Lucardi Juwelier Zeist Slotlaan

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden114 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
COMPLIMENT voor de dames in de winkel. Het was enorm druk in de winkel op de Slotlaan in Zeist. Zowel 13 juli alsook 14 juli heb ik het personeel met veel zorg zien werken. Zij hadden geen tijd voor pauze en gingen zeer vriendelijk door. Veel waardering. De gouden ketting en de zilveren oorbellen werden zeer vakkundig mooi ingepakt en met een glimlach overhandigd.
AK

Ik heb vanmorgen in winkel sieraden gekocht, bleek ik dezelfde online met 30% korting te kunnen kopen. Ik de winkel gebeld, ze gaven aan dat ze dit inderdaad wisten maar hier bewust niks van hadden gezegd. Dit voet niet goed, erg jammer!

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Zeist Slotlaan

Ik was hier met onze kleindochter van 8 jaar. Wat was ze blij met haar dolfijntje aan ri ngetjes ze had hier hard voor gespaard.
FV
Frans v.
Huis ter Heide
17 mrt 2024
Vriendelijke verkoopster heeft mij een Hartjes ketting verkocht. Omdat ze liggen in het collier moet je goed kijken 👀.Er is ook nog een armband bij en daar ga Ik nu voor sparen. Heel blij mee , bedankt Lucardi .
De klant de tijd geven om rustig te kijken en niet direct ‘kan ik u helpen’, maar het juiste moment aangevoeld. Service bij hulp snel, klantvriendelijk.
Goed advies gekregen

Online korting niet gemeld

30 mrt 2024

Benadering door winkelmedewerker

Meer persoonlijke professionele benadering door winkelmedewerker zou fijn zijn!
9 mrt 2024
De bediening kwam erg ongeïnteresseerd over!
11 feb 2024
Erg klantvriendelijk geholpen. Waar je om vraagt, denken ze over mee. Ik was binnen 5 minuten weer buiten en super blij met de aankoop.
Is erg leuk en kost niks Mooi armband voor een vriend
17 feb 2024
Goeie service en hulp
Goede service
AK
14 jul 2023
14 mei 2023

Zeer vriendelijk personeel

De medewerkers in de winkel zijn heel vriendelijk, rustig en behulpzaam. Mijn dochter (7 jr) wilde graag oorbellen uitzoeken en de mevrouw van winkel ging hier ontzettend goed en lief mee om. Meteen een klantenpas aangeraden en korting ging meteen van de aankoop af. We komen hier zeker terug!
30 dec 2023
Echt een super Lieve verkoopster, klein beetje zenuwachtig maar dat komt denk ik omdat ik helemaal in het zwart binnen kwam en ze stond helemaal alleen om kwart over zes op vrijdag avond 29 december in Zeist. Dikke knuffel voor haar xxx
4 sep 2023
Fijne winkel en aardige mensen. Vind het alleen altijd een beetje ongemakkelijk dat de medewerkers er altijd bij staan wanneer je iets uit de glazen kast wilt passen haha
22 nov 2023
Eerlijkheid van de medewerkster. Wees me op iets wat ik zelf niet doorhad toen ik het kocht en ze keek en dacht goed mee naar de beste oplossing met al het geduld.
16 dec 2023
Vriendelijk verkoopsters, ik denk zaterdaghulp, die het even niet wist. Ik moest even wachten op de vaste verkoopster en ben daar vriendelijk door geholpen!
12 jul 2023

Fijne winkel goede service.

Ik ben uitstekend geholpen en heb daardoor een goede keuze kunnen maken. Personeel is aardig en hulpvaardig zonder opdringerig te zijn.