vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

22 nov 2023
Gemakkelijke schoenen en goed om eigen steunzolen in te steken. Voor de slippers zou het mogelijk moeten zijn om online losse binnenzolen te kunnen kopen. Slippers zijn bijna onverslijtbaar (overwegend in huis gedragen) maar binnenzolen slijten wel.
23 nov 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
1 jun 2023
Schoenen en tas waren snel binnen. Schoenen moesten helaas retour. Het duurt ontzettend lang voordat de retourzending door Vamos “ontvangen is”. Maar goed, als je dan eindelijk de bevestiging daarvan hebt, staat het geld ook direct op je rekening.
2 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
21 mei 2023
Ik draag maat 45 dames schoen. Ben erg blij dat er veel keus is. Had schoenen besteld enkele weken terug via de antwoordkaart uit het reclameboekje. Helaas nooit iets van gehoord. Heb ze nu via internet besteld en dat is gelukkig wel gelukt.
22 mei 2023
BV
Barbara V.
Maassluis
18 mei 2023
Er valt weinig op te merken, je moet alleen niet je schoenen de volgende dag nodig hebben. De levertijd is wat langer dan bij andere winkels. Alleen de zeer brede voeten lijn klopt niet, ik pas ze maar sporadisch, en groter bestaan niet.
19 mei 2023
Dank u wel voor uw score en uw feedback. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
24 mei 2023
Snelle service, correcte bevestiging van wat er gebeurt, b.v. ontvangst na retourzending, mogelijkheid achteraf betalen, met factuur, omdat het schoenen zijn en ik die eerst wil passen i.v.m. hallux valgus. Allemaal geen probleem.
24 mei 2023
Top beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Vamos
JV
Joke v.
Kampen
16 dec 2023
de informatie op de website is goed, de levering bij een bestelling is heel goed, heel snel. Wat u nog beter zou kunnen doen is wanneer een product niet op voorraad is, eerder duidelijkheid geven dat het niet meer leverbaar is.
16 dec 2023

Dit keer helaas compleet verkeerd

Altijd wel goede ervaring met Vamos. Helaas dit keer lang verwachte laarsjes binnen gekregen. Had ze al in het taupe, nu zwart. Maar: in lengte en breedte veel kleiner. Hoe kan dit? Passen voor geen meter. Zwaar teleurgesteld
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Wat jammer dat deze laarsjes niet aan de verwachtingen hebben voldaan ondanks dat alleen de kleur anders zou moeten zijn. Hoe dit komt weten wij helaas niet. Onze welgemeende excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Team Vamos
5 mei 2023
Goede en vriendelijke service Alleen telefonische benadering voor acties vond ik nogal opdringerig; ze bleven maar bellen en aanbieding zelf vond ik niet echt bijzonder. Acties bekend maken via mail vind ik prettiger
8 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Kunt u een e-mail sturen naar webcare@vamos-schoenen.nl dan kijken wij graag voor u na of wij dit voor u kunnen aanpassen. Met vriendelijke groet, Team Vamos
ik haD AFGEPRIJSDE SCHOENEN BESTELD - TOEN BLEEK DE WIJDTE TE KRAP- nOU GEEN PROBLEEM GEWOON MAAT H BESTELD - DEZELFDE PRIJS 0- oP TIJD GELEVERD - JE KAN OOK POBELLEN JA DAT IS HEEL BYZONDER TEGENWOORDIG -
JK
J. K.
Breda

Voor het eerst besteld

Voor het eerst besteld. Goede ervaring. Ook de retourzending ging makkelijk, op het formulier na. Daar moest ik even voor bellen wat er moest worden ingevuld. Niets . Helaas geen Klarna om uitgesteld te betalen.
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Bestelling werd in twee keer geleverd. Bezorger zou tussen 10.00 en 14.00 uur komen . Werd in de loop van de ochtend aangepast naar 14.00 tot 17.00 uur. Laarsjes zijn van prima kwaliteit en lopen lekker.
AH
A H.
Duiven
8 mei 2023
Bij sommige schoenen hebben een harde hiel Waardoor je hiel kapot loopt Ik let op dat het een verdikking heeft, waardoor je niet je hiel kapot of blaren loopt zou fijn zijn als alle sneakers dat hebben.
14 okt 2023
Goed verpakt en snel geleverd Je krijgt geen e-mail bevestigd als je retour stuurt via DHL Contact gehad met hun hierover Ligt aan Vamos Heb 2 keer helaas retour moeten sturen Geen bevestiging gehad
16 okt 2023
14 jun 2023
ze waren een beetje te breed voor me maar omdat meestal later op de dag last krijg van dikkere voeten heb ik ze toch gehouden, lengte maat is goed en zijn van zacht materiaal. Zagen er wel goed uit.
14 jun 2023
JB
J.A. B.
Hattem

Inlegzolen erin laten steunzolen erop doen!

Het duurde maar ff, maar de schoenen lopen heerlijk. Wel heb ik de zool er in laten zitten en daarop mijn inleg zool, en dan lopen de schoenen wel lekker. Misschien ook een tip voor anderen!
MD
Miriam D.
Rotterdam
18 mei 2023

Je komt altijd terug

Kwaliteit op hoog niveau qua materialen en uitvoering. Omschrijving klopt altijd. Enige wat kan verbeterd worden zijn foto’s, deze moeten realistischer gemaakt worden en vaker op de model
19 mei 2023
AN
Ans N.
Deurne
10 nov 2023
Ik vind het fijn dat jullie breedte maten hebben en ook waldlaufer wat ik een heel fijn merk vind. Ook staat altijd aangegeven of de binnenkomen uitneembaar zijn want ik heb steunzole
BV
Bcamm v.
Ulvenhout
26 jun 2023
Ik heb reumatische voeten, dus per definitie moeilijk en gevoelig. Daarom zou het fijn zijn als er aangegeven wordt welke schoenen voor deze handicap het meest geschikt zijn.
28 jun 2023
WB
Wanda B.
Den bosch
24 sep 2023

Dat ik meerdere paren kan bestellen n…

Dat ik meerdere paren kan bestellen en passen . Terugsturen wat ik niet wil. Wel prijs verifiëren. Vaak op factuur duurder geprijsd dan op de website.scheelt vaak 10 euro
25 sep 2023
FW
Fran W.
Heiloo
16 aug 2023

3 x is scheepsrecht

tot 2 keer toe te grote maat besteld en daarover gebeld. Dus 2x een kleinere maat toegestuurd gekregen. Nu dan eindelijk passende schoenen. De service was perfect .
17 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Fijn dat het dan nu toch de juiste maat is. Wij wensen u veel plezier ermee. Met vriendelijke groet, Team Vamos