into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.557 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden14.440 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 22 jan 2019
into-led.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

22 jun 2023
Na eerst via de mail gevraagd of het kon wat ik van plan was, heb ik dimbare ledspots voor in de keuken met een muurdimmer gekocht. Ik had 2 maanden daarvoor al dimbare ledspots voor in de tuinkamer gekocht bij intolet. Ik kreeg helaas de muurdimmer niet gekoppeld aan de keukenspots . Dus ik bellen, maar ik moest filmen hoe ik probeerde te koppelen via de app. Oké dat begrijp ik. 4 uur later kreeg ik eindelijk antwoord terug, ze stuurde een nieuwe muurdimmer op. Die was er gelijk de volgende dag. Helaas die kreeg ik ook niet gekoppeld. Ik op zondagavond laat weer een filmpje gestuurd. Eindelijk op 11 uur antwoord, intolet kwam erachter dat ze 2x de verkeerde muurdimmer hadden geleverd. Gelijk de Volgende dag kwam de muurdimmer binnen, en ja hoor, de koppeling lukte. Maar ook gingen de tuinkamerspots aan en uit met de muurdimmer. En met alle afstandsbedieningen kon ik alleen de keuken en tuinkamer aan of uitzetten, dus niet apart. Na eerst een paar dagen via de app contact te hebben gehad, je moet elke keer 4 a 5 uur wachten op antwoord, soms nog langer, heb ik een week later maar gebeld . Ik kreeg Carmen aan de lijn. Aan haar heb ik mijn frustratie geuit. Zij beloofde mij het op te gaan lossen, en dat heeft ze gedaan, binnen 4 uurtjes heeft ze het opgelost. Ik moest de trafo van de tuinkamer terug sturen, en kreeg een ander model ervoor terug. Nu werkt alles zoals het hoort. Carmen is een topper. Voor haar 5 (of meer)sterren, de communicatie daarvoor 3 sterren. Nog vreemds, de trafo mag niet los geplaatst worden in de aluminiuframe van de tuinkamer ivm vocht. Dus ik heb er een installatiedoos bijbesteld, maar die is zo groot, die past nooit in de aluminiumframe. Dus heb ik maar verlengkabels bijbesteld en de trafo in de installatiedoos in de garage geplaatst. Ik kreeg Carmen

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

Product is prima, maar werd bezorgd door DPD; de meest slechte bezorgdienst. Pakje heeft er bijna een week overgedaan.
18 jul 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat de bezorging niet goed is verlopen. Onze excuses dat het zo lang heeft geduurd voor je jouw bestelling hebt mogen ontvangen. Dat is zeker niet de bedoeling en om die reden hebben we zojuist even contact met je opgenomen. We hopen op deze manier jouw ervaring toch op een positieve noot af te kunnen sluiten. Voor nu een prettige dag gewenst!
snelle levering en kwalitatief product. Alleen de bestelde led strip is alles behalve warm wit. De led straalt koud fel licht uit en is zeker niet warm zoals de verpakking aangeeft.
18 jul 2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Fijn om te horen dat je over het algemeen tevreden bent, wel erg jammer dat de kleur van de LED strip erg anders uitvalt dan je had verwacht. Onze excuses daarvoor. Gezien de strip een behoorlijke lichtopbrengst heeft en 3000K, wat inderdaad warm wit is, maar niet zo warm als de gemiddelde sfeerverlichting, kan dit inderdaad wat fel uitvallen. Hopelijk is de strip nog steeds goed geschikt voor het doeleinde waar je deze voor wil gebruiken. We wensen je hier veel plezier mee. Fijne dag gewenst! 🤩

Canceling the order - very long time of reaction and not solved yet

My order is out of stock. Last week I asked twice to cancel the order and return payment, but no reaction yet.
18 jul 2023
Hi good morning, Thank you for writing a review. We're sorry to hear that the products you ordered were not available, our apologies for the inconvenience. Also our apologies for not responding quickly to the emails you sent us. This problem could have been resolved a lot quicker! We can see that one of our colleagues made sure that the order was cancelled, but we also contacted you to see if we can do anything to end your experience on a positive note! 😁 Have a great day!
14 jul 2023
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het plaatsen van een review. Wat jammer om te zien dat je niet volledig tevreden bent over de ervaring die je met ons hebt gehad. We nemen daarom graag even contact met je op om te zien wat er precies aan de hand is en of we je nog ergens bij kunnen helpen. Hopelijk kunnen we jouw ervaring dan op een positieve noot afsluiten. We zien je reactie graag tegemoet, voor nu een prettige dag gewenst! 🌞
13 jul 2023
Jammer dat er staat volgende dag geleverd en het dan 4 dagen later pas komt
14 jul 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de levering pas 4 dagen later werd geleverd, onze excuses voor het ongemak! 😥 Dat is natuurlijk zeker niet de bedoeling en nemen dan ook graag even contact met je op hierover om jouw ervaring toch op een positieve noot af te kunnen sluiten. Voor nu een fijne dag gewenst!
6 jul 2023
Product toch niet op voorraad Ik wacht nog altijd op levering
11 jul 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het plaatsen van een review. Wat vervelend om te horen dat de producten die je had besteld niet op voorraad bleken nadat je de bestelling had geplaatst. Onze excuses voor het ongemak! We hebben daarom even contact met je opgenomen, aangezien we een goed alternatief in het assortiment hebben, waar we je wellicht blij mee kunnen maken. We zullen daarover even contact houden, zodat we dit netjes voor je kunnen oplossen en je kunnen voorzien van de producten waar je naar op zoek bent. Voor nu een prettige dag gewenst!
30 jun 2023

Als je een artikel terug stuur en je…

Als je een artikel terug stuur en je moet zelf de verzendkosten betalen en als je een ander artikel wil moet je ook weer verzendkosten betalen . Dus twee keer
5 jul 2023
Goedemiddag, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het klopt inderdaad dat de kosten voor het retour voor de rekening van de klant zijn, mocht je daarna een andere bestelling willen plaatsen dan is het wel zo dat bij alle bestellingen boven de €50,- geen verzendkosten in rekening worden gebracht. We zullen dan ook even contact met je opnemen om te kijken of de andere bestelde producten wel naar wens zijn en of we toch nog iets voor elkaar hierin kunnen betekenen zodat je toch nog tevreden bent met je aankoop bij ons!
30 jun 2023
online lampen tekoop en betaald later email dat het niet op voorraad is mooi bedrijf zo kan ik ook mijn geld verdien
5 jul 2023
Goedemiddag, Bedankt voor het bericht. We hebben het gelijk even voor je nagekeken en zien dat er inderdaad 1 van de 2 bestelde producten momenteel helaas niet meer op voorraad is, waarschijnlijk zijn er op het zelfde tijdstip 2 bestellingen geplaatst met hetzelfde product en is de voorraad dus ook niet goed up to date geweest. Onze excuses dat dit is gebeurd, dat is natuurlijk niet onze bedoeling. We zullen dan ook direct contact met je proberen op te nemen om te kijken naar een eventueel alternatief hiervoor, gezien er in het verleden ook al vaker bij ons is besteld en dit goed is verlopen, gaan we er vanuit dat we ook deze bestelling weer positief kunnen afronden!🥳
28 jun 2023
Van de acht bestelde led lampjes van huawei was er 1 andere led-lampen 10ug Helder… led De andere mat ik had helder allemaal besteld
5 jul 2023
Hi Wendy, Hartelijk bedankt voor je review! We hebben hier even contact met elkaar over gehad en hebben geconstateerd dat er 1 lampje was besteld die toch net iets anders was. Maar omdat we ook vonden dat het niet duidelijk te zien was op de website zijn we je hier ook tegemoet gekomen en hebben we het juiste lampje nog naar je toe gestuurd. Gelukkig zijn alle lampjes op het einde dan toch nog hetzelfde, veel kijk plezier! 🤩
27 jun 2023
lampen besteld goed geleverd horen sleuteltjes bij om aan en uit te zetten zaten er niet bij
5 jul 2023
Hi, Bedankt voor de feedback en onze excuses dat de sleuteltjes niet erbij zaten. Ik zie dat er contact is geweest me onze klantenservice en dat jullie het uiteindelijk gelukkig wel nog aan de praat hebt gekregen! We willen dan ook nog veel plezier wensen met de bestelde producten.😁💡
26 jun 2023
Levering trager dan beloofd
27 jun 2023
Hoi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat de levering van jouw bestelling later heeft plaatsgevonden dan aangegeven. Onze excuses voor het ongemak 😥. Om die reden hebben we zojuist ook even contact met je opgenomen, hopelijk kunnen we er zo voor zorgen dat we jouw ervaring toch nog op een positieve noot kunnen laten eindigen! We zien je reactie dan ook graag tegemoet, fijne dag gewenst!
23 jun 2023
26 jun 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het plaatsen van een review. We zien terug dat jouw bestelling helaas wat later is geleverd dan de bedoeling was, onze excuses voor het ongemak! 😥 Wellicht kunnen we bij een volgende bestelling laten zien dat dit niet de normale gang van zaken is. We hopen dat de producten wel volledig naar wens zijn. Mocht je nog vragen hebben, mag je altijd contact met ons opnemen. We wensen je veel plezier met de bestelling toe en een fijne dag! 🌞
22 jun 2023
23 jun 2023
Hi goedemiddag, Dankjewel voor het schrijven van een review. Jammer om te lezen dat je niet helemaal tevreden bent. Om die reden zullen we nog even contact met je opnemen, maar voor nu wensen wij je een heel fijn weekend toe! 🌞
20 jun 2023
Website beter beschikbaar maken En de service sneller versturen van producten. Er stond er niet bij of het op voorraad was of niet.
21 jun 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat er geen duidelijkheid was over de levertijd van jouw bestelling. Onze excuses voor het ongemak. We zien terug dat er helaas toch een product tussen zat met een langere levertijd. Hierover hebben we je direct even geïnformeerd, zodat je op de hoogte bent van de levertijd en de alternatieven hiervoor. Hopelijk kunnen we dit zo snel en goed voor je oplossen! Fijne dag gewenst! 😁
18 jun 2023
20 jun 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het achterlaten van een beoordeling. We zien terug dat je producten had besteld met een langere levertijd, excuses voor het ongemak! Ook hebben we je geïnformeerd over de levertijd. Gelukkig hebben we de producten recent weer terug op voorraad gekregen en is jouw bestelling daarmee direct verzonden. We zien terug dat de levering gisteren heeft plaatsgevonden. Hopelijk heb je de producten in goede orde ontvangen. We zullen daarover nog even contact met je opnemen! Mochten er verder nog vragen zijn, horen we het graag. Prettige dag gewenst! 😁
14 jun 2023
Retourpakket met weinig waarde niet verzekerd laten retourneren, mar als normaal pakket. Dit staat in uw retour richtlijn. Verzekerd versturen kost 2,5x meer.
15 jun 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. We vermelden inderdaad in onze retourinstructies het advies de zending als verzekerd of aangetekend te versturen. Mocht er dan onverhoopt iets mis gaan, kun je namelijk altijd aanspraak maken op de vervoerder. Bij een standaard pakket is dit in veel gevallen niet mogelijk. Natuurlijk ben je nog altijd vrij om te kiezen voor het type zending en hoeveel je hieraan uit wil geven. We kunnen ons dan ook goed voorstellen dat je deze keuze maakt. We hebben jouw retour dan ook in goede orde ontvangen en hebben de creditering in orde gemaakt. Mocht je verder nog vragen hebben, horen we dat graag. Fijne dag gewenst!

Reeds geopende verpakking

Één van de twee producten had een beschadigde verpakking en was duidelijk al eens uitgepakt. Alhoewel het product verder naar behoren werkte toch liever nieuw of anders korting.
15 jun 2023
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat één van de twee producten een beschadigde verpakking had, waardoor goed te zien was dat het product al eens was geretourneerd. Dit kan inderdaad kloppen, retourneren is binnen 30 dagen mogelijk. Omdat het enorm zonde en milieuvervuilend is om de producten weg te gooien, controleren we het retour altijd op eventuele gebreken. Het is dan uiteraard niet de bedoeling dat de verpakking zo beschadigd is. Om die reden hebben we ook even contact met je opgenomen, zodat we hopelijk jouw ervaring op een positieve manier af kunnen sluiten 😁. We zien graag je reactie tegemoet, fijne dag gewenst! 🌞
13 jun 2023
Niet alle lampen werken. Nog geen antwoord van intoled
14 jun 2023
Goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend om te horen dat niet alle lampen werken. Onze excuses voor het ongemak! We hebben direct jouw mail er even bijgepakt, helaas hebben we door grote drukte nog niet kunnen antwoorden hierop, excuses! Dit hebben we wel direct gecorrigeerd en geantwoord op je bericht, we zullen het contact dan ook voortzetten, zodat we je spoedig kunnen helpen met het oplossen van dit probleem. Zo ben je snel weer voorzien van werkende verlichting! 💡 Als je verder nog vragen hebt, horen we het graag. Prettige dag gewenst!
HS
H J S.
Koekange
9 jun 2023
Voor 23.59u besteld de volgende dag in huis, zelfs op zaterdag wordt gemeld op de website. Vrijdag besteld rond 22.00u dinsdag erna pas geleverd is de realiteit. Waarom dan beloven dat het zelfs zaterdag geleverd wordt. Geleverde artikelen zijn verder prima en dat is het belangrijkste.
Antwoord van into-led.com/nl
Hi goedemorgen, Dankjewel voor het schrijven van een review. Wat vervelend dat de producten niet de eerstvolgende dag geleverd werden. Normaliter leveren wij inderdaad ook op zaterdag en het tijdstip waarop je hebt besteld, zou dan ook geen probleem moeten zijn. We zien dan ook dat deze vrijdag op zaterdagnacht ook is opgehaald door de vervoerder, zodat deze zaterdag bij je kon worden aangeboden. Onze excuses dat dit niet is gebeurd! 😥 We zullen nog even contact met je opnemen, zodat we er hopelijk samen voor kunnen zorgen dat we jouw ervaring op een positieve manier af kunnen sluiten. Voor nu een prettige dag gewenst! 🌞
BG
Ben G.
Maastricht
3 jun 2023

''Bezint eer ge begint''

Een jaar geleden meerdere plafond led lampen gekocht en op één na geen was geen enkele lamp compleet , heel gedoe geweest deze compleet te krijgen via hun , zelfs de vervangende lampen waren niet compleet. Nu een jaar later dacht ik, ik geef hen het voordeel van de twijfel en probeer het nog één keer en ja hoor zelfde lamp besteld met de zelfde ontbrekende onderdelen om de stroomkabel vast te zetten in de lamp. Ik geloof niet in toeval er is daar gewoon structureel iets mis maar ga me de moeite niet meer doen om contact met hen op te nemen kan mijn energie beter besteden en zij hoeven ook mij niet meer te bellen. Heb het inmiddels via een andere weg opgelost. Maar dit was voor mij wel de druppel en dus de laatste keer. Firma IntoLed of Hoftronic (zelfde bedrijf) niets kopen!
7 jun 2023
Goedeavond, Bedankt voor de feedback en ontzettend vervelend om te lezen dat hier wederom iets fout is gegaan bij dit product. Dat is natuurlijk ook absoluut niet de bedoeling, we kunnen je echter wel verzekeren dat er bij onze producten normaal gezien ook niks structureel niet in orde is. Als we dan ook kijken naar de situatie zal er tijdens de productie van de batch toen is niet goed gegaan zijn dus wij gaan dit ook zeker met de fabrikant oppakken om uit te zoeken hoe dit mogelijk is geweest. Verder hebben we zojuist ook even telefonisch contact met elkaar gehad en we zullen je dan ook het aankoopbedrag van deze lamp crediteren! Hopelijk hebben we het hiermee toch nog enigszins weten op te lossen voor deze situatie.😄