into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.680 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.374 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

31 dec 2023
24/12 besteld, 28/12 mail gekregen dat het vermoedelijk 29/12 geleverd zou worden en tot heden31/12 nog steeds niet geleverd. Besteld voor 22u volgende werkdag geleverd. Ondertussen al 4 werkdagen gepasseerd en nog niks geleverd. Ben benieuwd hoe lang ik nog ga moeten wachten?
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien terug dat er mogelijk een vertraging bij de vervoerder is ontstaan door de drukte omtrent de feestdagen en de jaarwisseling. Onze excuses voor het ongemak! We hebben zojuist even contact met je opgenomen om dit probleem op te lossen. We houden hierover contact, fijne dag gewenst!
7 jan 2024

Prima product, trage levering

Prima product, 1 product besteld en kreeg 3 losse armaturen en lampen. Zou volgende werkdag geleverd worden, echter werd het pas volgende werkdag verstuurd en dag erna geleverd. Komt dus "volgende dag leveren " niet na
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Het klopt inderdaad dat wanneer je setjes besteld, je losse producten ontvangt. We hebben setjes op de website staat, dit zijn exact dezelfde producten als de losse, maar maakt het voor jou makkelijker én goedkoper om meerdere producten in één keer aan te schaffen! Daarnaast zien we inderdaad dat er een kleine vertraging is geweest bij het leveren van jouw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. We zien echter terug dat deze wel netjes op 2 januari ons magazijn heeft verlaten, maar dat er later in het proces een vertraging is geweest. Mogelijk heeft dit te maken met de achterstanden die ontstaan bij de vervoerder door de feestdagen en de jaarwisseling. We nemen hierover graag nog even contact met je op om dit te bespreken, fijne dag!
het is niet bezorgd binnen 24 uur we wachten nog steeds zijn inmiddels 5 dagen verder door jullie word daar niet over gecommuniceerd moeten alles zelf uitzoeken
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet de volgende dag is geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer de bestelling is verzonden, sturen wij de trackinglink toe, waarin updates over de levering worden gegeven. We zien hierin dat de bestelling een paar uur nadat de bestelling is geplaatst, is ontvangen door de vervoerder. Deze heeft daar helaas wat vertraging opgelopen. Excuses dat je hierover niet bent geïnformeerd. Omdat ook het weekend hier nog tussen zat, is die levertijd helaas langer geworden. Gelukkig zien we dat de bestelling gisteren alsnog is geleverd. We wensen je veel plezier met de bestelling toe, fijne dag gewenst! ❄️
Levering niet compleet geen communicatie over wanneer het wel zou worden geleverd
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van en een review. Wat vervelend om te horen dat je nog niet de hele bestelling had mogen ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We hebben vanochtend even contact met je opgenomen, omdat er nog een deel naar je onderweg was. Hieruit begrijpen we dat je inmiddels bent voorzien van de complete bestelling. We houden contact en horen graag van je of je inmiddels alles hebt ontvangen. Fijne dag!
Op tijd leveren of in ieder geval beter communiceren als dit niet gaat lukken
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling later is geleverd dan verwacht. Onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat jouw bestelling een paar uur na het plaatsen is aangenomen door de vervoerder. Helaas zijn daar vertragingen ontstaan. Om die reden sturen we je bij verzending altijd de trackinglink toe, zodat je via die weg op de hoogte bent van de leverstatus. Helaas is daar een vertraging geweest en is jouw pakket op maandag geleverd. Hopelijk is deze in goede orde aangekomen. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag!
Maken beloofde levertijd niet waar.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling niet de volgende dag hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We zien inderdaad terug dat de bestelling niet de volgende dag is geleverd, maar dat deze wel op dezelfde dag nog het magazijn heeft verlaten. Doordat het weekend hier tussen zat, heeft de levering nog wat langer op zich laten wachten. Gelukkig zien we terug dat deze direct na het weekend alsnog is geleverd. Hopelijk heb je de producten in goede orde ontvangen. We houden even contact over deze ervaring. Fijne dag gewenst!
JP
Jea-Marie P.
Sint-Truiden
13 jan 2024
Verkeerde wandlamp geleverd!
Antwoord van into-led.com/nl
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de verkeerde lamp is geleverd, onze excuses voor het ongemak! We hebben hierover al even contact met elkaar zodat we dit spoedig voor je kunnen oplossen. We houden contact! Voor nu een fijne dag gewenst!
BG
Ben G.
Maastricht
3 jun 2023

''Bezint eer ge begint''

Een jaar geleden meerdere plafond led lampen gekocht en op één na geen was geen enkele lamp compleet , heel gedoe geweest deze compleet te krijgen via hun , zelfs de vervangende lampen waren niet compleet. Nu een jaar later dacht ik, ik geef hen het voordeel van de twijfel en probeer het nog één keer en ja hoor zelfde lamp besteld met de zelfde ontbrekende onderdelen om de stroomkabel vast te zetten in de lamp. Ik geloof niet in toeval er is daar gewoon structureel iets mis maar ga me de moeite niet meer doen om contact met hen op te nemen kan mijn energie beter besteden en zij hoeven ook mij niet meer te bellen. Heb het inmiddels via een andere weg opgelost. Maar dit was voor mij wel de druppel en dus de laatste keer. Firma IntoLed of Hoftronic (zelfde bedrijf) niets kopen!
7 jun 2023
Goedeavond, Bedankt voor de feedback en ontzettend vervelend om te lezen dat hier wederom iets fout is gegaan bij dit product. Dat is natuurlijk ook absoluut niet de bedoeling, we kunnen je echter wel verzekeren dat er bij onze producten normaal gezien ook niks structureel niet in orde is. Als we dan ook kijken naar de situatie zal er tijdens de productie van de batch toen is niet goed gegaan zijn dus wij gaan dit ook zeker met de fabrikant oppakken om uit te zoeken hoe dit mogelijk is geweest. Verder hebben we zojuist ook even telefonisch contact met elkaar gehad en we zullen je dan ook het aankoopbedrag van deze lamp crediteren! Hopelijk hebben we het hiermee toch nog enigszins weten op te lossen voor deze situatie.😄
16 jun 2023

Wachten op besteld en betaald product. Slechte aftersale!

Ik heb een bestelling gedaan van diverse spots (14 stuks) en één LED TL armatuur. Het TL Armatuur heb ik tot op heden nog steeds niet ontvangen. Terwijl het inmiddels al maanden geleden vodaan is. Na een klacht met allerlei fotomateriaal is er bevestigd dat het een fout van IntoLed is. In een doosje van ongeveer 50 cm kan je geen armatuur van 1,2mtr verzenden. Hierover is dus geen discussie meer. Maar ook na de toezegging en het verstrekken van het productnummer is er nog steeds niets geleverd. Jammer dat een klant zo lang moet wachten en je geen enkele reactie van het bewuste bedrijf (Into-Led) ontvangt. Mogelijk dat erna deze beoordeling er beweging in komt.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat een product uit je bestelling miste, onze excuses voor het ongemak 😥. We hebben je op 30 mei de bevestiging van een nieuwe zending toegestuurd. Die zending is ook direct aangemaakt en hiervan zien we ook een trackinglink terug. Helaas heeft die trackinglink tot op heden geen update gehad. Zoiets kan verschillende redenen hebben, in veel gevallen is een pakket zelfs alsnog geleverd. We zullen daarom even contact met je opnemen om dit probleem zo snel als mogelijk voor je op te lossen. We vinden het erg vervelend om te zien dat bij de oplossing wederom wat mis is gegaan. Ook onze excuses hiervoor natuurlijk! We zullen er dan spoedig voor zorgen dat jij het missende product ontvangt! Prettige dag!
1 mei 2023

Verkeerde info op de website

Product besteld maar blijkt niet te kloppen met wat er op de website staat. Bij nader inzicht blijkt dat er voor hetzelfde product twee verschillende technische omschrijvingen op de website staan en dat diegene die ik gelezen heb alvorens te bestellen de verkeerde is ik het product niet kan gebruiken. Groot is mijn ontgoocheling dat ik nu nog verzendkosten moet betalen om de producten terug te kunnen sturen terwijl het probleem bij jullie lag. Eigenlijk zouden jullie mij een tegemoetkoming moeten doen. Mvg Herman
2 mei 2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de er verschillende technische omschrijvingen worden gegevens voor hetzelfde product. Dat is inderdaad niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. We hebben hierover even contact met je opgenomen, want wanneer je verkeerd geïnformeerd wordt, zijn retourkosten natuurlijk niet op zijn plek. We zien je reactie graag tegemoet, fijne dag gewenst!

Slechte kwaliteit en betalende retour

Ik heb buitenlampen besteld. Ze gingen een week mee. Net lang genoeg om te denken dat ze geweldig zijn en voor mensen om een positief commentaar achter te laten, toen gingen de batterijen leeg en geen van de 6 lampjes brandde langer dan 10 minuten (ik moet erop wijzen dat het winter is en dat de dagen kort zijn, maar toch!) En als we niet tevreden zijn, moeten we betalen voor de retourzending! Mijn pakket kostte me €16,50 (uit België) voor het vertrouwen van een bijproduct. Een echt schandaal! Nooit meer!
Antwoord van into-led.com/nl
Bonjour, Merci d'avoir écrit un commentaire. Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait des lampes solaires que vous avez commandées. Les lampes solaires fonctionnent naturellement grâce à la lumière du soleil et, à cette époque de l'année, la lumière du soleil est insuffisante pour charger suffisamment les produits solaires. Nous vous avons contacté pour en discuter et espérons avoir pu conclure votre expérience de manière positive. Nous resterons en contact avec vous ! Nous vous souhaitons une bonne journée !
Led armaturen besteld. De doos waar de 5 armaturen inzaten was aan 1 uiteinde open. Daardoor was van 1 armatuur het zakje met de bevestigingsattributen weg. Van te voren had ik nog telefonisch contact gehad met jullie klantenservice of zo'n zending wel goed verstuurd wordt. Mij werd verzekerd dat dit goed verpakt en verzonden wordt. Volgende aankoop ga ik gewoon in de winkel halen. Dit lijkt nergens op. De armaturen waren gelukkig niet beschadigd.
31 okt 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review en het prettige telefoongesprek van zojuist. We hebben je even gebeld naar aanleiding van je ervaring en besproken wat hier precies is mis gegaan. Nogmaals onze excuses voor het ongemak! Zoals afgesproken, houden we je even op de hoogte van de status van het nasturen van het missende materiaal, zodat we dit voor je op kunnen lossen. Mocht je nog vragen horen we het graag, fijne dag gewenst!
10 mei 2023

Bureaucratisch en niet klantgericht

Jullie organisatie voelt als een multinational. Korte lijntjes bestaan niet en jullie geven geen enkel mandaat aan jullie call agents wat enorm vertragend en frustrerend werkt. Afspraken worden niet nagekomen (producten vergeten af te sturen, niet bellen wat wel was toegezegd). Ik heb 3 weken gewacht op een simpel antwoord over de stralingbreedte van een spot. Een stralingsbreedte die overigens verkeerd op de website bleek te staan.
12 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je deze ervaring met ons hebt. Op dit moment zijn we bezig met het wegwerken van een enorme achterstand, waardoor het helaas soms wat langer heeft geduurd voor we de juiste stralingsbreedte doorkregen. Dit is zeker niet hoe we normaliter te werk gaan en vinden het erg vervelend dat je het op deze manier hebt ervaren. Onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat we bij de meest recente bestelling nog wel de eerder toegezegde korting hebben kunnen toepassen. Een van onze medewerkers heeft je geprobeerd te bellen, maar helaas kregen we geen gehoor. Om het toch zo snel mogelijk op te pakken, hebben we dit op de mail gezet, zodat we dit spoedig voor je konden afronden. Hopelijk kunnen we in het lopende contact ervoor zorgen dat we dit op een positieve noot kunnen afsluiten. Mochten we je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, horen we dit graag. Hopelijk kunnen we dan laten zien dat dit niet de normale gang van zaken is. Voor nu een prettige dag gewenst!
25 dec 2023
Heb mijn bestelling geplaatst om deze de dag er op te krijgen. Krijg dan een melding dat ze tussen 15 uur en 16 uur gaan leveren. We waren thuis met een duidelijke deurbel maar kregen melding dat we er niet waten en dat we ons materiaal moeten ophalen de dag er na bij een afhaal punt. Nu is het een lang weekend en heb ik mijn bestelling nog niet. Dringend kijken voor een betrouwbare firma voor de levering
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er ondanks de melding dat de vervoerder tussen 15 en 16 uur langs zou komen, geen pakket bij je is geleverd. Onze excuses voor het ongemak! Jouw pakketje ligt inderdaad klaar bij het afhaalpunt om daar opgehaald te worden sinds 22 december. Hopelijk ben je snel in de gelegenheid deze daar af te halen. We hebben ook even contact met je opgenomen om jouw ervaring positief af te kunnen sluiten. We houden contact, fijne dag!
25 dec 2023

Mij bestelling moest volgende dag…niet bezorgd en nog steeds niet.

Mij bestelling moest volgende dag bezorgd worden na 4 dagen niets gebeurd en bezorger of personeel tekort krijgen de schuld. Wordt aangegeven voor 23.59 bestellen volgende dag wordt bezorgd 😡😡😡.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling niet de volgende dag hebt ontvangen, onze excuses voor het ongemak! 😰 We zagen dat er nog geen contact met ons was geweest en hebben je daarom zojuist even gebeld om dit met je te bespreken. Bedankt voor je uitleg en toch ook je begrip voor de situatie, ondanks het ongemak dat je hebt ervaren bij de late levering. Fijn dat deze vandaag alsnog is geleverd. Zoals afgesproken komen we je hierin tegemoet om het netjes voor je af te kunnen sluiten. We houden contact, fijne dag gewenst!
2 mei 2023
Zorg voor de mogelijkheid om het pakket op een postNL of DHL-punt te laten bezorgen. Nu ben ik twee keer een middag thuis moeten blijven. De eerste keer voor niets (het bezorgmoment werd verschoven). Dat doe ik geen tweede keer meer, dan bestel ik wel bij een andere firma. Daarnaast, het metaal van de lamp was behoorlijk verbogen en verkreukeld. Ik heb het idee dat dat in china is gebeurt.
4 mei 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Onze excuses dat het momenteel niet mogelijk is om te kiezen voor levering op een afhaallocatie. Dit is wel in te stellen middels de app van verschillende vervoerdersbedrijven, zodat je hier de voorkeuren kunt doorgeven. Wat vervelend dat de lamp in deze staat bij je is aangekomen, dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling. We zullen dan ook even contact met je opnemen om te zien wat we hierin kunnen betekenen! Alvast bedankt voor je terugkoppeling en een fijne dag gewenst!
17 nov 2023
Zondag lampen besteld. Levering zou plaats vinden op dinsdag. Dit is niet gehaald, dit werd woensdag. Dit kan natuurlijk een keer gebeuren. Maar waar ik absoluut niet van houd, is wanneer je duidelijk niet aanvinkt dat je spam-mail wilt krijgen, je deze mail alsnog krijgt. In de eerste week al 5-6 mails. Hiervan al 2 voor dat ze überhaupt mijn pakket hadden verstuurd.
17 nov 2023
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling vertraging heeft opgelopen bij de levering, onze excuses voor het ongemak. Ook erg bedankt voor je begrip hierin. Daarnaast begrijpen we zeker dat het enorm vervelend is dat je zoveel mails ontvangt, terwijl je had aangegeven dit niet te willen. Dit ging inderdaad in het systeem niet goed. We hebben dit daarom doorgezet naar de juiste afdeling, zodat dit voor je in orde wordt gemaakt en je geen reclamemails meer van ons ontvangt. Mocht je nog vragen hebben, horen we het graag! Fijne dag gewenst!

Kan zorgvuldiger verpakt worden

Zoals gewoonlijk was ook nu het door mij bestelde snel in huis. Echter, men was dit keer niet zorgvuldig geweest met hetgeen in toegestuurd kreeg. Leek alsof de lamp al een keer uit de verpakking was geweest en een afdichtdopje zat ook in stukken in de verpakking. Nu is dat bij deze lamp niet zo'n probleem en kan ik het zelf oplossen, maar dit had wel beter gekund.
Antwoord van into-led.com/nl
Hoi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat fijn dat de bestelling snel bij je is geleverd, maar het is natuurlijk wel erg belangrijk dat dit ook netjes bij je aankomt. Onze excuses dat dit niet het geval is geweest. Daarom hebben we zojuist geprobeerd contact met je op te nemen hierover. Helaas kregen we je niet te pakken, dus we zullen het op een later moment nog eens proberen. We houden contact, fijne dag gewenst!
20 mei 2023
Op de site kun je niet zien of een artikel op voorraad is. Er staat wel bij "voor 22 uur besteld volgende dag in huis en in pllats van het artikel krijg ik nota bene het bericht dat het artikel niet meer op voorraad is. Het is ook niet bekend, wanneer er geleverd wordt. Dat vind ik ronduit zeer teleurstellend. Ik overweeg om het geld terug te vragen.
22 mei 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de producten die je hebt besteld nog niet bij je zijn geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Om die reden hebben we even contact met je opgenomen. De reden hiervoor is namelijk inderdaad dat één van de producten niet op voorraad is en we leggen je graag uit hoe dit te zien was op de website. Onze excuses dat dit niet direct duidelijk was! 😰 We horen graag van je om zo tot een passende oplossing te komen. Fijne dag gewenst!
9 mei 2023

Het monteren en aanbrengen van de LED TL armaturen.

De ganse armatuur, buiten de klipsen die voortdurend loskwamen, waren van prima kwaliteit. Het onderscheid tussen de lijndraad en de nuldraad op de LED TL lamp was absoluut niet duidelijk tegenover dat onderscheid op de lichtarmatuur. Het vastzetten van de lichtarmatuur is niet duidelijk in de handleiding en lukt zelfs niet voor de lamp van 60 cm.
10 mei 2023
Hoi goedemorgen, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat het een en ander niet duidelijk was voor het installeren en monteren van de TL buizen en armaturen. Onze excuses voor het ongemak. Je geeft ook aan dat het vastzetten van de 60 cm armatuur zelfs helemaal niet lukt! Daarom hebben we direct even contact met je opgenomen, zodat we dit spoedig voor je kunnen oplossen! Alvast bedankt voor je reactie. Fijne dag gewenst!