Hondenrek24.nl

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden148 beoordelingen in totaal

23 feb. 2023
Kwaliteit is prima, keurig afgewerkt en stevig, veel beter dan je voor deze schappelijke prijs mag verwachten. In elkaar zetten is niet moeilijk, goed naar het plaatje kijken dat op de handleiding staat.

6 jun. 2023
Alevering zou 1 juni plaats moeten vinden. Op 6 juni nog steeds niet afgeleverd bij pick-up point

Beoordelingen voor Hondenrek24.nl

TM
Theodoor M.
Wijnjewoude (en Amsterdam)
29 nov. 2023
Montage-handleiding kan iets duidelijker
23 feb. 2023

Prima kwaliteit voor lage prijs

5 okt. 2023

Top

Snelle correcte levering, pakket eerstvolgende werkdag al ontvangen.
15 jul. 2023
6 jun. 2023
Antwoord van Hondenrek24.nl
14 jun. 2023
Beste heer/mevrouw Tuinder, bedankt voor uw beoordeling. We zien dat de bestelling inmiddels al enkele dagen bij het pick up point is afgeleverd. U kunt het pakket nog enkele dagen ophalen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, IVOL.nl