into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.415 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.015 beoordelingen in totaal

Ik heb onlangs de dimbare LED inbouwspot Rome - RVS geïnstalleerd in mijn woonkamer, en ik ben zeer tevreden met de resultaten. De Rome inbouwspots passen prachtig bij mijn interieur. Ondanks hun compacte formaat leveren deze spots voldoende helderheid. Ik waardeer het dat deze spots de laatst gebruikte lichtstand onthouden. Dit maakt het gemakkelijk om de gewenste helderheid te behouden zonder steeds opnieuw in te stellen. Het feit dat je verschillende zones kunt creëren met deze inbouwspots is een groot pluspunt. Ik raad aan om in de productbeschrijving op de site duidelijk te vermelden of de spots geschikt zijn voor wisselstroom of gelijkstroom. Hoewel de inbouwdiepte van 27 mm al vrij laag is, zou het ideaal zijn als de driver nog kleiner of smaller gemaakt kan worden. Dit zou het installeren in een verlaagd plafond van slechts 3,5 cm diepte vergemakkelijken. Al met al ben ik zeer tevreden.

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

HP
Henk P.
Oudeschild
4 jul 2024

Hof tronic Dimmer en Venezia plafond spots

Twee keer wat besteld, 2e levering heeft aantal dagen geduurd. Maximaal Drie werkdagen om een productvraag te beantwoorden is lang, consumenten haken af. Bestelde artikelen zien er goed en betrouwbaar uit. Led dimmer had in mijn geval ook nog een bypass nodig, dit was bij de eerste bestelling niet duidelijk. Dit kwam naar voren in de te downloaden handleiding.
5 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor je review. Wat jammer om te horen dat de tweede levering langer heeft geduurd, onze excuses voor het ongemak! Helaas lopen we op dit moment door grote drukte wat achter op de mails, telefonisch en via Whatsapp zijn we echter een stuk sneller te bereiken, dus we willen je aanraden om bij vragen die wat meer haast hebben, via die weg contact met ons op te nemen. Fijn om te horen dat de bestelde producten verder helemaal naar wens zijn. Bij smart dimmers is dit af en toe nodig om ervoor te zorgen dat deze geen extra spanning doorlaten, waarop lampjes die daar wat gevoeliger voor zijn mogelijk reageren. Een by-pass hebben we daarom bij de gerelateerde artikelen staan, zodat we je zo vroeg mogelijk in het proces kunnen informeren over deze mogelijkheid. Mochten er verder nog vragen zijn, horen we dat graag! Fijne dag gewenst!
FE
frank e.
Goirle
5 jul 2024
Ik heb hem nog niet binnen. De bezorger vond het makkelijker het pakket bij een ophaalpunt ergens ver weg neer te leggen dan om hem volgens afspraak bij mij thuis te bezorgen. Intoled is dus met een onbetrouwbare bezorgdienst in zee.
12 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het pakket in eerste instantie bij een pakketpunt verderop geleverd was. We zien dat dit het dichtstbijzijnde pakketpunt is geweest, maar dat het niet duidelijk is waarom niet bij jou is afgeleverd. Onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat het pakket alsnog geleverd is, nadat deze terug is gekomen van het pakketpunt. We hopen dat dit in goede orde is aangekomen. Fijne dag gewenst!
3 jul 2024
Liegen over verzending. Zeggen dat het verstuurd is en geven de transporteur de schuld als het later komt dan de volgende dag. Versturen echter zelf niet dezelfde dag xzoaks beloofd
5 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Jammer om te horen dat het pakket niet de volgende dag geleverd is. Onze excuses voor het ongemak! We zien echter terug dat het pakket dezelfde avond nog ons magazijn heeft verlaten en is overgedragen aan de vervoerder. Hierna zijn er vertragingen bij de vervoerder ontstaan, wat wij ook teruggekoppeld hebben gekregen vanuit de medewerkers van ons magazijn. Nu werken wij natuurlijk samen met deze vervoerder en nemen dan ook onze verantwoordelijkheid voor deze vertraging. We hebben hierover contact en zullen dit dan ook voortzetten om jouw ervaring hopelijk positief af te kunnen sluiten. Fijne dag gewenst!
TR
T R.
West Friesland
2 jul 2024
Voor 23:59 uur bestellen morgen in huis... Vergeet het maar. Donderdag middag besteld en pas maandag ontvangen. Electricien zaterdag had z'n werk niet kunnen afmaken 😥
5 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet de volgende dag geleverd is. Onze excuses voor het ongemak! Om deze reden hebben we even contact met je opgenomen om te bekijken hoe we dit voor je op kunnen lossen. We houden contact, fijne dag gewenst!
Bestelling niet geleverd, meerdere keren contact gezocht met klantenservice voor een oplossing want producten dringend nodig. Helaas zonder resultaat.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Onze excuses voor de vertraging die zich heeft voorgedaan bij het leveren van jouw bestelling. 😓 Helaas zien we bij een groot deel van de bestellingen terug dat er zich een vertraging heeft voorgedaan bij de vervoerder. We staan hierover in nauw contact met ze en het zou niet lang meer moeten duren tot de vertragingen zijn opgelost. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit met zich meebrengt. Over het algemeen lukt het om onze leverbelofte goed na te komen, echter zijn we hierin ook altijd afhankelijk van onze partners. Je pakketje zal zo snel mogelijk alsnog worden geleverd, mocht je naar aanleiding hiervan toch nog vragen hebben, kun je terecht bij onze klantenservice.
Zeer slechte service! Pakket na bijna een week nog steeds niet bezorgd! Telkens van het kastje naar de muur gestuurd worden.
9 jul 2024
Prima, maar besteding steeds in meerdere delen. Wanneer 1 deel niet is bezorgd is dat moeilijk om te communiceren
10 jul 2024
Hoi goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet volledig bij je is aangekomen, onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat hierover gisteren en vandaag contact is geweest om het probleem voor je op te lossen. We zullen dit contact dan ook voortzetten om te zorgen dat je snel de bestelling compleet hebt! We houden contact, fijne dag gewenst!
11 jul 2024
4 lampen besteld waarvan 3 beschadigd! Oplossing voor dit probleem duurt lang en niet professioneel!
12 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er een aantal producten beschadigd zijn. Onze excuses voor het ongemak! We hebben hier vandaag nog contact met elkaar over gehad om ervoor te zorgen dat dit netjes voor je afgesloten kan worden. We houden contact! Fijne dag gewenst!
Volgens website vandaag besteld morgen verzonden. Dat klopt in de praktijk niet.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Onze excuses voor de vertraging die zich heeft voorgedaan bij het leveren van jouw bestelling. 😓 Helaas zien we bij een deel van de bestellingen terug dat er zich een vertraging heeft voorgedaan bij de vervoerder. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit met zich meebrengt. Over het algemeen lukt het om onze leverbelofte goed na te komen, echter zijn we hierin ook altijd afhankelijk van onze partners. Ik zie dat je pakketje ondertussen wel is geleverd. Hopelijk zijn de muggenlampen wel helemaal naar wens! 😄
3 jul 2024
Betalen voor zaterdag levering, helaas pas dinsdag ontvangen.
5 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je bestelling vertraagd is geraakt en pas later is bezorgd. Onze excuses voor het ongemak! Graag willen we verduidelijken dat de verzendkosten die in rekening worden gebracht, niet specifiek zijn bedoeld voor een levering op de eerstvolgende werkdag. De verzendkosten worden namelijk standaard in rekening gebracht bij bestellingen onder de €50. Dit neemt niet weg dat het erg vervelend is dat er een vertraging is geweest en hebben om die reden even contact met je opgenomen, we houden contact. Fijne dag gewenst!
28 jun 2024
Zelf betalen voor een retour zending vind ik niet kunnen
1 jul 2024
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Jammer om te horen dat je ontevreden bent over de service wat betreft het retourneren. Het is belangrijk om te weten, dat wij eventuele retourkosten niet doorberekenen in onze verkoopprijzen, zodat we de prijzen zo laag kunnen houden op de website. Dit heeft als gevolgd dat de eventuele retourkosten voor eigen rekening zijn. Mocht je verder vragen hebben over onze retourvoorwaarden, willen we je verwijzen naar onze website: https://www.into-led.com/nl/service/retouren/, maar onze klantenservice helpt je ook graag verder. Fijne dag gewenst!
Er wordt veel beloofd maar weinig geleverd
Antwoord van into-led.com/nl
Zorgen dat mijn bestelling geleverd word
8 jul 2024
Wacht al een week op de bestelling
10 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Onze excuses voor het ongemak! We zien inderdaad terug dat de trackinglink wisselende informatie geeft over het leveren van je pakketje en hebben daarom even contact met je opgenomen. We zullen dit contact dan ook voortzetten om ervoor te zorgen dat jij de bestelling snel mag ontvangen. Voor nu een fijne dag gewenst!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag! Bedankt voor het schrijven van een review! Vervelend om te horen dat er iets in je bestelling toch niet helemaal naar wens was. Als je ons hierover iets meer informatie kunt verstrekken zouden we kunnen kijken of er nog iets is wat wij hierin kunnen betekenen voor je. Als we je verder nog ergens mee kunnen helpen zit onze klantenservice voor je klaar! 😄
11 jul 2024
12 jul 2024
Goedemiddag, Bedankt voor jouw review. We begrijpen dat er nog wat ruimte voor verbetering is en hebben daarom even contact met je opgenomen, zodat we jouw ervaring wellicht beter kunnen afsluiten. We houden contact, fijne dag gewenst!
6 jun 2024

De brandduur is ver beneden de duur dan die in de aanbiedingstekst wordt genoemd.

De lichtopbrengst is prima, maar de lampen branden maximaal 3 uur in de energiezuinige stand en dan praten we over eind mei begin juni. Ik heb voor elke lamp nieuwe accu's moeten kopen en nu branden ze goed. Maar dat is vergeleken met de aankoopprijs een forse kostenpost.
6 jun 2024
Goedemiddag Arjen, Bedankt voor het prettige telefoongesprek van afgelopen vrijdag betreft de werking van de solar prikspotjes. Ik heb dit inmiddels even kunnen bespreken met onze financiële afdeling en helaas kunnen we hier geen terugbetaling voor aanbieden. Omdat ik toch je situatie erg goed begrijp wil ik je wel tegemoetkomen hierin en heb ik er wel voor kunnen zorgen dat we dit bedrag in een kortingscode zouden kunnen omzetten. Ik zou je dus een kortingscode ter waarde van €26,39.  Ik hoor graag van je of je hiermee akkoord gaat, dan maak ik die direct voor je aan, zodat je deze bij een nieuwe bestelling kan gebruiken. We zien je reactie graag tegemoet, fijne dag!
11 jun 2024
INTOLED geeft aan voor 22 uur besteld de volgende dag geleverd, dat wordt niet waargemaakt, op donderdag om 19 uur besteld, maandag pas geleverd, ze maken gebruik van DPD die neemt het niet zo nou met bezorg afspraken net als DHL een van slechtste bezorgers van NL
12 jun 2024
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat het pakket pas op maandag werd geleverd. Onze excuses voor het ongemak! Het percentage volgende dag leveringen van DPD is momenteel het hoogst, waardoor dit de vervoerder van voorkeur is op dit moment. We begrijpen echter dat jouw bestelling een stuk later is toegekomen en zouden je hierover graag even willen spreken. Wellicht dat we daarmee jouw bestelling positief af kunnen sluiten. Fijne dag gewenst!