MHS Ruitersport- Logo - Beoordelingen

MHS Ruitersport

187 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.330 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 jun 2020
MHS Ruitersport voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

3 mei 2024
Ik had een vraag over een jas, kreeg net antwoord terug dat er in het magazijn naar gekeken werd. Volgende een nette mail terug gekregen met het antwoord Een eerlijk antwoord Vandaar dat ik het een hele goede service vind en netjes en vlot beantwoord werd
Angele V.
Barendrecht

7 dec 2023
Voorheen altijd top ervaringen met MHS. Maar bij mijn laatste bestelling heb ik een verkeerd artikel ontvangen. Ik heb direct contact opgenomen. Telefonisch waren ze dagen niet bereikbaar, het bandje geeft aan dat je na de toon een bericht kunt inspreken, maar er volgt helemaal geen toon. Uiteindelijk een mail gestuurd inclusief foto’s. Toen werd ik gebeld door een medewerkster, zij gaf de tip om het artikel alvast als retour aan te melden, dat zou het proces enigszins bespoedigen. Helaas daarna ook weer dagen niets gehoord en inmiddels zit ik nog steeds met het verkeerde product in huis…..

Beoordelingen voor MHS Ruitersport

Angele V.
Barendrecht
3 mei 2024
11 mei 2024
Spullen zijn perfect. Daarintegen de verzekering slecht. Wel betalen voor verzending aan huis. Maar niet thuis af leveren. Dan nog naar een afhaal punt moeten. En geen compensatie voor de tijd brandstof

Snelle correcte levering

De shop stuurde de laarzen snel op en ze zitten goed. Wel jammer dat er na 1x rijden al stukje lakleer los is. Geen idee hoe mijn kind dat nu weer zo snel voor elkaar heeft.

Top service!

Een artikel stuk ontvangen, direct probleemloos dezelfde dag hebben ze nog een nieuwe opgestuurd !
Levertijd stond op 1-5 werkdagen heb er bijna 12 werkdagen op moeten wachten
2 mei 2024
Snelle levering, eerder dan verwacht. Helemaal top!
Persoonlijke benadering, prima eindresultaat

Vond de verzend tijd een beetje lang

Vond de verzend tijd een beetje lang
Fijne halsters, snelle levering
11 mei 2024
Snelle levering. Hele mooie cap!
11 mei 2024
Goede en snelle levering.
AAM v.
Rossum