vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

CW
Carla W.
Limbricht
de schoenen zijn prima, alleen te smal voor mijn voeten, ondanks de bredere optie
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wij hopen dat de volgende bestelling weer naar wens is. Met vriendelijke groet, Team Vamos
7 jan 2024
Zomerschoenen zijn geweldig. Winterlaarsjes te smal om de enkel
18 jan 2024
Kwaliteit is prima en redelijk snelle levering.
18 jan 2024
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
1 jan 2024
De prijs en de snelheid van bezorgen
HV
hilda v.
hoogvliet
Altijd goed passende schoenen
Niets om aan te merken
28 jan 2024
6 okt 2023

Wat jullie kunnen verbeteren is de…verpakking

Wat jullie kunnen verbeteren is de verpakking dat vind ik hopeloos.Ik ben wat oudere leeftijd en er is nergens op de verpakking te zien waar je hem moet openen dit moet beter kunnen heb het bij andere online schoenen ook niet.Ik vind dit wel een punt van aandacht omdat jullie collectie heel goed is maar voorlopig bestel ik het niet meer de buitenverpakking ten opzichte van de doos is veel te groot er is veel ruimte over.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback over de verpakking. Met vriendelijke groet, Team Vamos
30 sep 2023

ik kreeg de verkeerde kleur schoenen...uiteindelijk hou ik ze.

ik kreeg de verkeerde kleur schoenen.. Ik vroeg aan de telefoniste.....waarom....Oh zei ze ''verkeerd ingepakt...., ik vroeg hoe bedoel je. Zij antwoorde, gewoon verkeertd ingepakt. Ze zei, stuur maar terug......geen sorry.....voor een schoen boven de 130 euro. Ze had wel kunnen zeggen, ik laat het ophalen bij U. Ik heb nu bruin i.p.v. Dennengroen. Ik ben niet boos..... Ik wil graag communicatie bij zo een foutje
2 okt 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Wat vervelend om te lezen dat u de verkeerde schoenen heeft ontvangen. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
WV
wil v.
helmond
dames aan de telefoon doen niet wat ze zouden moeten doen. Gebeld over het ruilen van schoenen, helaas ze heeft niets gedaan. Ik zat dus op 1 paar schoenen te wachten die niet kwamen. Gelukkig zelf gekeken bij leveringen en dan maar opnieuw besteld. Erg jammer......was geen fijne ervaring. Schoenen voldoen prima.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de bestelling niet is geplaatst. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
28 jul 2023

Zeer klantgericht en zorgvuldig

Gelukkig goede schoenen in breedte maten. Snelle en zorgvuldige levering. Goed benaderbaar bij vragen. Meedenken bij problemen. Tips: geef duidelijker aan of de schoen klein of groot uitvallen in de betreffende maat. Iets vaker elegantere schoenen (bijv. Pumps met lage hak) aanbieden in k-breedte.
28 jul 2023
Dank u wel voor uw review, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
CB
C B.
Den Haag

betrouwbaar adres. Goede service

De kwaliteit van de schoenen is over het algemeen erg goed, Echter de maten en wijdte van de schoenen kloppen niet altijd met de aankondiging op de website. Dus moet je de schoenen na ontvangst weer retourneren . Dat gaat vrij vlot en ook de afhandeling van de retour zending geeft geen problemen.
9 nov 2023
Goede schoenmerken al is Naturlaufer mijn favouriet. De schoenen van dat merk passen mij altijd wat bij een ander merk niet altijd zo was. Maar mss is dat bij een ander juist andersom. Leveringen zijn netjes op tijd en de service bij Vamos is goed. Ik ben een tevreden klant.
10 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
MB
M B.
Heiloo
Eigenlijk is alles prima aan Vamos. Goede merken, verschillende breedtes, snelle levering. Ik zou alleen graag wat minder veterschoenen willen hebben zonder ritssluiting. Door het lopen gaan ze makkelijk open en ik houd van schoenen die stevig om mijn voeten zitten.
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos

Mijn fout netjes opgelost

Ik had op zondag de verkeerde maat schoenen besteld. Maandag gelijk gebeld. De schoenen konden niet meer geannuleerd worden. Wel kon ik ze makkelijk terug sturen en nieuwe bestellen. Ik kreeg de verzendkosten terug en kreeg een nieuwe code voor de welkomstkorting.
7 nov 2023