into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl
Beoordelingen:

3.543 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.729 beoordelingen in totaal  

4,67
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

de meest kritische beoordeling

18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(56)
(45)
(97)
Resetten
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

De brandduur is ver beneden de duur dan die in de aanbiedingstekst wordt genoemd.

De lichtopbrengst is prima, maar de lampen branden maximaal 3 uur in de energiezuinige stand en dan praten we over eind mei begin juni. Ik heb voor elke lamp nieuwe accu's moeten kopen en nu branden ze goed. Maar dat is vergeleken met de aankoopprijs een forse kostenpost.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
8 dagen geleden
Goedemiddag Arjen, Bedankt voor het prettige telefoongesprek van afgelopen vrijdag betreft de werking van de solar prikspotjes. Ik heb dit inmiddels even kunnen bespreken met onze financiële afdeling en helaas kunnen we hier geen terugbetaling voor aanbieden. Omdat ik toch je situatie erg goed begrijp wil ik je wel tegemoetkomen hierin en heb ik er wel voor kunnen zorgen dat we dit bedrag in een kortingscode zouden kunnen omzetten. Ik zou je dus een kortingscode ter waarde van €26,39.  Ik hoor graag van je of je hiermee akkoord gaat, dan maak ik die direct voor je aan, zodat je deze bij een nieuwe bestelling kan gebruiken. We zien je reactie graag tegemoet, fijne dag!
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
INTOLED geeft aan voor 22 uur besteld de volgende dag geleverd, dat wordt niet waargemaakt, op donderdag om 19 uur besteld, maandag pas geleverd, ze maken gebruik van DPD die neemt het niet zo nou met bezorg afspraken net als DHL een van slechtste bezorgers van NL
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
2 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het pakket pas op maandag werd geleverd. Onze excuses voor het ongemak! Het percentage volgende dag leveringen van DPD is momenteel het hoogst, waardoor dit de vervoerder van voorkeur is op dit moment. We begrijpen echter dat jouw bestelling een stuk later is toegekomen en zouden je hierover graag even willen spreken. Wellicht dat we daarmee jouw bestelling positief af kunnen sluiten. Fijne dag gewenst!
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Wel een label op tijd aangemaakt maar niet opgestuurd. Hierdoor heb je track and trace maar daar heb je niks aan want jullie hebben het nog niet op de post gedaan. En dan gaat het weekend er over heen.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
11 dagen geleden
Beste Felix, Bedankt voor het schrijven van een review. Deze kwam ik zojuist tegen op E-trusted. Hier geef je aan dat je de bestelling veel later hebt ontvangen dan de beloofde leverdatum, onze excuses voor het ongemak! Ik zie dat dit ook een week nadat de producten zijn besteld pas is geleverd, dat is zeker niet de bedoeling. We zullen dit ook gaan oppakken met DPD, maar daar ben jij natuurlijk nu niet mee geholpen. Daarom hoor ik graag van je of de producten inmiddels goed zijn aangekomen en naar wens zijn. Wellicht dat we je dan op een manier tegemoet kunnen komen, bijvoorbeeld in de vorm van een leuke kortingscode? Wellicht dat je hier zelf een goed idee voor hebt, zodat we jouw ervaring wellicht iets positiever af kunnen sluiten? We zien je reactie graag tegemoet, fijne dag en een fijn weekend!
28 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling

6 dagen wachten op het artikel

Ik heb 6 dagen geleden een lamp gekocht en ik heb hem nog steeds niet. dpd altijd fantastische service.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
30 mei 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog altijd niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat er geen updates meer zijn geweest sinds 24-5, dat is niet de bedoeling. We hebben daarom even contact met jou opgenomen en met de vervoerder om een onderzoek te kunnen starten. We houden dan ook graag contact, zodat we spoedig met een passende oplossing voor je kunnen komen. Fijne dag gewenst!
14 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Binnen een dag gaan ze niet halen met post.nl woensdag en de woensdag er op binnen
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
15 mei 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat ontzettend vervelend dat de bestelling na een week nog altijd niet geleverd is. Onze excuses voor het ongemak! Dat is absoluut niet de bedoeling, zeker gezien wij in 95% van de gevallen de bestelling de volgende dag kunnen leveren. We houden het daarom goed voor je in de gaten en zullen even contact met je opnemen om dit netjes voor je af te kunnen sluiten. We houden contact, fijne dag gewenst!
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
28 mei besteld en nog altijd niks ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
8 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. We zien inderdaad terug dat er een aantal problemen zijn in de trackinglink van deze bestelling. Hiervoor zijn we, zoals besproken, een onderzoek gestart. We houden dit nauw voor je in de gaten om je de juiste oplossing te kunnen bieden! We houden contact met je, fijne dag gewenst!
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beter met klant info geven
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
8 uur geleden
Hoi goedemiddag, Bedankt voor het geven van de informatie. Wat vervelend om te horen dat je ontevreden bent over de informatie die je (niet) hebt ontvangen. We zien echter dat jouw bestelling direct de volgende dag geleverd zou moeten zijn, daarom is niet helemaal duidelijk wat er precies aan de hand is. Vandaag heeft een van onze medewerkers gereageerd op jouw email en horen graag van je wat er precies aan de hand is. We houden even contact, fijne dag gewenst!
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
4 dagen geleden
Good afternoon, Thank you for writing a review. Our apologies that your experience didn't live up to your expectations. We do see that the installation cable had a longer delivery time than usual which delayed your order, we had some contact about this to clear this up. We contacted you again to talk about this and we will keep in touch, so we can still solve this problem for you. If you have any questions, don't hesitate asking us! We're happy to help, have a good day!
26 mei 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
27 mei 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Jammer om te zien dat je niet volledig tevreden bent, daarom hebben we zojuist even contact met je opgenomen om te bekijken wat we beter hadden kunnen doen. Wellicht dat we dit dan alsnog netjes voor je kunnen oplossen! We houden contact, fijne dag!
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering veel te laat! Ruim op tijd besteld. Pas een dag later word het verzonden met een vervoerder die ook vooral geen haast maakt en een groot deel van de levering rustig een dag extra aan de kant zet. Voor middernacht besteld volgende dag geleverd gaat dus niet op.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
24 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling zoveel later werd geleverd. Onze excuses voor het ongemak! We zullen hierover even contact met je opnemen om dit probleem te bespreken. Hopelijk kunnen we jouw ervaring dan positief afsluiten. We houden even contact, fijne dag gewenst!
20 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Krijg niks binnen waarschijnlijk via dod
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
24 apr 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Jammer om te horen dat je ontevreden bent over de bezorging en niets hebt ontvangen. Afgelopen maandag hebben we dit samen telefonisch even besproken, bedankt voor je uitleg. We hebben begrepen dat deze vervoerder helaas alle pakketten van verschillende webshops niet bij je heeft afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak dat ook ons pakketje hierbij zat. We hebben de zending ook retour ontvangen vanuit deze vervoerder en dit voor je verwerkt. De bestelling is in zijn geheel gecrediteerd. Mocht je nog vragen hebben voor ons mag je altijd weer contact opnemen, voor nu wensen wij je een hele fijne dag toe!
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
levering was niet zoals beloofd
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
24 apr 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor je review. Begin deze week hebben we elkaar even gesproken, zodat we hebben kunnen bespreken wat er precies aan de hand was bij deze bestelling. Onze excuses voor het ervaren ongemak! We hebben dit samen besproken en we horen graag van je of we hiermee jouw ervaring positief hebben kunnen afsluiten. We houden even contact, fijne dag gewenst!
16 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
18 apr 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Wat vervelend om te zien dat je niet volledig tevreden bent. Om die reden hebben we even contact met je opgenomen om dit te kunnen bespreken. We houden contact, zo kunnen we jouw ervaring hopelijk positief afsluiten! Fijne dag gewenst! 🌞
9 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Prijs kwaliteit goede lampen. Geven veel licht. Verbinders die erop zitten zijn van mindere kwaliteit. Zijn volgens mij enkel gemaakt voor kabels met soepele kern. Laten snel los. De wartels mochten ook een maatje groter zijn. 3x1,5 xvb past er maar heel net in. Heb je een oudere kabel met dikkere mantel past dit niet en dien je nieuwe kabel te trekken.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
10 apr 2024
Guten Tag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Erg fijn om te horen dat je tevreden bent over de verlichting zelf. Jammer om te horen dat de verbinders helaas niet helemaal aan de wens voldoen, onze excuses voor het ongemak. Hopelijk is het armatuur alsnog goed te gebruiken in jouw toepassing. Mochten hier nog vragen of onduidelijkheden over zijn, horen we dit graag van je, zodat wij je hierbij verder kunnen hebben. Fijne dag gewenst!
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

6 strak witte inbouwspotjes

6 strak witte spotjes gekocht met wifi functie.. de wifi moeten we nog mee aan de slag. Bij 1e poging bleken ze nk niet te connecten met ons 5ghz netwerk. Dat hopen we aan te kunnen passen. Een tip om dit bij de productomschrijving te vermelden
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
2 apr 2024
Hi, goedemiddag! Dankjewel voor het schrijven van een review! Wat vervelend om te horen dat het nog niet is gelukt om deze te koppelen aan de wifi. Het klopt inderdaad dat deze niet via het 5 GHz netwerk te verbinden is, daarvoor dien je een 2.4 GHz netwerk te gebruiken. Dit vermelden we ook in de productomschrijving op de website. We hebben om die reden even contact met je opgenomen en horen graag van je of het daarmee alsnog is gelukt. We houden contact, fijne dag gewenst!
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering kan beter

Levering zou next day zijn, het werd drie dagen later en aflevering was bij de buren maar dat was ons niet gemeld (geen briefje/email etc.). Producten mooi en goed geprijs.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
25 mrt 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de levering moeizaam is gegaan en het niet duidelijk was dat het pakket bij de buren was geleverd. Onze excuses voor het ongemak! We hebben hierover even contact gehad en hebben je gelukkig kunnen voorzien van de gegevens die je nodig had om het pakket af te kunnen halen. Natuurlijk niet prettig dat dit niet direct in de trackinglink werd aangegeven, zodat je hier direct van op de hoogte was. We hebben deze informatie doorgezet naar de vervoerder. We zijn blij om te horen dat de bestelde producten verder helemaal naar wens zijn en begrijpen dat de service ook als goed is ervaren. Hartelijk bedankt voor jouw feedback! Mochten we je nog verder kunnen helpen, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
MB
M B.
Oosterhout
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij bestelden een lichtslang, bleek een strip te zijn. De omschrijving van het product was niet duidelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
25 mrt 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Het product dat je hebt besteld, valt eigenlijk onder beide categorieën. Het is namelijk een strip, omhuld door een tube, waardoor deze ook buiten te gebruiken is. Daarom wordt ook vaak de term ''slang'' gebruikt bij het beschrijven van deze strip. Om dit om te helderen, hebben we een uitgebreide beschrijving van het product op de website staan, zodat duidelijk is wat je precies ontvangt wanneer je dit product besteld. Hopelijk is het product alsnog te gebruiken, mochten er vragen of zijn, horen we dat graag. Fijne dag!
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wel heel veel mailtjes voordat ik mijn bestelling eindelijk binnen had
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
8 apr 2024
Hoi goedemiddag! Bedankt voor jouw review. Zojuist hebben we even telefonisch contact met elkaar gehad om dit te bespreken, hopelijk hebben we daarmee een aantal zaken kunnen ophelderen. We zullen even contact houden betreft de koppeling van de producten en de misgelopen korting, zodat we jouw ervaring goed kunnen afsluiten! Voor nu een hele fijne dag gewenst!
20 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling komt niet aan !
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
20 mrt 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Erg vervelend om te horen dat jouw bestelling nog niet is geleverd. Onze excuses voor het ongemak! We zullen hierover even contact met je opnemen, omdat we zien dat er geen verdere updates komen in de trackinglink. We zullen dan samen kijken naar een oplossing voor dit probleem. We houden contact, fijne dag gewenst!
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 broken/damaged lights
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
19 mrt 2024
Hi good afternoon, So sorry to hear that 2 of the lights you ordered before were broken, our apologies for the inconvience. We just called you about this and came to a good solution. We will keep in contact to hopefully end your experience on a good note. Have a great day!