allesmarine.nl- Logo - Beoordelingen

allesmarine.nl

260 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.734 beoordelingen in totaal

Hele fijne snelle en duidelijke technische ondersteuning, wij zitten op Curacao en hebben 14 Yamaha motoren (sommkige wellicht wat afwijkend van europese modellen) waarvoor we de onderdelen lekkker bij AllesMarine halen juist doordat ze meedenken en direct reageren op (al) onze vragen , toppers !

7 jul 2023
Received wrong product, not what I ordered. Allesmarine admitted sending me wrong product, having wrong product image and info in the website. After multiple emails and calls, no reply. Received reply only after paypal dispute, had to return the wrong product and pay 60€ shipping, because of their mistake. Extremely rude and hard to reach customer service, making the customer pay for sellers mistakes and all in all worst online shopping experience ever. Makes me wonder how they are still in business after reading multiple similar experiences.

Beoordelingen voor allesmarine.nl

24 mei 2024
22 mei 2024
20 mei 2024
19 mei 2024
De leverdatum moet beter over worden gecommuniceerd. Bijvoorbeeld: Accurater, actueler op de site en niet achteraf. Dan weet je op dat moment waar je aan toe bent en bestel je wel of niet. Geen frustratie en ge-Email achteraf Wanneer niet op voorraad, is de levertijd 1 tot 3 werkdagen. Daar hou je rekening mee, is ook geen probleem. Als het echter bij de leverancier niet op voorraad is wordt het al snel 10 dagen of meer. Daar komt nog bij dat er geen deelleveringen worden gedaan, wat tot gevolg heeft dat er weer heen en weer gemaild wordt. Deze communicatie/mails nemen ook 2-3 dagen... Als dat allemaal duidelijk is, pas daarna gaan de onderdelen die wel op voorraad zijn de deur uit! Pff... wat een gedoe. Verbeter uw service en ga, in geval van een niet accurate info over wanneer te leveren, wel deellevering aanbieden. De lever info op de site hoort juist en up to date te zijn, de deellevering is dan een mooie service optie.
Antwoord van allesmarine.nl
Beste Arien, Dank voor uw review. Ik zie inderdaad dat uw order pas na 4/5 werkdagen is verzonden. Dit is inderdaad langer dan de weergegeven 1 tot 3 werkdagen. Wij begrijpen ook erg goed dat het vervelend is wanneer de levering langer duurt dan verwacht, onze excuses hier dan ook voor. De reden dat wij aan algemeen verwachte levertijd tonen per leverancier is omdat het op dit moment helaas nog onmogelijk is om voor ieder onderdeel de juiste verwachte levertijd weer te geven. Wij zijn afhankelijk van leveranciers die dit zelf nog niet goed in orde hebben en/of de koppelingen hiervoor niet bieden met hun voorraadsysteem. Wanneer wij de onderdelen die niet direct in voorraad zijn in bestelling zetten en vervolgens horen dat de levertijd helaas langer dan normaal is proberen wij dit zo snel mogelijk door te geven aan de klant. Indien mogelijk zoeken wij altijd naar een alternatief en wanneer de levertijd drastisch langer is dan normaal dan bieden wij een deellevering op onze kosten aan. Wanneer het enkele dagen scheelt vragen wij de klant om iets meer geduld. Tijdens het hoogseizoen is dit voor onze klantenservice moeilijker te managen dan in de winter. Ik hoop dat wij u nog eens kunnen helpen en dan de verwachte levertijd wel waar kunnen maken. Mocht u benieuwd zijn naar een verwachte levertijd van een bepaald artikel dan mag u ons natuurlijk ook even bellen om dit na te gaan. Wij wensen u succes met het onderhoud en nog een prettig vaarseizoen 🚤! Bob | Allesmarine

Nooit meer

Onderdelen besteld, van te voren gebeld en gevraagd of ik hetgeen krijg wat op de foto staat. Krijg uiteindelijk iets anders binnen. Retourzending zelf kunnen betalen omdat men zich plotseling niets van het gesprek kan herinneren en ik niet van een foto kan uitgaan.
Antwoord van allesmarine.nl
Hallo edwin, Ik heb het even nagevraagd aan mijn collega's van support. Ik heb begrepen dat u geen serienummer of voldoende gegevens van uw motor heeft. Hierdoor kunnen wij eigenlijk al niet adviseren en wanneer deze gegevens wel bekend zijn dan blijft het altijd een advies vanuit service oogpunt. Wij proberen altijd op onderdeelnummer te adviseren en niet op basis van afbeelding. Bij onvoldoende gegevens is het bestellen op basis van een afbeelding geheel op eigen risico, mocht het dan helaas niet het juiste zijn dan zijn de retourkosten inderdaad voor uzelf. Mocht u alsnog achter meer/betere gegevens van uw motor komen dan kijken wij graag nogmaals met u mee en kunnen we wellicht een speciale prijs voor u maken. U kunt contact opnemen via service@allesmarine.nl. Vriendelijke groeten en nog een fijn vaarseizoen 🚤 Bob | Allesmarine

Pakket veels te laat spullen aan de dure kant

Mijn pakket was belooft in 4 dagen bezorgd te worden ik zit nu al 8 dagen te wachten zonder info of iets zeer teleurstellend dit
Antwoord van allesmarine.nl
Beste Jens, Dank voor uw review. Ik zie dat u originele Suzuki onderdelen heeft besteld die helaas niet direct voorradig waren. Normaliter kunnen wij deze alsnog binnen de aangegeven 2 tot 6 werkdagen leveren. Helaas blijkt dit bij u inderdaad niet het geval geweest. Wij hebben de onderdelen pas later dan veracht ontvangen en hebben ze daardoor pas later kunnen versturen. Het is helaas niet mogelijk om voor ieder onderdeel wat niet in voorraad is een exact verwachte leverdatum mee te geven vandaar dat wij het gemiddelde 2 tot 6 werkdagen tonen. Wanneer het langer duurt zou u hier over geïnformeerd moeten worden. Onze excuses voor het ongemak en wij wensen u een prettig vaarseizoen!