into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.558 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.408 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Maken beloofde levertijd niet waar.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling niet de volgende dag hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We zien inderdaad terug dat de bestelling niet de volgende dag is geleverd, maar dat deze wel op dezelfde dag nog het magazijn heeft verlaten. Doordat het weekend hier tussen zat, heeft de levering nog wat langer op zich laten wachten. Gelukkig zien we terug dat deze direct na het weekend alsnog is geleverd. Hopelijk heb je de producten in goede orde ontvangen. We houden even contact over deze ervaring. Fijne dag gewenst!
het is niet bezorgd binnen 24 uur we wachten nog steeds zijn inmiddels 5 dagen verder door jullie word daar niet over gecommuniceerd moeten alles zelf uitzoeken
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Bedankt voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling niet de volgende dag is geleverd. Onze excuses voor het ongemak. Wanneer de bestelling is verzonden, sturen wij de trackinglink toe, waarin updates over de levering worden gegeven. We zien hierin dat de bestelling een paar uur nadat de bestelling is geplaatst, is ontvangen door de vervoerder. Deze heeft daar helaas wat vertraging opgelopen. Excuses dat je hierover niet bent geïnformeerd. Omdat ook het weekend hier nog tussen zat, is die levertijd helaas langer geworden. Gelukkig zien we dat de bestelling gisteren alsnog is geleverd. We wensen je veel plezier met de bestelling toe, fijne dag gewenst! ❄️
Op tijd leveren of in ieder geval beter communiceren als dit niet gaat lukken
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling later is geleverd dan verwacht. Onze excuses voor het ongemak! We zien terug dat jouw bestelling een paar uur na het plaatsen is aangenomen door de vervoerder. Helaas zijn daar vertragingen ontstaan. Om die reden sturen we je bij verzending altijd de trackinglink toe, zodat je via die weg op de hoogte bent van de leverstatus. Helaas is daar een vertraging geweest en is jouw pakket op maandag geleverd. Hopelijk is deze in goede orde aangekomen. We hopen je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag!
7 jan 2024

Prima product, trage levering

Prima product, 1 product besteld en kreeg 3 losse armaturen en lampen. Zou volgende werkdag geleverd worden, echter werd het pas volgende werkdag verstuurd en dag erna geleverd. Komt dus "volgende dag leveren " niet na
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor jouw review. Het klopt inderdaad dat wanneer je setjes besteld, je losse producten ontvangt. We hebben setjes op de website staat, dit zijn exact dezelfde producten als de losse, maar maakt het voor jou makkelijker én goedkoper om meerdere producten in één keer aan te schaffen! Daarnaast zien we inderdaad dat er een kleine vertraging is geweest bij het leveren van jouw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. We zien echter terug dat deze wel netjes op 2 januari ons magazijn heeft verlaten, maar dat er later in het proces een vertraging is geweest. Mogelijk heeft dit te maken met de achterstanden die ontstaan bij de vervoerder door de feestdagen en de jaarwisseling. We nemen hierover graag nog even contact met je op om dit te bespreken, fijne dag!
Klantenservice, niet erg responsief! leveringsprobleem! Ik heb mijn pakket niet ontvangen en ze weten niet hoe ze me kunnen helpen. Ik heb een geschil geopend via Paypal (gelukkig heb ik met Paypal betaald en niet met een creditcard) om mijn geld terug te krijgen. slechte ervaring !!!
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er problemen met de levering zijn. Hierover hebben we meermaals contact met je gehad en we zijn dan ook direct een onderzoek gestart. Omdat je aangeeft dat je de levering nog niet hebt ontvangen, vraagt de vervoerder om een verklaring. Deze verklaring hebben we nodig om het onderzoek in te kunnen zetten en je een oplossing te kunnen bieden. Daarnaast dienen we de vervoerder ook de tijd te geven om de bestelling alsnog te leveren en te achterhalen waar het pakket zich bevindt. Door de drukke feestdagen kan het helaas voorkomen dat een pakketje wat langer naar je onderweg is dan je van ons gewend bent. Onze excuses voor het ongemak! We zien graag de verklaring tegemoet, zodat we je ook kunnen voorzien van een oplossing. Fijne dag gewenst!
Levering niet compleet geen communicatie over wanneer het wel zou worden geleverd
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van en een review. Wat vervelend om te horen dat je nog niet de hele bestelling had mogen ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We hebben vanochtend even contact met je opgenomen, omdat er nog een deel naar je onderweg was. Hieruit begrijpen we dat je inmiddels bent voorzien van de complete bestelling. We houden contact en horen graag van je of je inmiddels alles hebt ontvangen. Fijne dag!
31 dec 2023
24/12 besteld, 28/12 mail gekregen dat het vermoedelijk 29/12 geleverd zou worden en tot heden31/12 nog steeds niet geleverd. Besteld voor 22u volgende werkdag geleverd. Ondertussen al 4 werkdagen gepasseerd en nog niks geleverd. Ben benieuwd hoe lang ik nog ga moeten wachten?
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien terug dat er mogelijk een vertraging bij de vervoerder is ontstaan door de drukte omtrent de feestdagen en de jaarwisseling. Onze excuses voor het ongemak! We hebben zojuist even contact met je opgenomen om dit probleem op te lossen. We houden hierover contact, fijne dag gewenst!
Jullie motto voor 23.00 uur besteld volgende dag in huis We zijn nu 5 dagen verder en nog niets in huis
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling nog niet bij je is aangekomen. Onze excuses voor het ongemak! Helaas kan het in deze periode af en toe voorkomen dat je pakketje net wat langer onderweg is dan je van ons gewend bent, in verband met de drukte bij de vervoerders rondom de feestdagen. We zijn hiervoor een onderzoek gestart om te achterhalen waar jouw pakket zich bevindt en wanneer jij deze mag ontvangen. We houden je hiervan op de hoogte! Fijne dag gewenst!
Men belooft dat het pakket binnen een zeer redelijke termijn wordt bezorgd, maar ben al een week aan het wachten voor bezorging. Het hoeft niet altijd instant geleverd te worden maar een week is wel erover
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je het pakketje nog niet hebt ontvangen. Onze excuses voor het ongemak! We zien dat er inderdaad een vertraging is ontstaan bij het leveren van jouw bestelling en door de feestdagen die hier tussen zitten, heeft de vervoerder dit nog niet kunnen herstellen. Daarom zijn we een onderzoek gestart bij de vervoerder. Daarvan houden we je op de hoogte! We houden contact, fijne dag!

Slechte kwaliteit en betalende retour

Ik heb buitenlampen besteld. Ze gingen een week mee. Net lang genoeg om te denken dat ze geweldig zijn en voor mensen om een positief commentaar achter te laten, toen gingen de batterijen leeg en geen van de 6 lampjes brandde langer dan 10 minuten (ik moet erop wijzen dat het winter is en dat de dagen kort zijn, maar toch!) En als we niet tevreden zijn, moeten we betalen voor de retourzending! Mijn pakket kostte me €16,50 (uit België) voor het vertrouwen van een bijproduct. Een echt schandaal! Nooit meer!
Antwoord van into-led.com/nl
Bonjour, Merci d'avoir écrit un commentaire. Nous sommes vraiment désolés d'apprendre que vous n'êtes pas satisfait des lampes solaires que vous avez commandées. Les lampes solaires fonctionnent naturellement grâce à la lumière du soleil et, à cette époque de l'année, la lumière du soleil est insuffisante pour charger suffisamment les produits solaires. Nous vous avons contacté pour en discuter et espérons avoir pu conclure votre expérience de manière positive. Nous resterons en contact avec vous ! Nous vous souhaitons une bonne journée !
HH
Hennie H.
weststellingwerf
afspraken nakomen
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Zojuist hebben we even telefonisch contact met elkaar gehad en besproken wat er mis is gegaan. Nogmaals onze excuses voor de ongemakken die je hebt ervaren. Zoals afgesproken, zullen we het gemiste kortingsbedrag terugstorten op je rekening, gezien je hier recht op hebt gehad. Daarnaast houden we nauw voor je in de gaten wanneer de levering zal plaatsvinden, zodat je hier spoedig van wordt voorzien. We houden contact, fijne dag gewenst!
Mijn bestelling is nog steeds niet geleverd
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de bestelling vanochtend nog niet bij je was geleverd. Onze excuses voor het ongemak! We zouden dit graag nog even met je bespreken, gezien de levering inmiddels alsnog is gedaan, maar natuurlijk een stuk later dan bedoeld. Hopelijk kunnen we zo jouw ervaring zo positief afsluiten. We houden contact, fijne dag gewenst!
25 dec 2023

Mij bestelling moest volgende dag…niet bezorgd en nog steeds niet.

Mij bestelling moest volgende dag bezorgd worden na 4 dagen niets gebeurd en bezorger of personeel tekort krijgen de schuld. Wordt aangegeven voor 23.59 bestellen volgende dag wordt bezorgd 😡😡😡.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling niet de volgende dag hebt ontvangen, onze excuses voor het ongemak! 😰 We zagen dat er nog geen contact met ons was geweest en hebben je daarom zojuist even gebeld om dit met je te bespreken. Bedankt voor je uitleg en toch ook je begrip voor de situatie, ondanks het ongemak dat je hebt ervaren bij de late levering. Fijn dat deze vandaag alsnog is geleverd. Zoals afgesproken komen we je hierin tegemoet om het netjes voor je af te kunnen sluiten. We houden contact, fijne dag gewenst!
25 dec 2023
Voor 22 besteld, daags nadien geleverd? Beloof dat niet als je dat bijlange niet haalt.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat jouw bestelling niet de volgende dag is geleverd. Onze excuses voor het ongemak! Deze periode is een ontzettend drukke periode voor de vervoerders, waardoor er helaas soms vertragingen ontstaan. Desondanks leveren we in 95% van de gevallen nog altijd de volgende dag. Erg vervelend dat dit bij jou niet het geval was, excuses dat je niet bent geïnformeerd over de vertraging die zich heeft voorgedaan. We hebben als antwoord op je mail een voorstel gedaan om er toch voor te kunnen zorgen dat we jouw ervaring positief afsluiten. We zien je reactie dan ook graag tegemoet, fijne dag gewenst!
25 dec 2023
Ik heb led tl buizen besteld en betaald en nog steeds niets ontvangen
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Erg vervelend om te horen dat de bestelling nog niet was aangekomen. Onze excuses voor het ongemak! We hebben zojuist even contact geprobeerd met je op te nemen om te bekijken wat er aan de hand was, helaas kregen we je niet aan de lijn. We zagen ook dat de bestelling inmiddels geleverd was en wilden graag met je kijken naar een passende oplossing voor de late levering. We zullen het daarom op een later moment nog eens proberen. We houden contact, fijne dag gewenst!
25 dec 2023
Heb mijn bestelling geplaatst om deze de dag er op te krijgen. Krijg dan een melding dat ze tussen 15 uur en 16 uur gaan leveren. We waren thuis met een duidelijke deurbel maar kregen melding dat we er niet waten en dat we ons materiaal moeten ophalen de dag er na bij een afhaal punt. Nu is het een lang weekend en heb ik mijn bestelling nog niet. Dringend kijken voor een betrouwbare firma voor de levering
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat er ondanks de melding dat de vervoerder tussen 15 en 16 uur langs zou komen, geen pakket bij je is geleverd. Onze excuses voor het ongemak! Jouw pakketje ligt inderdaad klaar bij het afhaalpunt om daar opgehaald te worden sinds 22 december. Hopelijk ben je snel in de gelegenheid deze daar af te halen. We hebben ook even contact met je opgenomen om jouw ervaring positief af te kunnen sluiten. We houden contact, fijne dag!
24 dec 2023
Geen contante betaling mogelijk
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Bij ons kun je inderdaad niet contant afrekenen, omdat wij enkel een online webshop zijn. Daardoor is het niet mogelijk om contact te betalen, enkel online met bijvoorbeeld iDeal, PayPal, credit card of Billink. Jammer om te horen dat dit niet naar tevredenheid is, onze excuses voor het ongemak! Mochten we je in de toekomst nog ergens bij kunnen helpen, horen we het graag van je! Fijne dag gewenst!
Order geplaatst op 13 december en tot op vandaag, 18 december, nog steeds niet ontvangen... Volgens tracking nog zelfs niet ontvangen bij de verdeelafdeling...???
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet hebt ontvangen. We zien inderdaad terug dat de trackinglink na het ontvangen vanuit ons magazijn geen update meer heeft gehad bij de vervoerder. Onze excuses voor het ongemak! We hebben hierover contact via Whatsapp en zoals aangegeven zijn we hiervoor een onderzoek gestart bij de vervoerder, we houden dit nauw voor je in de gaten en zullen je op de hoogte houden van de updates. We houden contact, fijne dag gewenst!
16 dec 2023
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het plaatsen van een review! Bij 3 sterren is er natuurlijk ruimte voor verbetering, daarom hebben we zojuist even contact met je opgenomen om dit te bespreken. We houden contact met je, fijne dag gewenst!
Product niet goed omschreven. Inbouw diepte 6cm is niet realistisch. Omdat de spot dan niet draaibaar is.
Antwoord van into-led.com/nl
Goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wanneer je de spot kantelt, zou de inbouwdiepte 6 cm nog steeds moeten kloppen, omdat deze niet hoger wordt bij het kantelen van de spot. Indien je precies 6 cm inbouwdiepte hebt, gaat dit natuurlijk niet erg gemakkelijk, omdat daarmee de kabels wellicht niet goed weg kunnen. Hopelijk kun je de spots nog goed gebruiken, anders helpen we je hier graag mee verder. Fijne dag gewenst!