vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.386 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

1 jul 2023
Schoenen zijn heel fijn, echter als je iets terugstuurt duuet het lang voordat je je geld terug krijgt, ging eerder veel beter.
Dank u wel voor uw beoordeling en feedback. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Ik moest door omstandigheden andere schoenen. Ik heb hier besteld. De maat valt goed. Ook het contact per telefoon was prima
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
1 aug 2023
Breedte maten beschikbaar, niet elke schoen met breedte maat ook echt ruimer. Wel veel aanbod met breedte maten te selecteren.
2 aug 2023
26 jun 2023
Levering gaat minder snel als bij andere, bij mij bekende webshops. Product zeker goed alsook verder alle afhandelingen.
28 jun 2023
PP
Peggy P.
Berg en Terblijt
21 jul 2023
Als erbij staat 6 tot 8 weken levertijd krijg je te horen dat het niet.leverbaar is dat is jammer ik had gerust gewacht
24 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Onze excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
AJ
Annie J.
KERKRADE
ik heb maat 43 jammer genoeg in mijn schoenen en daarbij ook nog een smalle voet , hoopte dat er meer keuzen was ...
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Bedankt voor uw beoordeling. Wij hebben diverse wijdte maten in ons assortiment. Als u advies wilt kunt u het beste telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via het telefoonnummer: 010-4479847 Met vriendelijke groet, Team Vamos
GB
Gerrie B.
Naarden
24 okt 2023
Heel fijn dat er schoenen in verschillende breedtematen zijn. Ik vind de pasvorm goed...aantrekken en lopen!
25 okt 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
23 sep 2023
Brede pasvorm , lopen lekker . Maat 38 is ook maat 38 . Binnen zolen kan ik vervangen door mijn steunzolen
25 sep 2023
Mooie beoordeling, dank u wel! Met vriendelijke groet, Team Vamos
EK
8 aug 2023
de schoenen waren er snel, nu was de prijs goed(alles uit de sale) anders vind ik de prijzen vaak erg hoog
9 aug 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
EB
ellen b.
rotterdam
Het materiaal was heel goed en de pasvorm van de voet ook, helaas was het leer rond de enkel te stug.
7 nov 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
3 dec 2023
De breedtematen zijn perfect. Alleen in de hoogte zou de schoen ook beter te verstellen moeten zijn.
22 mei 2023
Pasvorm oké. Verbetering? een moderne uitstraling met name bij schoenen voor moeilijke voeten.
22 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling en feedback. Uw feedback zullen wij doorgeven aan onze inkoop afdeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
1 mei 2023
De brede maat K die volop te krijgen is bij jullie. Minder gedrukte gidsen, maar online sturen.
2 mei 2023
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
AS
ann S.
Breda
24 jul 2023
Het fijne je kunt de goede breedte nemen die je nodig hebt waardoor je meteen goed kunt lopen
24 jul 2023
Hartstikke mooi! Dank u wel voor uw score. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
8 jun 2023
Prima winkel met goed merken en snelle levering. Goede communicatie als levering vertraagd is
9 jun 2023
18 okt 2023
De ontvangen schoenen zijn van goede kwaliteit, dus overeenkomstig met wat op de site staat.
20 okt 2023
2 keer schoenen besteld snelle levering Een keer schoenen retour gedaan ook netjes verwerkt
13 jun 2023
Toppie! Dank u wel. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
3 jun 2023
Ben blij met de schoenen ik veel last van mijn voeten,is niet over maar zijn fijne schoenen.
5 jun 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en). Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
14 jun 2023
Eigenlijk kan ik ervan uitgaan wanneer ik de juiste maat en breedte heb, de schoen goed zit
15 jun 2023
Dank u wel voor uw top beoordeling! Wij wensen u heel veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
HB
han b.
berlicum
Meer modellen in de M maat. Telefonische verkoop noteren uitsluitendde order en dat is het