Hokkendomein.nl- Logo - Beoordelingen

Hokkendomein.nl

45 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden65 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 apr 2023
Hokkendomein.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

15 nov 2023
Ik vind de kliko ombouw die ik gekocht heb mooi, maar jammer dat de planken zelf ingemeten moeten worden. Het zou enorm helpen als dit voorgeboord is. Ook missen de haakjes om de ketting mee te monteren aan de klep. Beetje jammer voor een ombouw van ruim 350 euro. De kliko's passen er ook niet lekker in, omdat ze een extra stuk plastic aan de voorkant hebben voor het laden op de vrachtwagen. Dit is n nadeel van mijn kliko, maar een beetje jammer dat er geen rekening wordt gehouden met n kliko die 3cm dieper is en de deur nu altijd scheef open staat. Voor nu ben ik tevreden, maar als dit hout rot is en ik toe ben aan n andere koop ik niet weer bij deze website

Dure kliko ombouw gekocht. Staat wel bij zelf monteren, eenvoudig. Maar je krijgt een volledig bouwpakket, een stapel losse latten met geen enkel voorgeboord gaatje. Hele klus om te doen. Nog moeten mailen voor een handleiding die er niet bij zat. Planken zijn deels verkleurd, niet echt een mooi geheel. Iets meer tekst over het bouwpakket zou niet verkeerd zijn. Wij hadden verwacht dat we aantal voorgemonteerde panelen zouden krijgen bijvoorbeeld. Gezien zeer hoge retourkosten ons verlies maar genomen en een dag ervoor uitgetrokken.

Beoordelingen voor Hokkendomein.nl

Mooie grote en ara proof buitenkooi ,we zijn heel tevreden.vriendelijke chauffeur die het transport van de kooi geleverd heeft. Wel 2 grote schrouven te kort das spijtig. Voor de rest heel tevreden. Onze ara is zelf ook blij met haar grote buitenkooi.

Snelle oplossing

De handleiding zat er niet bij, na gemaild te hebben binnen 5 minuten reactie. Heel fijn. We moeten onze container ombouw nog in elkaar zetten, maar ik verwacht dat ook dat helemaal goed komt.
Ik had gebeld, of ik iets nog kon bestellen en dat het diezelfde dag nog mee kon met de bezorger. En ja hoor, de volgende dag was het al bezorgd! supergoede service.
MG
Mevr. G. G.
Enkhuizen
Materiaal was in orde met 1 uitzondering. Alle schroeven die in het zicht zijn hadden rvs moeten zijn. Om roest te voorkomen zelf rvs schroeven gekocht.

Prima kwaliteit in alles

Prima kwaliteit. Goede communicatie. Keurige bezorging.
Snel en goed geregeld. Prachtige kattenren.
Super goede service. Goede kwaliteit.
Heb gevraagd om een handleiding en enig uitleg omtrent het installeren van de aangeschafte voliere, hebben niet eens de moeite genomen om een bericht terug te sturen. Zeer vreemd !!!
zeer goed gemaakte panelen, die goed getransporteerd werden, onze kat vindt het geweldig deze kattenren, moet nog wel de finishing touch krijgen, dus nog enkele attributen om te klimmen en te liggen
Het hok is prachtig, de service is heel fijn. Goed telefonisch bereikbaar en ook bij het afleveren werd er heel fijn geholpen om het hok op plaats van bestemming te krijgen! Echt top!
Keurig afgeleverd, duidelijke tekeningen, alles paste, heb alleen de deur scharnieren een zwaarder type genomen. Zeker aan te bevelen
Alles is prima geregeld, bestelling prima te volgen. Mooi degelijk materiaal. Dus niks veranderen maar ga zo door
Snelle reactie en levering, plus meedenken bij de opstelling. De katten (en ik) zijn er blij mee