hartog.eu

6 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 7 feb 2024
hartog.eu voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Goede behulpzame klanten service . Enkel kreeg ik pakket in 2 delen. En was er geen communicatie over het hoe en wat

Bestellingen compleet versturen . En niet als mensen 3 pakken bestellen maar 2 leveren en dat mensen weer achter hun bestelling aan moeten mailen of bellen .om toch hun bestelling compleet binnen te krijgen .. Heb 2 sterren gegeven maar eigenlijk is het maar 1 ster waard. Echt dat online bestellen bij jullie is echt een drama doe er iets aan .

Beoordelingen voor hartog.eu

MV
Maartje V.
Rosmalen
Fijn contact en advies. super blij met de graspellets van hartog.
Antwoord van hartog.eu
Goedemorgen, Vervelend om te horen dat het niet helemaal goed is gegaan met het bestellen. We zijn er al mee bezig, maar we zullen dit zeker meenemen zodat we dit in de toekomst beter kunnen aanpakken. Groetjes, Marion
goede service , op tijd geleverd
RE
Ralph E.