schecker.nl- Logo - Beoordelingen

schecker.nl

164 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.186 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 13 apr 2017
schecker.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

25 mei 2023
Zéér goede kwaliteit van nat -en droogvoer! In Nederland kon ik niet slagen voor volwaardig nat - en droogvoer en snacks dat voor 100% afkomstig was van één dier (zoals paard, eend, geit en nog meer) zonder allerlei granen en vulmiddelen was. Onze hond is allergisch en intollerant voor vanalles en nog wat, met als gevolg chronische diarree en eczeem. Ik ben aan het zoeken en proberen gegaan maar zelfs de hypo-allergenen brokken voor de nederlandse markt hebben ongewenste vulmiddelen. Toen kwam ik bij Schecker uit en probeerde de “pur” blikken en de brokken van zalm met aardappelen. Onze hond vond het héérlijk (terwijl hij heel kieskeurig is en dan gewoon niet eet..) Nu, een aantal weken verder, is de diarree helemaal weg (!) en neemt het eczeem zichtbaar af! Ik heb goede hoop dat hij over een tijdje klachtenvrij is. Omdat het dieët strikt gevolgd moet worden heeft Schecker tevens allerlei snacks die ook bestaan uit 100% van één dier aansluitend op het voer. Kortom, ik ben heel gelukkig met de vondst van deze webshop die ook nog snel bezorgd! Toch is er iets wat beter kan… De blikken komen grotendeels gedeukt aan en zijn daardoor soms moeilijk te openen en daarna met een deksel moeilijk af te sluiten.

Bij de levering van mijn bestelling bleken 2 zakken paardendarm niet meer leverbaar te zijn. Jammer, maar kan gebeuren. Ik had alles vooraf betaald, dus zou ik deze 2 zakken terugbetaald horen te krijgen. Daar stond niets over vermeld. Dit gegeven heb ik gemaild naar de nederlandse klantenservice met bijgevoegd de bestel-en leveringsbon en gevraagd om het tegoed terug te storten. Ik heb echter geen enkele reactie ontvangen. Dit is helaas de tweede negatieve ervaring van deze klantenservice. Heel jammer, want Schecker heeft uitstekende (!) producten die ik altijd graag bestelde voor de honden, maar door deze ervaringen ben ik mij aan het oriënteren voor alternatieven.

Beoordelingen voor schecker.nl

ES
Elly S.
Roermond

Snacks voor onze hond

Bestellen en verzenden zijn prima verlopen. De produkten zijn van goede kwaliteit en onze hond is er dol op.
30 mrt 2024
Bedankt voor de positieve feedback! Wij streven ernaar om onze klanten producten van de beste kwaliteit te bieden waar hun huisdieren dol op zijn.
SB
Sandra B.
Hoofddorp

Honden zijn dol op het voer

Voer is goed honden vinden het erg lekker. Ook de service is goed , je wordt geholpen als je belt
SB
Sandra B.
Hoofddorp
31 mrt 2024

Mijn honden vinden het voer van Schecker erg lekker

de website is duidelijk, alles is makkelijk te vinden.
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback over onze website. We doen er alles aan om u een intuïtieve en gebruiksvriendelijke ervaring te bieden en waarderen uw vriendelijke woorden. Uw Schecker-team
PB
Peter B.
Brunssum
Altijd prima producten, goed verpakt en snel in huis
PA
Paula A.
Enkhuizen
Snelle levering. Als altijd zeer tevreden.
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u tevreden bent over de snelle levering. Uw Schecker-team
JV
Julia V.
Utrecht
24 mrt 2024
Fijne winkel. Goede assortiment.
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke woorden over onze winkel en ons assortiment producten. We zijn erg blij met uw steun. Uw Schecker Team
Snel geleverd! Heel blij mee
WS
w s.
Nieuwerkerk aan den IJssel
Nette prijzen grote keuze
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u een geweldige selectie producten tegen redelijke prijzen hebt gevonden. Bij Schecker doen we er alles aan om onze klanten kwaliteitsbenodigdheden voor huisdieren te leveren tegen een betaalbare prijs.
23 mrt 2024
Snelle reactie op email.
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij stellen het op prijs dat u onze snelle reactie op uw e-mail hebt opgemerkt. Bij Schecker zijn we trots op onze uitstekende klantenservice en we doen ons best om ervoor te zorgen dat al onze klanten tevreden zijn. Ihr Schecker Team
Snel geleverd
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw positieve feedback! Wij stellen het op prijs dat onze snelle levering naar uw tevredenheid was. Uw Schecker-Team
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback. Wij waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Wij streven ernaar dat onze klanten een positieve ervaring hebben wanneer ze bij ons winkelen en wij waarderen uw input.
Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor uw vriendelijke woorden en dat u de tijd heeft genomen om uw feedback achter te laten. We zijn blij om te horen dat u een geweldige ervaring heeft gehad bij Schecker!
24 mrt 2024
Bedankt voor uw positieve feedback en uw steun. Uw Schecker Team

Geen reactie van klantenservice (NL)

Antwoord van schecker.nl
Bedankt voor uw recensie en onze excuses voor het ongemak. Wij begrijpen uw teleurstelling en nemen klantenservice zeer serieus. Wij streven er altijd naar om uitstekende producten en diensten aan onze klanten te leveren.
16 mrt 2024
We bestellen vooral voor onze hond. De groentenmix is perfect. Maagvullend en toch op gewicht blijven. Meestal bestellen we andere honden artikelen erbij. En altijd in het pakket een honden traktatie.
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke recensie! We zijn erg blij dat onze Groentenmix perfect is voor u en uw pup. Wij streven ernaar om de beste dierenbenodigdheden en traktaties te leveren om zowel baasjes als huisdieren gelukkig te maken. Uw Schecker Team
AC

Origineel assortiment!

Fijne duidelijke en gebruiksvriendelijke website. Hele originele artikelen.
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw vriendelijke feedback over onze website en de unieke producten die wij aanbieden. Bij Schecker streven we ernaar om onze website gebruiksvriendelijk te maken en onze klanten een uniek assortiment producten te bieden. UW Schecker Team

Uitstekende service

Snelle en correcte levering. En de jas bevalt uitstekend.
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. We zijn blij om te horen dat u uw artikel snel hebt ontvangen en dat u tevreden was. Bij Schecker streven we ernaar om onze klanten het hoogste niveau van service en tevredenheid te bieden. UW Schecker Team
Snelle service en het voer smaakt goed.
Hartelijk dank voor de positieve recensie! Uw Schecker Team
IB
Ineke B.
Deventer
18 feb 2024
Snelle afhandeling en goede kwaliteit!
Antwoord van schecker.nl
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling! Wij bij Schecker zijn trots op het leveren van kwaliteitsbenodigdheden aan onze klanten en we zijn blij dat uw ervaring positief was. Wij waarderen uw feedback en danken u dat u voor ons hebt gekozen. Uw Schecker Team
3 mrt 2024
Goede hondensnacks
Antwoord van schecker.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met Schecker te delen. We zijn blij dat u van de hondensnoepjes heeft genoten en waarderen uw feedback. Uw Schecker Team