into-led.com/nl- Logo - Beoordelingen

into-led.com/nl

3.382 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden15.381 beoordelingen in totaal

2 aug 2024
Goede prijs en toch kwalitatief in orde ! Eerste deel van bestelling snel geleverd en tweede deel kwam iets later (hiervoor contact opgenomen en snelle reactie gehad)

18 feb 2024
Geachte grote onbekende, Het kan toch niet zo zijn dat een brievenbus pakje met de correcte onderdelen ( geen kwalitijdscontrole ) van een pakketje wat ik eerder bij jullie heb besteld en ook er heel lang over heeft gedaan dan de geadverteerde max 2 dagen er nu weer 5 dagen over moet doen???? Hoe kan het bestaan? Je aanvraag (550857) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Kente (INTOLED) 15 feb 2024 15:07 CET Beste Johan, Allereerst excuses voor de vertraging. In 95% van de gevallen gaat het goed en kunnen we de volgende dag leveren, maar blijkbaar heeft er een vertraging plaatsgevonden bij de vervoerder waardoor je zending vertraagd was. Wat vervelend om te horen dat je de verkeerde klemmen hebt ontvangen, onze excuses voor het ervaren ongemak! Hierbij lossen wij het graag direct verder voor je op. Ik heb dan ook een nieuwe zending aangemaakt met de juiste klemmen zodat je deze zo snel als mogelijk kunt gaan monteren. Wat betreft onze contactgegevens, deze kun je hier terugvinden: Klantenservice - INTOLED (into-led.com) Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd, fijne dag! Kind regards | Mit freundlichen Gruß | Met vriendelijke groet, INTOLED Team Customer Support & Sales Kente www.into-led.com info@into-led.com Tel: +31 (0)85 8085 238 Bereikbaar op; Maandag: van 09:00-15:00 uur. Dinsdag t/m vrijdag van: 09:00-17:00 uur. Niet bereikbaar op zaterdag, zondag en feestdagen.

Beoordelingen voor into-led.com/nl

CI
cami i.
belgie
heel vlugge levering en producten waren top
KB
Karen B.
Laakdal
Snelle levering en makkelijk om te bestellen, producten zijn ook goed van kwaliteit en groot gamma!
Prima service alles netjes geleverd.
snel geleverd ,lampen voldoen goed geven veel licht
goede kwaliteit tegen lage prijzen, en snelle levering
Hele snelle levering, ik miste alleen de stekkers voor de eerste lampen, rest is te koppelen is perfect
IV
Vlot verstuurd en mooie prijzen
Snelle levering en producten helemaal volgens beschrijving. Prijs- kwaliteit prima in orde.
uit voering van de lamp beter omschrijven er zit boven in de lamp een messing ring dacht dat deze onder spanning zou komen maar is een sier ring met isolatie er onder heel mooi
Mooie betaalbare lamp en top dat er een afstands bediening bij zit
Prima lamp, prima prijs, prima verzonden
Duidelijke site, snelle levering

Artikelen op de zelfde dag laten bezorgen

Artikelen op de zelfde versturen.
Snel geleverd voor goede prijs. ( ledlampen en dimmer) Duidelijke site. Daar is alles wel mee gezegd