schecker.nl- Logo - Beoordelingen

schecker.nl

163 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.189 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2017
schecker.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 mei 2023
Zéér goede kwaliteit van nat -en droogvoer! In Nederland kon ik niet slagen voor volwaardig nat - en droogvoer en snacks dat voor 100% afkomstig was van één dier (zoals paard, eend, geit en nog meer) zonder allerlei granen en vulmiddelen was. Onze hond is allergisch en intollerant voor vanalles en nog wat, met als gevolg chronische diarree en eczeem. Ik ben aan het zoeken en proberen gegaan maar zelfs de hypo-allergenen brokken voor de nederlandse markt hebben ongewenste vulmiddelen. Toen kwam ik bij Schecker uit en probeerde de “pur” blikken en de brokken van zalm met aardappelen. Onze hond vond het héérlijk (terwijl hij heel kieskeurig is en dan gewoon niet eet..) Nu, een aantal weken verder, is de diarree helemaal weg (!) en neemt het eczeem zichtbaar af! Ik heb goede hoop dat hij over een tijdje klachtenvrij is. Omdat het dieët strikt gevolgd moet worden heeft Schecker tevens allerlei snacks die ook bestaan uit 100% van één dier aansluitend op het voer. Kortom, ik ben heel gelukkig met de vondst van deze webshop die ook nog snel bezorgd! Toch is er iets wat beter kan… De blikken komen grotendeels gedeukt aan en zijn daardoor soms moeilijk te openen en daarna met een deksel moeilijk af te sluiten.

Bij de levering van mijn bestelling bleken 2 zakken paardendarm niet meer leverbaar te zijn. Jammer, maar kan gebeuren. Ik had alles vooraf betaald, dus zou ik deze 2 zakken terugbetaald horen te krijgen. Daar stond niets over vermeld. Dit gegeven heb ik gemaild naar de nederlandse klantenservice met bijgevoegd de bestel-en leveringsbon en gevraagd om het tegoed terug te storten. Ik heb echter geen enkele reactie ontvangen. Dit is helaas de tweede negatieve ervaring van deze klantenservice. Heel jammer, want Schecker heeft uitstekende (!) producten die ik altijd graag bestelde voor de honden, maar door deze ervaringen ben ik mij aan het oriënteren voor alternatieven.

Beoordelingen voor schecker.nl

Snelle levering en tot € 100,00 gratis verzekerd.
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over onze snelle levering. Wij streven er altijd naar om onze klanten de best mogelijke service te bieden. Wij waarderen uw feedback. Uw Schecker Team

ontvangen goed Alles

ontvangen goed Alles
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij waarderen het dat u alles in goede staat heeft ontvangen. Bij Schecker streven we ernaar om onze klanten de best mogelijke service en ervaring te bieden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling! Ihr Schecker Team

Overzichtelijk online bestellen

Makkelijk navigeren, grote keuze, snelle levering in stevige verpakking, scherpe prijzen. Kortom eenvoudig , snel te vinden, goede kwaliteit en prijs online te vinden.
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor uw vriendelijke woorden over Schecker. Wij waarderen uw positieve feedback en zijn blij dat u gemakkelijk, snel en van goede kwaliteit kon vinden wat u nodig had. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en we zullen blijven streven naar de best mogelijke klantervaring. Uw Schecker Team
snel geleverd
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw feedback! We zijn blij om te horen dat uw bestelling snel geleverd werd. Bij Schecker zijn we trots op het leveren van kwaliteitsproducten en uitstekende service. We kijken ernaar uit om te blijven voldoen aan uw behoeften op het gebied van dierenbenodigdheden.
Als er klachten zijn over worst met bot resten erin deze vergoeden en de juiste gewicht en prijs van de gekochte worst hanteren, zie factuur. Wel fijn dat er een Nederlands contact adres is
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor uw feedback over onze producten. We willen er zeker van zijn dat elke klant tevreden is met de kwaliteit van onze producten, en we verontschuldigen ons als er problemen zijn geweest. Wij streven ernaar om aan alle verwachtingen van onze klanten te voldoen en zetten ons in om een veilige en gezonde omgeving voor uw huisdieren te bieden. Bedankt dat u deze kwestie onder onze aandacht heeft gebracht. Uw Schecker Team

Tevreden huisdier.

Product is precies zoals het omschreven was. Goede kwaliteit en goedkoop tov dierenwinkel. Snel geleverd. Ik beveel deze winkel aan.
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden en aanbeveling! We zijn erg blij om te horen dat ons product nauwkeurig beschreven was en dat het van goede kwaliteit was en betaalbaarder dan een dierenwinkel. Wij vinden de tevredenheid van onze klanten het allerbelangrijkste. Nogmaals bedankt voor uw recensie!
Minder beschadigde blikken
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij streven ernaar om producten van de beste kwaliteit te leveren, inclusief onze conserven. Wij zetten ons in voor de tevredenheid van onze klanten en waarderen uw feedback terwijl wij werken aan het verbeteren van onze diensten.
TF
Tim F.
Vlissingen
Het aangeboden pakket aan hondenartikelen wijkt af van de gemiddelde dierensite . Vooral bij de kluifartikelen , is het aanbod veel ruimer
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor het achterlaten van uw beoordeling. Wij waarderen uw feedback over ons assortiment hondenbenodigdheden. We zijn blij dat u de ruime keuze aan kauwartikelen die we aanbieden heeft opgemerkt en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke variëteit aan huisdierproducten te bieden. Nogmaals bedankt voor uw beoordeling!
Antwoord van schecker.nl
Guten Tag, vielen Dank für Ihre sehr gute Bewertung und die wertvollen 5 Sterne. Mit freundlichem Gruß, Ihr Schecker Team
MS
Myrna S.
Maastricht
I am happy with the raining boots, the quality is good,comfortable.
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor uw positieve feedback over onze regenlaarzen. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit en het comfort. Ons Schecker-team streeft ernaar om producten en klantenservice van topkwaliteit te leveren, dus we waarderen het dat u de tijd neemt om uw ervaring te delen.
SB
Sandra B.
Hoofddorp
Als er iets mis gaat met bezorging wordt er fijn meegedacht. En ja natuurlijk mijn honden zijn dol op het voer
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze bezorgservice en het feit dat uw honden dol zijn op ons voer. We zijn blij om te horen dat we u en uw huisdieren een prettige ervaring bezorgen! Bij Schecker streven we ernaar om dierenbenodigdheden van hoge kwaliteit en een uitstekende klantenservice te bieden.
Snelle levering goede prijs
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Het verheugt ons dat u tevreden was over de snelheid van levering en de prijs van onze producten. Wij streven ernaar om onze klanten kwaliteitsproducten te leveren tegen een uitstekende prijs. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te delen!
23 nov 2023
Prima service.
24 nov 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden. Wij stellen uw feedback zeer op prijs en zijn blij dat u een positieve ervaring had bij Schecker. Uw tevredenheid is onze topprioriteit en wij streven ernaar om u elke keer weer een uitzonderlijke service te bieden. Bedankt dat u een gewaardeerde klant bent!
Afhandeling zoals belooft
22 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. We zijn blij om te horen dat onze diensten aan uw verwachtingen voldeden. Bij Schecker hechten we veel waarde aan klanttevredenheid en streven we ernaar om diensten van de hoogste kwaliteit te leveren.
SB
Saskia B.
Barendrecht
Netjes geleverd en geïnformeerd
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw recensie. We zijn blij om te horen dat onze producten snel geleverd werden en dat u tijdens het proces op de hoogte werd gehouden. Bij Schecker geven we prioriteit aan klanttevredenheid en zijn we toegewijd aan het bieden van een naadloze winkelervaring. Bedankt dat u de tijd heeft genomen om feedback te geven over uw ervaring.
18 nov 2023
Goed verpakt altijd een klein "extraatje" er bij
18 nov 2023
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden! We zijn er trots op dat onze klanten kwaliteitsproducten ontvangen en waarderen het dat we altijd een beetje "extra" toevoegen aan elke bestelling. Bedankt voor uw steun aan Schecker!
12 nov 2023
Snel en volgens afspraak geleverd
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij waarderen uw feedback en doen er alles aan om onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn. Uw Schecker-Team
12 nov 2023
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor de positieve beoordeling. Vertel ons alstublieft hoe we de vijfde ster kunnen verdienen. Uw Schecker-Team
10 nov 2023
Snelle verzending en na retour snel geld terug.
11 nov 2023
Hartelijk dank voor uw feedback! Wij bij Schecker zijn blij om te horen dat u een snelle verzendervaring met ons had, en dat we uw retourzending snel konden verwerken. Bij Schecker streven we ernaar dat onze klanten de best mogelijke ervaring met ons hebben, en we waarderen het als ze de tijd nemen om ons te laten weten hoe we het doen.
7 nov 2023
7 nov 2023