verenadierenartikelen.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 2 nov. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022
verenadierenartikelen.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij verenadierenartikelen.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 2 nov. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 sep. 2022

Beoordelingen voor verenadierenartikelen.nl

255 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

29 jun. 2022
In de webshop van Verena vind je werkelijk ,bijna, alles. Allemaal kwaliteits artikelen voor heel betaalbare prijzen. Je huisdier verwennen en verzorgen hoeft dus niet echt zo duur te zijn . Als hobby kweker van Maltipoms gewoon gezellig bij ons in de woonkamer kan ik steeds terecht bij Verena dierenartikelen. Het uitgebreide puppy pakket wordt ook samengesteld uit hun shop , zie foto in bijlage.waar nog maar een deel te zien is . Voor een betaalbare prijs kan ik hier een heel uitgebreid pakket samen stellen. Ook hun op is op actie is super , snel zijn is de boodschap. Een ander geweldig voordeel is hun snelle levering. Ik woon in België en max 2 dagen na de bestelling wordt alles netjes verpakt geleverd. Een aanrader

28 dec. 2021
Service en verpakking super dikke 10. Totaal wel 10 mails ontvangen over account aangemaakt account geactiveerd. Bestelling gedaan, bestelling in behandeling, factuur ontvangen bestelling onderweg. Bestelling komt morgen besteld vertraagd etc. Qua verpakking en service ga zo door qua mails mag t echt veel minder.

Beoordelingen voor verenadierenartikelen.nl

29 aug. 2022
Pakketje ontvangen, goed verpakt. Door een fout van PostNL had ik het pakketje later. Verenadierenartikelen.nl een mail gestuurd, men heeft het uitgezocht en bleek al een paar dagen bij het PostNL ophaalpunt te liggen. Goede service van Verenadierenartikelen.nl. Krijgt van mij ***** .
Product kwam niet helemaal juist aan, er was iets stuk. Daarna één snel belletje gepleegd en direct werd er een nieuwe geleverd! Echt top service en een topzaak. Ben erg blij met het product nu!
Alles wat tot nu toe besteld heb bevalt prima. De dekentjes, de etensbakjes voor de schrokoppen👍 nu doen ze iets langer over hun eten. Prima
Goede communicatie over verzending, het product zelf oogt van heel goede kwaliteit.
Netjes geholpen, duidelijke site, snelle levering
31 aug. 2022
Snelle levering. Content met product
Super snelle levering.
31 aug. 2022
niet duur
5 sep. 2022
3 sep. 2022
29 aug. 2022
Alleen verkeerde kleur balletje ik wou een paars balletje en geen gele balletje dat vind ik wel een min punt
Geen fijn flesje veel te kleine speen enn zuigt vast
Artikel was niet wat ik er van verwachtte
15 aug. 2022
Goede service snelle verzorgde levering Raad het iedereen aan die iets nodig hebben voor hun huis dier.
10 aug. 2022
Dat mijn bestelling op mijn verzoek geannuleerd werd, heel meelevend (kitten overleden) en vriendelijk!
24 aug. 2022
Alles was goed ze spelen met de speeltjes en vinden de botten en kluiven lekker!
11 aug. 2022
Snelle levering en milieuvriendelijk ingepakt ! Goede producten.