mastichorse.nl

60 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden60 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 jun 2023
mastichorse.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

30 jul 2023
Ons paard had heel erg lastig te behandelen maagzweren. Hij had zweren op de overgang maag darmen en dat staat altijd onder maagzuur. Na diverse reguliere behandelingen waren we uit behandeld. Mastic horse treatment heeft ons paard het laatste zetje in de goede richting gegeven. We geven hem elke dag 2 schepjes en daar doet hij het goed op. Wat vooral fijn is, de zuurgraad gaat niet naar beneden en alle voedingsstoffen worden hierdoor opgenomen.

20 jan 2024
Ik koop 1 kilo mastic horse test product staat overal kon ook maar 1x zeggen is een fout. Als je iets koopt in de winkel en er staat die prijs voor krijg je dat ook daarvoor. En vervolgens zetten ze later op factuur 10 gram. Er was nog altijd eerst een aankoop van 1kilo. En niet vervolgens een bon maken aangepast. Staat op afbeelding ook duidelijk 1kg

Beoordelingen voor mastichorse.nl

14 apr 2024
Het werkt uitstekend voor de gevoelige maag van onze volbloed ( ex racer).
Snelle service en goed product
Snelle service

Mijn paard en ik zijn enorm blij met mastic!

Mijn paard en ik zijn enorm blij met Mastic horse. Het product doet wat het beloofd en de klanten service is top! Snelle verzending en soms als ik het met spoed nodig heb, kan ik het na een belletje dezelfde dag nog afhalen in Groenlo.
Mijn paard was iets gevoelig en ben begonnen dit te geven hij doet het er super op. Ook een stadgenoot het aangeraden en de klachten trekken zelfs weg

Goede producten, snel geleverd, snel resultaat!

Eenvoudig te bestellen via de website Snelle levering Na het gebruik van het product snel resultaat gezien bij ons paard (Enkele dagen).

Fijne service

1 i.p.v. 2 geleverd. Na mailtje gestuurd te hebben meteen opgelost en 1 na gestuurd. Super service.
9 mrt 2024

duidelijke informatie van produkt en…snel binnen

duidelijke informatie van produkt en snel binnen
Snelle levering en goed product
goed product, snelle service
SG
Sarah G.
Groningen
Super snelle service en het aller belangrijkste is dat mijn paard die altijd problemen had met zijn maag enz, nu sinds ik Mastic Horse gebruik echt een tevreden bewerkbaar en blij paard is ! En binnenkort zeker weer de ring in gaat op het hoogste niveau !!

Correct (duurzaam) verpakt

Snelle levering, correct (duurzaam) verpakt en product zoals omschreven.
MF
Marije F.
Noordbeemster
3 feb 2024
Fantastisch product, mijn paard is er zo van opgeknapt! En na bestelling super snelle levering 👌🏼
Prima service en uiteraard een super product. Erg blij met dit product voor mijn paarden
KS
k s.
swalmen
Heel fijn product. werkt goed. Snelle levering. Zeer behulpzaam aan telefoon.
Top Service. Gutes Produkt. Besser geht es nicht. Absolute Empfehlung
Snelle levering . En fijn dat er navul zakkken zijn
snelle levering en t werkt by mn merrie