 2023
2 maal schoenen besteld en 2 maal de levering heel lang opgeschort. Na ruim 2 maanden nog niets ontvangen.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze welgemeende excuses voor de langere levertijd. Met vriendelijke groet, Team Vamos
HH
H H.
Asten
10 sep 2023
Meer schoenen voor gevoelige voeten en meer variatie het boekje staat vol schoenen maar voor brede voeten en gevoelige voeten weinig. ik ben daarom naar een andere firma overgestapt die ze wel hebben ondanks dat ik al meer dan 25 jaar klant ben. en ik hoef niet bijna elke dag een aanbieding of reclame te hebben. Als ik een paar schoenen heb gekocht krijg je meteen een aanbieding of korting aangeboden die is maar beperkte tijd geldig.
11 sep 2023