Lucardi Juwelier Zeist Slotlaan

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden120 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
COMPLIMENT voor de dames in de winkel. Het was enorm druk in de winkel op de Slotlaan in Zeist. Zowel 13 juli alsook 14 juli heb ik het personeel met veel zorg zien werken. Zij hadden geen tijd voor pauze en gingen zeer vriendelijk door. Veel waardering. De gouden ketting en de zilveren oorbellen werden zeer vakkundig mooi ingepakt en met een glimlach overhandigd.
AK

Ik heb vanmorgen in winkel sieraden gekocht, bleek ik dezelfde online met 30% korting te kunnen kopen. Ik de winkel gebeld, ze gaven aan dat ze dit inderdaad wisten maar hier bewust niks van hadden gezegd. Dit voet niet goed, erg jammer!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zeist Slotlaan

Online korting niet gemeld

30 mrt 2024

Benadering door winkelmedewerker

Meer persoonlijke professionele benadering door winkelmedewerker zou fijn zijn!
9 mrt 2024
De bediening kwam erg ongeïnteresseerd over!
24 dec 2023
Degene die mij hielp, wist niet veel, vroeg uiteindelijk ook niet of het een cadeautje was Straalde ook niet veel energie uit.