MHS Ruitersport- Logo - Beoordelingen

6851 TD Huissen
Wim Selman

Beoordelingen voor MHS Ruitersport

218 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Deken is perfect mooie pas vorm blijft goed zitten ... mijne staat in kudde 24/7 buiten en is nog heel en staat nog goed ook ... halve hals perfect regend niet in gewoon top deken.. beveel ze zeker aan en kom zeker terug voor meer als t nodig is ...

Bestelling en levering is snel en vlot verlopen, top. Enkel mag er wel de juiste maten opgegeven worden voor de hoofdstelletjes. Het hoofdstel dat ik gekocht heb is goed van maat buiten de neusriem. Deze heb ik hoger moeten hangen (3 gaatjes bij geknipt) en dan nog is de neusriem net helemaal tot het einde moeten trekken en gaatje moeten knippen om deftig te kunnen sluiten en daardoor dubbel zo lang overschot dat uit steekt. Denk zelfs dat die neusriem eerder geschikt is voor een pony dan voor een mini (omtrek neus) eerste 4 foto's is het als de neusriem net onder het jukbeen zit en aangepast. Overschot riem is terug gedraaid en steek aan de andere kant uit door het bit. 2 laatste foto's zie je wat de overschot is maar stak los ( dus is nog meer dan je nu al ziet) en neusriem zat aan de achterzijde dubbel. Kleinere maat kan ik niet nemen want volgens het maattabel is de keelriem nog kleiner en dan gaat die niet passen want die is nu maar net passend. Kopstukken zijn oke en frontriem ook.

Beoordelingen voor MHS Ruitersport

De vliegendeken van Amigo past uitstekend op mijn paard. Deze blijft goed liggen, schuift niet. Ik ben er erg blij mee. De deken werd snel geleverd.
Nadat ik gebeld heb over mijn bestelling werd ik super vriendelijk en goed geholpen. De website moet wel actueel gehouden worden.
Snelle service, goede kwaliteit en goede prijs
Super leuke spullen, helemaal fan van.
Correcte en snelle levering! Top
Snel binnen en goede kwaliteit@
Snel en correct geleverd
Iets sneller verzenden.
Snelle verzending
Ik vond dat de zeker er heel anders uit zag als op de foto, en hij was veelste lang en na 1 dag al kapot. Zo de van het geld heel jammer
Antwoord van MHS Ruitersport
Goedemiddag, bedankt voor uw review. Wat vervelend dat de deken niet naar wens was. Wij hebben helaas geen mail van u gekregen met een klacht over deze deken. Wilt u een mail sturen naar info@minihorseshop.nl met foto's van de deken? Dan kijken wij wat we voor u kunnen doen. Liefs, Team MHS
Perfecte levering. Geen gedoe. Achteraf betalen gratis. Helemaal top!
Prima webwinkel. Alles snel en correct geleverd.
Snelle levering, mooie producten !
Leuke spullen en goede service !!
mooie spulletjes