dochorse.nlReviews

Beoordelingen voor dochorse.nl

966 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 feb. 2022
Ik heb meerdere producten bij jullie besteld en ik ben super positief over de kwaliteit van de producten. Ik heb alleen een opmerking over de Veredus Strijklappen Olympus Vento. Ik koop altijd maat L voor mijn paard en dat zit normaal goed. Die strijklappen lijken ook mooi om de kogel te passen. Het blijkt alleen met rijden dat ze heel snel gaat draaien, dat is natuurlijk heel jammer met zo’n mooi en dure beschermers. Misschien kunnen jullie met bestellen aangeven dat die een maatje kleiner besteld kunnen worden (als je denkt dat ze te strak zitten zijn ze waarschijnlijk goed en gaan ze niet meer draaien).

8 jul. 2022

van Evy V.
Tijdens het ganse bestelproces stond er: "wordt vandaag nog verzonden", ook op de bestelbevestiging en de factuur stond dit zo vermeld. Echter, in een klein onvopvallend bannertje staat "voor 17u besteld, volgende dag verzonden". Dit is best wel jammer en een beetje misleidend, zet dit dan gewoon bij de producten en tijdens het bestelproces bij. Bovendien werd de bestelling op maandagochtend aangemeld bij GLS en pas dinsdagavond aan GLS meegegeven... Dit terwijl ik het product snel nodig had en er op rekende dit al vroeger te hebben. Als ik dit allemaal had geweten, had ik met plezier de 10% korting ergens anders bijbetaald om de bestelling sneller te kunnen hebben. Dit motiveert niet om meer bij jullie te bestellen als ik dringend iets nodig heb, jammer...

Beoordelingen voor dochorse.nl

21 jan. 2023
Ik heb zaterdagavond een bucas therapy deken besteld. Er stond word vanavond verzonden en 1e werkdag geleverd. Met dat het zaterdag was, dacht ik ´ik ga dit dinsdag pas hebben´ maar niets is minder waar! Maandagavond stonden ze al voor mijn deur mijn men bestelde deken! 🥳. Ik kon dit niet geloven! Zo snel :😀
14 jan. 2023
Super snelle bezorging. Alleen tot 22 uur in de avond gaat boven mijn normen en waarden. Dan wacht ik liever een dagje langer 🙋‍♀️. Bezorger belde netjes aan om 22 uur, hond blaffen, kleine kinderen wakker, man boos 🙈.
Klantgericht, goede service. Ondanks te laat met retourneren (ivm enorme twijfel over de maat) mocht ik de deken toch ruilen voor een maat groter. Snelle terugbetaling van de geretourneerde deken.

Alles prima, goede en snelle klanten service. Alleen er staat op de site voor 00:00 uur besteld, volgende dag in huis en dat was helaas niet zo. Was een dag later. Maar verder prima!
Geweldig speeltje voor in de box, dacht echt dat mijn prins Bo hem na 1uur aan flarden zou hebben maar het doet t nog! Zeer tevreden! Gr Annamein en Bo
Als je iets nodig hebt moet je bij dochorse wezen! Top spullen van goede kwaliteit, snelle levering en ze willen alle tijd mee denken!
Vragen werden snel beantwoord.kreeg het juiste advies over de maat voor de deken. En het was super snel in huis
9 jan. 2023
de snelle en correcte levering, wat jullie mogelijk beter kunnen doen?? Ik zou het niet weten in ieder geval
19 jan. 2023
Snelle levering. Duidelijke omschrijving op de website. Snel en vriendelijk contact bij vragen.
vriendelijke chauffeur netjes afgeleverd en volgens de tijd die was aangegeven
19 jan. 2023
Snelle levering, goede service. Kan doc horses bij iedereen aanbevelen
8 jan. 2023
Altijd goed, top producten en heel snel binnen als op voorraad is.
12 jan. 2023

Altijd bereid om te helpen. Snelle levering. Interessante acties
Prettige contact, mooie producten en snelle en goede levering.
Goed assortiment , leuke aanbiedingen en snelle levering

Vriendelijke dame duidelijke uitleg. Naar wens geholpen
8 jan. 2023

Klantvriendelijk, denkt mee met de klant. Prima service
7 jan. 2023

Duidelijke communicatie via email, en snelle levering.
In de ochtend besteld en in de avond in huis, super!
18 jan. 2023
Besteld en zelfde dag nog geleverd, uitzonderlijk!