dochorse.nlReviews

4131 NR Vianen
KVK 30216798

Beoordelingen voor dochorse.nl

349 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Ik heb meerdere producten bij jullie besteld en ik ben super positief over de kwaliteit van de producten. Ik heb alleen een opmerking over de Veredus Strijklappen Olympus Vento. Ik koop altijd maat L voor mijn paard en dat zit normaal goed. Die strijklappen lijken ook mooi om de kogel te passen. Het blijkt alleen met rijden dat ze heel snel gaat draaien, dat is natuurlijk heel jammer met zo’n mooi en dure beschermers. Misschien kunnen jullie met bestellen aangeven dat die een maatje kleiner besteld kunnen worden (als je denkt dat ze te strak zitten zijn ze waarschijnlijk goed en gaan ze niet meer draaien).

Ik ben helemaal enthousiast over de winkel en het gebruik van de website. Nu komt alleen de beoordeling voordat ik het product heb ontvangen. In de bevestigingsmail van de orde staat dat je een bericht krijgt wanneer het verzonden is en krijg je een Track- en Tracenummer. Prima, maar na 7 dagen wachten merk ik toch dat ik ongeduldig word. In de bevestigingsmail staat niet hoeveel dagen er voor de verzending staat. Ik zal even terug moeten kijken op de site daarvoor (2-10 werkdagen was het denk ik). Via de chatroom had ik de vraag gesteld (vandaag) of ze meer informatie hadden met het bestelnummer. Hier kreeg ik geen reactie op binnen een aantal uur maar er staat natuurlijk ook in de bevestigingsmail dat je vragen via de mail kan sturen. Chat voelde laagdrempelig, vandaar via die weg geprobeerd. Geen negatieve opmerking/ of ervaring… maar dit is wat ik nu kan teruggeven op deze enquête zonder het product te hebben ontvangen. Moet zeggen dat ik door de enquête dan denk, had ik m’n procent al eigenlijk hebben moeten ontvangen?! Mvg. Ingela

Beoordelingen voor dochorse.nl

snelle service! alleen dat verzenden met GLS is een drama! zorgen voor een andere transporteur zou erg wenselijk zijn
Goed bedrijf, uitgebreid assortiment met producten en snelle levering! Nog meer aanbiedingen/acties van A-producten aanbieden.
Altijd vlot in de service. Ook als het product niet aan de verwachtingen voldoet. Fijn bedrijf om zaken mee te doen.
Persoonlijk contact als je even wilt overleggen over wat het beste product is hoor jouw situatie is heel fijn. Dank
Snel geleverd en netjes verpakt. Top deken gekocht (maar dat vind ik altijd van Bucas dekens)
Snelle levering. Veel verschillende merken op 1 plek verkrijgbaar. Leuke actie"s
Vond de mogelijkheid om een bit eerst te testen voor aankoop erg prettig.
Fijne winkel met goede adviezen en mooie producten tegen een prima prijs
Echte kwaliteitsproducten Snelle levering Deskundig advies
Snelle verzending en leuke kortingsactie op koningsdag
Snelle levering. Leuke kortingacties. Goede producten.
Snelle levering. Vriendelijk kennismaken met het team.
Goede ondersteuning online en super snelle levering
Fijn dat ik eerst even een tester kon bestellen!
Duidelijke informatie op de site en veel reviews
van L D.
Snelle service. Super blij met de deken👌
Goede klantenservice en snelle levering
Goede service. Uitstekende producten
Snelle goede service en levering.
Fijne website en snelle levering!