vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

30 jul 2023
Zou graag de schoenen kopen in een winkel in de buurt. Het is zo fijn dat er volop keus is in H leest schoenen. Dat onbreekt er in de meeste schoenenwinkels aan.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
15 okt 2023
Het product is goed, alleen de verpakking was slecht. Klein tasje in een enorme doos. Daardoor was de doos gescheurd en was ik blij dat het tasje er nog in zat.
16 okt 2023
30 jul 2023
Mooie schoenen, heb sandalen binnen gekregen met wat plekjes, moest deze retour sturen en opnieuw bestellen.De service kan wat beter. I. P. V omruilen? Bijv?
27 sep 2023

goede kwaliteit schoenen en maten kloppen

De schoenen die ik koop moeten geschikt zijn voor steunzolen. Het is fijn dat je deze kunt kiezen in de filteropties. Het zijn toch nette modieuze schoenen.
28 sep 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
2 mei 2023
Snelle levering. Heb een breedtemaat H, maar niet alle merken zijn dat. Als je van het merk Julietta bestelt, blijken die helemaal niet “iets breder” te zijn.
3 mei 2023
31 dec 2023
Paar maal schoenen besteld. Alle keren pasten ze niet goed en zijn ze getourneerd. Alle keren geld retour gekregen. Is zoals het hoort maar toch netjes.
JD
Jacob D.
Amsterdam
6 jul 2023
De website is een beetje moeizaam en vult soms zelf waarden in....je moet het heel goed controleren anders heb je een verkeerde kleur of verkeerde maat.
7 jul 2023
Heel erg bedankt voor uw beoordeling en feedback. Wij gaan dit doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Dat Vamos ook schoenen verkoopt voor de bredere voet. Verbeterpunt: Correspondentie loopt heel erg traag van hun kant. Dus dat zou sneller moeten.
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback over de correspondentie.Met vriendelijke groet, Team Vamos

De pantoffels zijn prima

De pantoffels zijn prima. Wel erg jammer dat ze een welkomstcadeau aanbieden van euro 10 bij een afname van euro 40. Deze pantoffels kosten euro 39,99
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Heel erg bedankt voor uw beoordeling. Wij willen dit graag voor u nakijken. Kunt u een email sturen naar webcare@vamos-schoenen.nl? Dank u wel. Met vriendelijke groet, Team Vamos
ND
Nel D.
Dalem
5 sep 2023
De schoenen vielen onverwacht ruim uit Later Een tweede paar in een halve maat kleiner laten komen ter vergelijking. Dit was kostenloos. Prima toch.
6 sep 2023
22 nov 2023
Snelle levering en bij retour ook snelle terugbetaling.Breedte maat klopt niet altijd.Ik moest nu retourneren omdat de schoon toch te smal bleek.
23 nov 2023
13 jul 2023
Afhandeling retourzending is prima gegaan. Vond het jammer dat de door mij bestelde schoenen niet lekker pasten. De schoenen waren wel erg mooi.
14 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Spijtig dat de bestelde schoenen niet goed pasten. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
16 nov 2023
Ik wilde sportschoenen, met witte zool en klittenband. Gevonden en snel geleverd. Passen goed. Maar niets is volmaakt dus geen 10 maar een 9
17 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en). Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
13 jul 2023
Schoenen zijn goed het licht aan mijn voeten dat lk niet alle dagen prettig loop ik hoop op meer keuze met in de voorvoet minder drukpunten
14 jul 2023
19 mei 2023

Positief

Goed bevalt: De keuze: veel variatie in soorten schoenen. Beter kan: meer soorten ook in verschillende breedtematen in maat 43 voor vrouwen
22 mei 2023
8 jul 2023
Goede webshop. Ruime keuze. Laatste aanwinst viel helaas iets tegen. De prijs was er misschien ook naar van het product. Levering correct!
14 aug 2023
Het zijn mooie schoenen met een k wijdte maat maar ik moet ze helaas nog uit lopen! Dat is jammer!aan de zij kant is niet soepel genoeg!
15 aug 2023
14 nov 2023
Goede service snelle levering. Nog geen problemen gehad, voor mij gaat het goed. Als tip, meer modellen in maat 42,5 wijdte K Mvr
16 nov 2023
BG
Bea G.
Almelo
4 okt 2023
Ik draag mt 91/2 wijdte K en koop het liefst zwarte klittenband schoenen. Met donkere zool, niet van die lelijke dikke grijze zolen.
5 okt 2023
BV
Bart V.
Badhoevedorp, NL
27 aug 2023
Groot aanbod voor extra brede voeten, en bij een retourzending werd onder garantie snel en correct alles afgehandeld. Prima service
28 aug 2023
Super beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Vamos