vamos-schoenen.nl- Logo - Beoordelingen

vamos-schoenen.nl

1.356 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden8.797 beoordelingen in totaal

18 feb 2024
Kwaliteit schoenen, goed verpakt. Jammer dat je niet meer bij Vamos kunt kopen. Er is namelijk geen website meer .

20 -11- 2023 bericht van Vamos ontvangen dat het artikel weer leverbaar was . Heb 20-11-2023 direct mijn bestelling geplaatst. Levertijd 6/8 dagen. 21-11-2023 bericht van Vamos dat ze mijn betaling ontvangen hadden. 28-11-2023 weer bericht van Vamos, bestelling vertraagd, verwachte datum waarschijnlijk 9-1-2024 . Na deze up-date bleef het ijzig stil , helaas nog steeds geen enkellaarzen 10-1-2024- Zelf telefonisch contact opgenomen met klantenservice. en ze van de situatie op de hoogte gebracht. Het probleem zou mogelijk bij de leverancier kunnen liggen. Weer afwachten dus.. Het is inmiddels 15 januari 2024 , 26 dagen na het plaatsen en betalen van mijn bestelling , nog steeds geen enkellaarzen en niets meer vernomen van Vamos.

Beoordelingen voor vamos-schoenen.nl

Joke M.
Zoetermeer
Dank u wel voor uw beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Hartelijk dank voor uw vijf sterren beoordeling. Met vriendelijke groet, Team Vamos
21 jan 2024
7 jan 2024
6 jan 2024
11 jul 2023

De concurrent!!

Heb een spierziekte en daarom speciale schoenen met ortheses! Maar voor in huis zocht ik instappers met bandje over de voet en met gladde zool waar ik niet op kan “stuiteren”ik naar eerste beste winkel naar binnen . FA.. Nelson! Uitgelegd wat de bedoeling was, ze begreep mijn probleem, liep even naar achteren en kwam terug met ja zo waarlijk het boekje van Vamos! Kijk zei ze”weet zeker dat U daar moet zijn!! De concurrent is geen boeman, denkt mee met iemand die iets zoekt! Vamos heeft het inderdaad waar gemaakt! Echt moeilijke voeten gewoon Vamos!
13 jul 2023
Dank u wel voor uw beoordeling en de meegestuurde afbeeldingen. Hartstikke fijn dat deze schoenen voor u een uitkomst zijn! Wij wensen u veel plezier met uw schoenen. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
HD
hilda d.
leeuwarden
17 mei 2023
daar ik twee nieuwe kneeien heb en veel pijn. door zenuwbeschadiging geen gevoel en balans probleem heb. en dat met goede schoenen een enorm stuk minder is . de schoenen geven goed steun en zijn iets breder. heel comvertabel ,kwaliteit is ook heel goed. na vier jaar lopen ze nog steed goed .en vind het ook heel prittig dat een betaal regeling mogelijk is ,waardoor ik op goede schoen kan lopen. ben heel tervreden over de schoenen van vamos.
17 mei 2023
Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat onze schoenen u nog enig comfort bieden. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Team Vamos
KK
2 aug 2023
Ik had een tijdje geleden Vamos schoenen besteld. Helaas ze paste niet.Ik kwam door de podoloog erachter dat mijn voeten een halve maar groter waren geworden. De zelfde schoenen weer opnieuw een halve maat groter besteld en ik was helemaal blij.Waar ik ook blij om ben is dat ik in 3 keer kan betalen. Wat ik wel als een puntje wil aankaarten is dat de verzendverpakking wel enorm groot is. Maar verder hoor je mij niet. Gr Koosje
3 aug 2023
Dank u wel voor uw beoordeling, score en compliment(en)! Wij wensen u veel plezier met uw bestelling. Met vriendelijke groet, team Vamos Schoenen
18 aug 2023

hier koop ik graag

dat er schoenen te koop zijn in verschillende brede maten ook het retourneren is makkelijk. Verbeterpunt: door de verschillende merken schoenen zou het handig zijn als men ergens kan lezen of het ene merk in de pasvorm overeenkomt met de andere merken. Dan zou ik niet zoo vaak iets moeten retourneren.
21 aug 2023
prima schoenen verder geen bijzonderheden. Verzending een opmerking . pakket werd op de entree appartementen complex gelegd. Zonder enig bericht we werden door de huismeester geattendeerd dat er een pakket lag. Heb wel graag dat de bezorger even aanbelt en dit is al vaker gebeurd met dhl
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling en uw feedback over DHL. Met vriendelijke groet, Team Vamos
AB
Annie B.
Landsmeer
Wat ik zo fijn vind bij Vamos is dat ondanks de breedte maat die ik nodig heb maat M toch de schoen er leuk uit blijft zien. Alleen heel jammer dat er bijna of geen laarzen te krijgen zijn in breedte maat M dan bedoel ik ook de sneeuwlaarzen. Misschien in de nabije toekomst? Vr.groet,
Antwoord van vamos-schoenen.nl
Dank u wel voor uw beoordeling. Uw feedback gaan wij doorgeven. Met vriendelijke groet, Team Vamos