into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl
Beoordelingen:

3.685 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.259 beoordelingen in totaal  

4,63
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

22 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

de meest kritische beoordeling

18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(73)
(57)
(112)
Resetten
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Prijs kwaliteit goede lampen. Geven veel licht. Verbinders die erop zitten zijn van mindere kwaliteit. Zijn volgens mij enkel gemaakt voor kabels met soepele kern. Laten snel los. De wartels mochten ook een maatje groter zijn. 3x1,5 xvb past er maar heel net in. Heb je een oudere kabel met dikkere mantel past dit niet en dien je nieuwe kabel te trekken.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
10 dagen geleden
Guten Tag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Erg fijn om te horen dat je tevreden bent over de verlichting zelf. Jammer om te horen dat de verbinders helaas niet helemaal aan de wens voldoen, onze excuses voor het ongemak. Hopelijk is het armatuur alsnog goed te gebruiken in jouw toepassing. Mochten hier nog vragen of onduidelijkheden over zijn, horen we dit graag van je, zodat wij je hierbij verder kunnen hebben. Fijne dag gewenst!
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

6 strak witte inbouwspotjes

6 strak witte spotjes gekocht met wifi functie.. de wifi moeten we nog mee aan de slag. Bij 1e poging bleken ze nk niet te connecten met ons 5ghz netwerk. Dat hopen we aan te kunnen passen. Een tip om dit bij de productomschrijving te vermelden
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
2 apr 2024
Hi, goedemiddag! Dankjewel voor het schrijven van een review! Wat vervelend om te horen dat het nog niet is gelukt om deze te koppelen aan de wifi. Het klopt inderdaad dat deze niet via het 5 GHz netwerk te verbinden is, daarvoor dien je een 2.4 GHz netwerk te gebruiken. Dit vermelden we ook in de productomschrijving op de website. We hebben om die reden even contact met je opgenomen en horen graag van je of het daarmee alsnog is gelukt. We houden contact, fijne dag gewenst!
22 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Levering kan beter

Levering zou next day zijn, het werd drie dagen later en aflevering was bij de buren maar dat was ons niet gemeld (geen briefje/email etc.). Producten mooi en goed geprijs.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
25 mrt 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de levering moeizaam is gegaan en het niet duidelijk was dat het pakket bij de buren was geleverd. Onze excuses voor het ongemak! We hebben hierover even contact gehad en hebben je gelukkig kunnen voorzien van de gegevens die je nodig had om het pakket af te kunnen halen. Natuurlijk niet prettig dat dit niet direct in de trackinglink werd aangegeven, zodat je hier direct van op de hoogte was. We hebben deze informatie doorgezet naar de vervoerder. We zijn blij om te horen dat de bestelde producten verder helemaal naar wens zijn en begrijpen dat de service ook als goed is ervaren. Hartelijk bedankt voor jouw feedback! Mochten we je nog verder kunnen helpen, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
MB
M B.
Oosterhout
24 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Wij bestelden een lichtslang, bleek een strip te zijn. De omschrijving van het product was niet duidelijk.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
25 mrt 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Het product dat je hebt besteld, valt eigenlijk onder beide categorieën. Het is namelijk een strip, omhuld door een tube, waardoor deze ook buiten te gebruiken is. Daarom wordt ook vaak de term ''slang'' gebruikt bij het beschrijven van deze strip. Om dit om te helderen, hebben we een uitgebreide beschrijving van het product op de website staan, zodat duidelijk is wat je precies ontvangt wanneer je dit product besteld. Hopelijk is het product alsnog te gebruiken, mochten er vragen of zijn, horen we dat graag. Fijne dag!
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Wel heel veel mailtjes voordat ik mijn bestelling eindelijk binnen had
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
12 dagen geleden
Hoi goedemiddag! Bedankt voor jouw review. Zojuist hebben we even telefonisch contact met elkaar gehad om dit te bespreken, hopelijk hebben we daarmee een aantal zaken kunnen ophelderen. We zullen even contact houden betreft de koppeling van de producten en de misgelopen korting, zodat we jouw ervaring goed kunnen afsluiten! Voor nu een hele fijne dag gewenst!
4 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
2 dagen geleden
Goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Wat vervelend om te zien dat je niet volledig tevreden bent. Om die reden hebben we even contact met je opgenomen om dit te kunnen bespreken. We houden contact, zo kunnen we jouw ervaring hopelijk positief afsluiten! Fijne dag gewenst! 🌞
13 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
12 dagen geleden
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Erg jammer om te zien dat je niet tevreden bent. Om die reden hebben we zojuist even geprobeerd contact met je op te nemen, zodat we kunnen bespreken wat er precies aan de hand is. Helaas kregen we je niet te pakken, daarom zullen we het op een later moment nog eens proberen om jouw ervaring goed af te kunnen sluiten. We houden contact, fijne dag gewenst!
3 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Er wordt mij gevraagd en review te schrijven. Dat is lastig, want na vijf dagen heb ik het product nog niet. Heb inmiddels gisteren bij Bauhaus maar lampen gehaald omdat ik ermee verder wilde. Wel duurder. Maar ook echte Philips. Als de lampen die ik besteld heb ooit nog komen heb ik in ieder geval voor jaren lampen op reserve. Was ik maar direct naar Bauhaus gegaan.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
4 mrt 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Wat vervelend om te horen dat je bestelling er zo lang over doet om je te bereiken. Onze excuses voor het ongemak! We zien inderdaad terug dat er een flinke vertraging is ontstaan bij de vervoerder... We hebben daarom zojuist even geprobeerd contact met je op te nemen, helaas kregen we je niet te pakken, dus zullen we het op een later moment nog eens proberen. Voor nu wensen wij je een hele fijne dag toe!
28 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
heb ik reeds mijn ongenoegen over de defecte geleverde producten per mail gedaan op 27 februari echter een reactie blijft helaas uit. Klant is niet belangrijk zolang het geld maar binnen komt
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
29 feb 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat deze zending zo bij je is aangekomen. Hierover hadden we al contact met elkaar. Momenteel is het ontzettend druk, waardoor we niet eerder hebben kunnen reageren op je bericht, onze excuses daarvoor! Zojuist hebben we dit met je opgepakt, zodat we dit hopelijk goed kunnen afsluiten. We houden contact, prettige dag gewenst!
19 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb bestelling gedaan maar is niet compleet ingeleverd terwijl in de factuur staat afgeleverd en is door mij al betaald we praten over meer dan 1050 euro bestelling gedan daarvan was er 3 onderdelen niet geleverd foto's gestuurd dozen en de foto's van de materialen tot nu toe heb ik mijn spullen niet binnen terwijl betaald zijn
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
19 feb 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses voor het ongemak! Een tijd terug hebben we hierover even contact met elkaar gehad en naderhand nog even besproken of alles goed is afgesloten. Fijn om te horen dat dit het geval was en je weer helemaal tevreden bent! Mocht je hierover nog vragen hebben, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!
27 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Producten zijn opzich prima, levertijd van sommige producten is ineens 20 of 30 weken. Dat is wel storend, je besteld iets om wat te proberen, en anderhalve week later is het gezet op lange levertijd. Dan moet je uitwijken naar iets anders. Als iets op voorraad is, dan wordt het ook wel redelijk snel geleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
28 feb 2024
Hi goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Het klopt inderdaad dat sommige producten een zeer lange levertijd hebben, onze excuses voor het ongemak! Dit heeft te maken met dat we de producten zelf laten produceren en daarom sterk afhankelijk zijn van de fabrikant en het transport. Zeker met de huidige conflicten rondom de Rode Zee, zijn levertijden helaas langer geworden voor producten die momenteel geen voorraad hebben. We werken er hard aan om dit op de website te verduidelijken. Wel erg fijn om te horen dat je tevreden bent over de producten zelf en de levertijd wanneer deze voorradig zijn! We wensen je dan ook veel plezier met de bestelling toe. Mocht je nog vragen hebben, horen we dat graag! Fijne dag gewenst!
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Traag met het oplossen van eigen fouten.

Vandaag besteld, de dag erna totaal verkeerde artikelen geleverd. Daarbij weet ik dat een foutje kan gebeuren, maar ze hadden een volle week nodig voordat ze de goede artikelen hadden opgestuurd. Dat moet duidelijk een stuk sneller kunnen.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
4 mrt 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het zo lang heeft geduurd voor het probleem werd opgelost, onze excuses voor het ongemak! Momenteel is het erg druk, waardoor het inderdaad een stuk langer heeft geduurd dan de bedoeling was. We nemen hierover ook graag nog even contact met je op, om te bekijken hoe we dit positief voor je kunnen afsluiten. Voor nu wensen wij je een hele fijne dag toe!
12 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Valse beloftes!!!

Voor 23.59 besteld volgende dag geleverd is niet waar donderdag middag besteld maandagmiddag 16.00 uur geleverd. Kan echt niet met deze belofte !!!!
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
15 mrt 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling zo lang naar je onderweg is geweest. Onze excuses voor het ongemak! Om die reden hebben we zojuist even contact met je opgenomen om dit probleem voor je recht te trekken. We houden daarover even contact, voor nu wensen wij je vast een mooi weekend toe!
8 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Foutieve handleiding. Er stond een gat van 75 mm, maar dat moest 60 zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
11 mrt 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Wat vervelend om te horen dat er verkeerde informatie in de handleiding staat. Onze excuses voor het ongemak! We hebben je hierover zojuist even geprobeerd te bellen, zodat we dit positief kunnen afsluiten. We zullen het op een later moment nog eens proberen! Voor nu een hele fijne dag toegewenst!
6 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
extra betaling voor levering , terwijl 4 dagen later geleverd wordt
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
7 mrt 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Erg vervelend om te horen dat de levering vertraagd is geraakt, onze excuses voor het ongemak! Nu zijn de verzendkosten die in rekening zijn gebracht, niet specifiek bedoeld voor een levering op de eerstvolgende werkdag. De verzendkosten worden namelijk standaard in rekening gebracht bij bestellingen onder de €50. Dat betekent dat je altijd verzendkosten betaald wanneer jouw bestelling een totale waarde heeft van lager dan €50 en dat je nooit verzendkosten betaald bij een bestelling van boven de €50. Hierover hebben we je zojuist even gebeld, hartelijk bedankt voor het prettige gesprek! Hopelijk hebben wij je ervaring met het gesprek positief af kunnen sluiten. Mocht je nog vragen hebben, horen we dat graag! Fijne dag!
11 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Transporteur gooit meet de doos.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
12 mrt 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat de transporteur met de doos. gooit, onze excuses voor het ongemak! We nemen hierover graag even contact met je op, om te bespreken hoe we dit toch netjes voor je kunnen afsluiten. We houden contact, fijne dag!
MB
Marc B.
kontich
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Niet geen ik verwacht had
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
5 mrt 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet aan de verwachting voldoet. We hebben daarom zojuist even geprobeerd contact met je op te nemen om dit te bespreken. We kregen je helaas niet te pakken en zullen het daarom op een later moment nog eens proberen. Voor nu een hele fijne dag gewenst!
16 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
2 broken/damaged lights
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
19 mrt 2024
Hi good afternoon, So sorry to hear that 2 of the lights you ordered before were broken, our apologies for the inconvience. We just called you about this and came to a good solution. We will keep in contact to hopefully end your experience on a good note. Have a great day!
4 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Voldoet matig
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
5 mrt 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat jammer om te horen dat de solar verlichting niet volledig voldoet aan de verwachting. Hierover is even contact geweest en we hebben je vandaag even geprobeerd te bellen om te horen of wij je hiermee nog verder kunnen helpen. We zullen het op een later moment nog eens proberen. We houden contact, fijne dag gewenst!
18 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

slecht

Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.
Beoordeling melden
Antwoord van into-led.com/nl
20 feb 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat ontzettend vervelend dat beide zendingen er zo lang over doen om bij je bezorgd te worden. Onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat bij de nazending de vervoerder vertraging heeft opgelopen, net als bij de originele zending die is gedaan door de andere vervoerder. We zijn sterk afhankelijk van onze verzendpartners, waardoor het helaas kan voorkomen dat een levering later wordt geleverd dan onze geadverteerde levertijd. In 95% van de gevallen gaat dit echter goed, onze excuses dat dit bij jou niet het geval was. We zullen nog even contact met je opnemen om dit te bespreken. Prettige dag gewenst!