vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.295 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Vamos
JM
Joke M.
Zoetermeer
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Hartelijk dank voor uw vijf sterren beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
21 jan 2024
Hartelijk dank voor de vijf sterren. Met vriendelijke groet, Team Vamos
18 jan 2024
18 jan 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
US
Ursula S.
Dordrecht

Slechte ervaring met deelzending en retourneren.

Bestelling van 29/12. Tot op heden 19/1 een deel van de bestelling nog niet ontvangen, moet er zelf achteraan om te informeren waar het blijft, verder een artikel retour gezonden op 8/1, ook nog niets van vernomen, ook geen reactie op mijn mail. Gisteren zelf gebeld en vernomen dat de retourzending pas na 14 dagen verwerkt zal worden en dat de tracking van het pakje ergens blijft hangen. Zeer slechte informatie vanuit Vamos! Hopen dat het laatste paar wat we nog moeten ontvangen goed past, want retour zenden is drama! Over de artikelen niets dan goed, prima kwaliteit.
HG
Bestelling stond wel vermeld maar er kwam niets. Na contact wel ontvangen in een HELE grote doos 3 paar schoenen.Was heel vervelender weer terug te sturen. Codes op de doos kwamen niet overeen met de codes op de rekening. Je kon niet ontdekken welke schoen in welke doos terug moest.. Heb wel 1 paar schoenen gehouden. Weet niet welke prijs bij welke schoen hoort.Kreeg geen contact met Vamos en via de website alleen de Duitse versie. Ik snap er niets van. Vandaag ga ik het weer proberen.
TV
Thea v.
Beverwijk

2 paar schoenen besteld...1 paar…

2 paar schoenen besteld...1 paar ontvangen..andere paar niets meer van gehoord..bellen lukt niet ...mailen geen antwoord....waar blijven mijn andere schoenen? Alle bij betaald.
CK
Bestelde schoenen zijn niet geleverd wel per cc.card betaald
Ik heb nog steeds niets ontvangen maand geleden betaald
je besteld schoenen en je krijgt een spijkerbroek
Slechte omschrijving van producten niet waarheid
Ik heb nog niets ontvangen
CW
C w.
Breda
10 feb 2024
Nog niet gekregen
11 jul 2023

De concurrent!!

Heb een spierziekte en daarom speciale schoenen met ortheses! Maar voor in huis zocht ik instappers met bandje over de voet en met gladde zool waar ik niet op kan “stuiteren”ik naar eerste beste winkel naar binnen . FA.. Nelson! Uitgelegd wat de bedoeling was, ze begreep mijn probleem, liep even naar achteren en kwam terug met ja zo waarlijk het boekje van Vamos! Kijk zei ze”weet zeker dat U daar moet zijn!! De concurrent is geen boeman, denkt mee met iemand die iets zoekt! Vamos heeft het inderdaad waar gemaakt! Echt moeilijke voeten gewoon Vamos!
13 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en de meegestuurde afbeeldingen. Hartstikke fijn dat deze schoenen voor u een uitkomst zijn! Wij wensen u veel plezier met uw schoenen. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
Ik kocht schoenen in de aanbieding, ontving per ongeluk de verkeerde. Bij het terugsturen vroeg ik om de juiste met de oorspronkelijke korting dit lukte volgens hun niet zonder account wat ik raar vond na wat mail contact kreeg ik opeens geen reactie meer en had ik het geld al terug gestort gekregen. Later ontdekte ik dat de korting nog geldig was en bestelde opnieuw, zonder korting. Uiteindelijk ontving ik de schoenen, maar de kwaliteit viel tegen.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer om te horen dat kwaliteit niet was wat u er van verwachte. Wij hopen u een volgende keer beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Team Vamos
HH
H H.
Asten
10 sep 2023
Meer schoenen voor gevoelige voeten en meer variatie het boekje staat vol schoenen maar voor brede voeten en gevoelige voeten weinig. ik ben daarom naar een andere firma overgestapt die ze wel hebben ondanks dat ik al meer dan 25 jaar klant ben. en ik hoef niet bijna elke dag een aanbieding of reclame te hebben. Als ik een paar schoenen heb gekocht krijg je meteen een aanbieding of korting aangeboden die is maar beperkte tijd geldig.
11 sep 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos