MHS Ruitersport- Logo - Beoordelingen

MHS RuitersportReviews

Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
 Bij MHS Ruitersport kun je momenteel niet van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruikmaken

Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor MHS Ruitersport

231 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 sep. 2022
Zeer fijne dekens en snelle levering! Zowel voor mijn shetten als mijn paard heb ik alle dekens bij MHS vandaan. Ze zijn shetlander proef en ook voor de grote paarden hebben ze een fijne pasvorm. Pluspunt is dat er zowel een staartkoortje als bilkoorden aan zitten die je er af kan halen. Zodat je zelf kan bepalen per paard wat je wel of niet gebruikt. Ze blijven ook goed schoon ondanks dat mijn paard best een beetje een rommelkont kan zijn! En ze zijn lekker warm!🤎

25 apr. 2022
Bestelling en levering is snel en vlot verlopen, top. Enkel mag er wel de juiste maten opgegeven worden voor de hoofdstelletjes. Het hoofdstel dat ik gekocht heb is goed van maat buiten de neusriem. Deze heb ik hoger moeten hangen (3 gaatjes bij geknipt) en dan nog is de neusriem net helemaal tot het einde moeten trekken en gaatje moeten knippen om deftig te kunnen sluiten en daardoor dubbel zo lang overschot dat uit steekt. Denk zelfs dat die neusriem eerder geschikt is voor een pony dan voor een mini (omtrek neus) eerste 4 foto's is het als de neusriem net onder het jukbeen zit en aangepast. Overschot riem is terug gedraaid en steek aan de andere kant uit door het bit. 2 laatste foto's zie je wat de overschot is maar stak los ( dus is nog meer dan je nu al ziet) en neusriem zat aan de achterzijde dubbel. Kleinere maat kan ik niet nemen want volgens het maattabel is de keelriem nog kleiner en dan gaat die niet passen want die is nu maar net passend. Kopstukken zijn oke en frontriem ook.

Beoordelingen voor MHS Ruitersport

7 jan. 2023
Bestel altijd m’n paarden/pony dekens hier. Na veel regen onlangs en het warme weer weer even een 0gr besteld en ook me vader was enthousiast 🤩😂 Erg tevreden!
8 jan. 2023
Altijd goede service Ik weet niet waar die 1 ster vandaan kwam, misschien een foutje bij het invullen maar ik kan me niet herinneren dat ik het heb ingevuld
Snelle levering, bestel altijd dekens van jullie eigen merk. Die zijn gewoon top en ik heel fijn dat het aantal gram op de deken zelf staat!
6 jan. 2023
Ik had de verkeerde deken gekregen, en ze boden hele goede service en hebben uiteindelijk de goede gekregen…ze hadden goed gehandeld
Mhs heeft als enige echt paardendekens voor shetties die passen. En top service!
8 jan. 2023
Zeer snelle verzending van de paardendeken, mooi assortiment!
2 jan. 2023
Tevreden over het artikel en de levering. Zeker aan te raden!
3 jan. 2023
Goede snelle levering! Leuk dat er een presentje bij zat.
4 jan. 2023
Goede qualiteit, snelle levering en een goede pasvorm
12 jan. 2023
Snelle levering Goede kwaliteit producten
Snelle levering en super goede kwaliteit!
Snel en netjes .
16 jan. 2023