shop.happydog.nl- Logo - Beoordelingen

shop.happydog.nl

118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden862 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 mrt 2021
shop.happydog.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 jul 2023
Je weet direct wat je krijgt : Vind vooral duidelijk wat er in voorraad is en dat je hiervoor een melding kan doorgeven. Heb 3 hondjes in verschillende levensfasen die ontzettend blij zijn met de kleine kadootjes maar vooral heel er genieten van het lekkere voer.
AV
Atleta v.
Hoofdplaat

22 apr 2023
ik zou zeggen stop maar en begin maar helemaal op nieuw . wat ik heel vervelend vind is dat ik niet goed de voorraad kan zien en als je dan een product in de winkelwagen heb gezet dat hij dan niet blijft waar je was gebleven veder is het ook irritant dat je een product moet aan klikken en je dan pas kan zien in welke gewichten het product geleverd kan worden dit duurt veel te lang ook omdat de webshop heel traag is

Beoordelingen voor shop.happydog.nl

Het is zeer betrouwbaar winkel met goede service, snelle levering en hele goede kwaliteit van producten.
Vlotte levering, ik ben heel content vh product en tis gemakkelijk te bestellen en goed geleverd
Ze hadden nog happy dog power plus en daar is mijn hond heel blij mee.
31 mrt 2024
Eenvoudig te bestellen en correcte bezorging
Goede produkten. Snelle levering.
Persoonlijke bezorging

Happy over happy dog en happy cat

Bij happy dog eindelijk voer gevonden die mijn kleine honden (pomeranians) lekker vinden, de katten eten goed van happy cat. Hier neem ik al zeker een jaar oa.voer wat tegen struvit werkt. De prijs is ook goed te doen.
Meerdere keren besteld, altijd een snelle en correcte levering soms nog met een klein extraatje bv een zakje snoepjes voor hond of kat
24 feb 2024
Snelle levering. Op animal-event kennis gemaakt met dit merk. Zeker de granenvrije producten maken mij en de hond erg blij.
Uitstekende kwaliteit, snelle levering, en kopersbescherming.
MS
Marja S.
Benthuizen
Duidelijke site, goede prijs, snelle verzending
Snelle levering en gemak van online bestellen.
Vindt jammer dat niet altijd als voorradig is.
snel geleverd. De honden genieten ervan
Goede service. Prijzen verlagen 🤔