Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.
de meest positieve beoordeling
10 apr 2024
Geverifieerde beoordeling
Hele fijne snelle en duidelijke technische ondersteuning, wij zitten op Curacao en hebben 14 Yamaha motoren (sommkige wellicht wat afwijkend van europese modellen) waarvoor we de onderdelen lekkker bij AllesMarine halen juist doordat ze meedenken en direct reageren op (al) onze vragen , toppers !
Received wrong product, not what I ordered. Allesmarine admitted sending me wrong product, having wrong product image and info in the website. After multiple emails and calls, no reply. Received reply only after paypal dispute, had to return the wrong product and pay 60€ shipping, because of their mistake.
Extremely rude and hard to reach customer service, making the customer pay for sellers mistakes and all in all worst online shopping experience ever. Makes me wonder how they are still in business after reading multiple similar experiences.
Aantal onderhoud producten (pakkingen) voor mijn mercury carburateur besteld die volgens de webshop voorradig waren.
Vervolgens was dit voor 2 producten niet voorradig en moest ik voor 1 pakking op zoek naar een andere winkel omdat de levertijd aan aantal maanden zou zijn.
Communicatie ging verder goed en de rest van de bestelde spullen is een week later geleverd
Beoordeling melden
6 uur geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 dagen geleden
Geverifieerde beoordeling
15 april een bestelling gedaan , gebeld maar een ringetje was in backorder en kon niet met de post in een enveloppe
wachten dan maar , jammer dat er niet geïmproviseerd kan worden bij deze winkel
terwijl alles online op voorraad stond
Received wrong product, not what I ordered. Allesmarine admitted sending me wrong product, having wrong product image and info in the website. After multiple emails and calls, no reply. Received reply only after paypal dispute, had to return the wrong product and pay 60€ shipping, because of their mistake.
Extremely rude and hard to reach customer service, making the customer pay for sellers mistakes and all in all worst online shopping experience ever. Makes me wonder how they are still in business after reading multiple similar experiences.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.