dochorse.nl

1.180 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.651 beoordelingen in totaal

4 jun. 2023
Mailbericht korting misleidend. In de mail staan voor de verkrijging van de korting geen beperkende voorwaarden, terwijl als je op de website kijkt de korting zich beperkt tot slechts een minimaal aantal merken. Beterbis de beperkende voorwaarden ook in de mail aan te geven. Zie als voorbeeld de mail met de 25% pinksterenkorting. Hierover een reactie gegeven per mail, maar geen antwoord gekregen. Verder heb ik op een zaterdag besteld (Pinksterweekend) en kreeg mijn zending pas op een woensdag binnen, terwijl beloofd wordt de volgende dag al geleverd wordt. Beter is het om aan te geven dat “op WERKdagen voor x uur besteld, de volgende dag afgeleverd”.

1 apr. 2023
Het was echt niet leuk. We hadden dringend een deken nodig voor onze pony. Besteld op zaterdag bij Dochorse. De tambo supreme lite van 329 euro. Op dinsdag werd hij bezorgd. Mee naar stal en tot onze schrik kwam er een amigo uit met een waarde van 140 euro. De verpakking gaf wel aan suprime lite. Gebeld. Ze konden een retourbon sturen die de dan zelf moest printen (ik hem geen printer) en het item vervolgens bij een PostNL service punt moet inleveren. Het is nu woensdagochtend. Donderdag ga ik aan het werk kan ik het ding printen maar ben ik niet meer op tijd voor PostNl. Alleen als ze het item weer hebben ontvangen en je paard zonder deken staat gaan ze je of je geld retour sturen of het deken die je inmiddels meer dan een week terug hebt besteld. Klantenservice is min of meer boos als je uitlegt dat je dit geen passende oplosssing vind en het wellicht voor de toekomst beter is dit soort fouten te corrigeren met zo min mogelijk last voor de klant. Een koerier het pakketje met een label laten ophalen bijvoorbeeld. Heb wel een mail gekregen dat ze wat leuks in het pakje zouden doen ter compensatie. Ben heel benieuwd wat als ik het deken uiteindelijk krijg want die was natuurlijk ineens niet op voorraar (hoewel als ik hem via hen website zo wil bestellen wel).

Beoordelingen voor dochorse.nl

MH
m h.
kropswolde
het zou bezorgd worden door post.nl maar die maken er vaak een potje van en hebben het dus niet bezorgd, terwijl wij gewoon thuis waren en ze het ook altijd in een box kunnen doen, beschrijving staat bij onze deur met telefoon nummers enz. voor de rest goed maar bezorging slecht
MR
manon r.
bergschenhoek

Lieve telefoniste, super service.

Ik had mijn pakket niet ontvangen van trunks, het was kwijt, maar ik had de spullen dringend nodig. Toen ik belde was de telefoniste echt super meelevend en stuurde ze het direct nogmaals op, zodat ik het alsnog de dag er na binnen had. Super service!
AD
A D.
Strijen
25 jan. 2024
Snelle service, volgende dag bezorgd. Helaas wel erg laat (22.00 uur savonds) maar ik denk dat jullie daar niets aan kunnen doen..
5 feb. 2024

Vriendelijk en snel

Vriendelijk, duidelijk en vlotte communicatie Erg tevreden over Doc Horse. Ze leveren goede service en verzenden vlot
28 jan. 2024
Hele goede nette service. Ze hebben het druk, maar behandelen je vragen goed. Verzending netjes en professioneel!
5 feb. 2024

super service…

paard had bal binnen 5 minuten gesloopt, heb zonder gedoe zomaar een nieuwe gekregen, petje af, gebeurd niet vaak
AV
Anne v.
amersfoort
Fijn bedrijf waar je snel reactie krijgt en mooie spullen kan kopen. Erg klantvriendelijk!

TOP

Altijd supersnel en goed voor elkaar en vriendelijke klantenservice die goed helpt.
AW
Ania W.
Kampen
23 jan. 2024

Fijne website

Goeie aanbiedingen. Eerlijke prijzen. Snelle levering. Nooit problemen gehad.
22 jan. 2024
snelle levering, duidelijke website ,artikelen ook werkelijk aanwezig
Correcte webwinkel, goede communicatie en levering. Super tevreden
Altijd goede kwaliteit en service, en snelle verzending.
30 jan. 2024
Snelle levering! Echt perfect volgende dag in huis .
28 jan. 2024
Duidelijke product omschrijving en snelle levering
Nette levering. Duidelijk levertijden op de site.
Snelle en goede levering. Goede prijs/kwaliteit.
Super snelle en uitstekende levering + service.

Top service

Tevreden over de test service en klant contact
Z er hebben goede spullen en leveren op tijd
29 jan. 2024
Goed advies over dekens en snelle levering.