Lucardi Juwelier Zeist Slotlaan
Reviews:

372 reviews in totaal   86 reviews verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Review Overzicht

Klanten waarderen de vriendelijke benadering en het warme ontvangst van het personeel. Veel klanten benadrukken de behulpzaamheid en het meedenken van medewerkers bij hun aankoop of probleem. Klanten vinden het advies van de medewerkers waardevol en passend bij hun wensen. De algehele service wordt als uitstekend en klantgericht ervaren. Klanten zijn tevreden over de kwaliteit van de producten en benadrukken de duurzaamheid. Het personeel neemt rustig de tijd en toont veel geduld, wat gewaardeerd wordt door klanten. Klanten benoemen de voordelen van het memberprogramma en de aantrekkelijke kortingen.

Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.

Was deze informatie nuttig voor jou?

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie

Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomt

ReviewsLucardi Juwelier Zeist Slotlaan

(0)
(0)
(2)
(23)
(61)
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Voor mijn dochter van 6 zocht ik oorbellen die niet uitvallen. De oorbellen die werden geadviseerd kreeg ik zelf niet vast. Ben met haar terug gegaan naar de winkel met de vraag of ze konden helpen. Dit werd gedaan, maar gregen de oorbellen zelf ook niet dicht. Mocht de oorbellen ruilen en heb nu een blije dochter met mooie oorbellen.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Laatst twee gaatjes laten schieten op dezelfde plek in bijde oren, is precies op dezelfde plek geschoten. Vandaag suppermooie armband gekocht van roestvrijstaal met kristallen steentjes en nog wat sierraden. Verkoopster was erg vriendelijk en bood de member card online aan waardoor ik nog 10 procent korting kreeg.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd

Kundig en vriendelijk geholpen

We zijn door de medewerkers zeer kundig en vriendelijk geholpen.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Word er altyd super goed geholpen vriendelijk personeel
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Erg aardig geholpen bij het uitzoeken van een kettinkje.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Vriendelijk personeel en fijn geholpen. Mooi klein ringetje met fijn hartje. Helemaal blij mee!
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Vriendelijk personeel, fijne winkel en overzichtelijk
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Zeer vriendelijk en behulpzaam
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Altijd vriendelijk en behulpzaam in de winkel
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Ik kwam naar lucardi voor een batterij voor mijn horloge, helaas was deze niet voorradig. Ik heb mijn gegevens achtergelaten en krijg bericht wanneer het er weer is. Ik heb er wel hele mooie oorbellen gevonden en omdat ik member ben gelukkig 20% wat het dan weer leuk betaalbaar maakt.
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
De vriendelijke ontvangst in de winkel en de verdere afwikkwling van punten waar ik voor naar de winkel ben gekomen. (nieuwe batterij en bandje voor mijn horloge) Het is een aanrader om weer terug te gaan naar deze winkel.
Community-lid 
8 Reviews
 Geverifieerd
Ik werd goed geholpen . De armband die ik van plan was te kopen werd netjes omgedaan. De verkoopster beaamde mijn keuze. En omdat het ook nog in de aanbieding was , heb ik de armband gekocht ! Veel plezier ermee .
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Love Lucardi

Geweldig, goede service en werd netjes gebeld dat mijn bestelling klaar was, ze hebben zelfs geholpen met mijn armbandje om te doen en waren erg vriendelijk en hebben veel geduld, ik haal al jaren mijn sieraden bij Lucardi voor mij en mijn kinderen
Community-lid 
1 Reviews
 Geverifieerd
Ik had voor me vriend een ketting gekocht. Hij werkt hard en er is een paar keer wat op ze ketting gekomen. Nogsteeds is die heel! Dus echt hele goeie kwaliteit hahaha
Community-lid 
2 Reviews
 Geverifieerd

Verjaardag van mijn 93-jarige…

Voor de verjaardag van mijn 93-jarige moeder prachtige mooie parel oorbellen gekocht. Haar reactie: Ik hoef geen kado, maar het doosje ziet er wel erg spannend uit. Schot in de roos.

Ter controle van de echtheid

Geverifieerde reviews

Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.

Geïmporteerde reviews

Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.