dochorse.nlReviews

Beoordelingen voor dochorse.nl

522 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

20 feb. 2022
Ik heb meerdere producten bij jullie besteld en ik ben super positief over de kwaliteit van de producten. Ik heb alleen een opmerking over de Veredus Strijklappen Olympus Vento. Ik koop altijd maat L voor mijn paard en dat zit normaal goed. Die strijklappen lijken ook mooi om de kogel te passen. Het blijkt alleen met rijden dat ze heel snel gaat draaien, dat is natuurlijk heel jammer met zo’n mooi en dure beschermers. Misschien kunnen jullie met bestellen aangeven dat die een maatje kleiner besteld kunnen worden (als je denkt dat ze te strak zitten zijn ze waarschijnlijk goed en gaan ze niet meer draaien).

8 jul. 2022
van Evy V.
Tijdens het ganse bestelproces stond er: "wordt vandaag nog verzonden", ook op de bestelbevestiging en de factuur stond dit zo vermeld. Echter, in een klein onvopvallend bannertje staat "voor 17u besteld, volgende dag verzonden". Dit is best wel jammer en een beetje misleidend, zet dit dan gewoon bij de producten en tijdens het bestelproces bij. Bovendien werd de bestelling op maandagochtend aangemeld bij GLS en pas dinsdagavond aan GLS meegegeven... Dit terwijl ik het product snel nodig had en er op rekende dit al vroeger te hebben. Als ik dit allemaal had geweten, had ik met plezier de 10% korting ergens anders bijbetaald om de bestelling sneller te kunnen hebben. Dit motiveert niet om meer bij jullie te bestellen als ik dringend iets nodig heb, jammer...

Beoordelingen voor dochorse.nl

Super snel en netjes geleverd Alleen was het bij de buren bovenaan de weg afgegeven.En wij wonen beneden aan het pad. In dit geval niet zo erg,want we gaan heel goed met ze om.Maar ik wil liever andere mensen niet lastig vallen.
2 sep. 2022
Ik bestel heel veel bij Dochorse. Altijd snel geleverd, super Produkten, hele goede Klantenservice die problemen snel oplossen willen en snel reageren. Top online shop👌👌👌
6 sep. 2022
‘s Morgens besteld ‘s avonds in huis, sneller kan niet meer. Personeel is bovendien zeer vriendelijk en correct houdt zich aan afspraken. Een aanrader!
15 sep. 2022
Word netjes op de hoogte gehouden over de levering. Producten zijn goed verpakt. Kwaliteittief goede producten
2 sep. 2022
Altijd goed advies en super service. Vaak ook de volgende dag binnen (als PostNL mee werkt).
31 aug. 2022
Super goed advies gehad en mega snelle levering. Dezelfde dag had ik mijn pakketje in huis.
10 sep. 2022
Smorgens besteld en savonds werd het geleverd, advies gevraagd en deken past perfect!
Bestelling gedaan laat in de avond en de volgende dag had ik het pakket al binnen!
14 sep. 2022
Kreeg m'n bestelling zelfs dezelfde dag bezorgd. Waanzinnig fijn Top service
14 sep. 2022
Super fijn bedrijf. Ik had s morgens kurasyn besteld en s avonds al in huis !
8 sep. 2022
Zeer snelle levering nette prijs en telefonische aanpassing ook uitgevoerd 👍🏻
Snelle bezorging, Het kunnen testen van sommige producten is heel fijn.
5 sep. 2022
Regelmatig fijne korting , meestal op voorraad en snelle levering
5 sep. 2022
De super snelle levering zondagavond besteld maandag in huis!!!
14 sep. 2022
Snelle duidelijke levering met de producten zoals verwacht.
11 sep. 2022
Super snelle verzending. Ook de levering s avonds mogelijk.
1 sep. 2022
van S B.
Goede producten, snelle levering. Een betrouwbare website.
Goede en snelle bezorging tegen zeer voordelige prijzen.
10 sep. 2022
Strikte en vlugge levering tegen concurrerende prijzen
10 sep. 2022
Snelheid leveringen het voorstellen van het team