equinest.nl

5 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden5 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 jan 2024
equinest.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

7 apr 2024
Fijne spullen voor een mooie prijszetting. Het zou fijn zijn om eerder een verzendbevestiging te ontvangen, zodat ik kan zorgen dat ik thuis ben om het pakket aan te nemen.

Pakket kwam te laat binnen ipv 2 a 3 was het zeker 5 dagen. Op eenmoskket van 8 euro een ontvangt handtekening moeten zetten

Beoordelingen voor equinest.nl

7 apr 2024
DL
Netjes redelijk snel volgens afspraak geleverd
Super snelle levering.