schecker.nl- Logo - Beoordelingen

schecker.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2017
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
schecker.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij schecker.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 13 apr. 2017
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor schecker.nl

233 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

11 jan. 2022
Levering was correct uitgevoerd maar toch ging het bij DHL fout. Door een foutieve scan zou het pakket retour gaan. Schecker heeft heel snel per mail naar mij gereageerd. Ik heb heel vlug een klacht bij DHL geplaatst en uiteindelijk kreeg ik toch nog een dag later mijn pakket.

19 feb. 2022
Op 5 februari een bestelling gedaan, waaronder ook een jas besteld. Geen bevestiging mail ontvangen. Na ruim een week gebeld, bestelling was op vrijdag verzonden. De donderdag kreeg ik de bestelling binnen. Vol verbazing zie ik dat de jas ontbreekt, was helaas niet meer op voorraad volgens de papieren. Geen enkele keer is er contact geweest. Geen bestel bevestiging via de mail, geen mail dat de jas niet te leveren was en geen mail dat de bestelling was verzonden. Nadat ik via het contactformulier een berichtje had gestuurd kreeg ik een reactie. Nu 14 dagen later nog steeds mijn geld (184,95) van de niet geleverde jas niet terug...

Beoordelingen voor schecker.nl

20 nov. 2022
Uitstekend voor honden met een allergie 100% puur is te vergelijken althans voor mijn hoon met BARF voer. Na 6 jaar eindelijk voer wat mee kan op vakantie zonder vries en koel elementen. Top!
8 nov. 2022
van Sia L.
Snelle bezorging. Perfecte omschrijving van de gekochte laarzen. Op advies dus een maat groter gekozen, en ze passen perfect.
Der schnelle Versand durch Schecker. Leider hat PostNL die Auslieferung nach hinten verschoben.
Snelle verzending, producten kloppen. Wat ik besteld heb is perfect! Stevig en betrouwbaar!
9 nov. 2022
Snelle levering. Mooi assortiment. Goede prijzen
Goede kwaliteit voor nette prijs Blij mee !!
19 nov. 2022
Blijf zo doorgaan
9 nov. 2022
Alles makkelijk!
14 nov. 2022
Service en bezorging bijzonder slecht. Als je betaald hebt zoek je het maar uit en moet zelf overal achteraan om uit te vissen waar en of het reeds betaalde aankomt.
Pakket na 2 weken nog steeds niet binnen Komt het ooit nog?
7 okt. 2022
Snelle verzending! Lang gezocht naar blik voer I.v.m. Allergieën van mijn hond. Voorheen BARF voeding gegeven, maar dat is niet zo handig als je op vakantie gaat. 100% puur is een uitstekende vervanging, eindelijk na lang zoeken.
5 okt. 2022
Makkelijke, toegankelijke site. goede betaalmogelijkheden en snelle, goede levering. Je vind er originele, kwalitatief hoge producten, maar soms redelijk hoog aan de prijs.
14 okt. 2022
correcte afhandeling van de bestelling, zeer snelle levertijd.
27 okt. 2022
Prima producten en goede communicatie over de levering!
20 okt. 2022
Snelle levering en goed betaalbaar assortiment.