MHS Ruitersport- Logo - Beoordelingen

MHS RuitersportReviews

Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022
 Bij MHS Ruitersport kun je momenteel niet van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruikmaken

Laatst gewijzigd op: 29 sep. 2022

Beoordelingen voor MHS Ruitersport

230 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Zeer fijne dekens en snelle levering! Zowel voor mijn shetten als mijn paard heb ik alle dekens bij MHS vandaan. Ze zijn shetlander proef en ook voor de grote paarden hebben ze een fijne pasvorm. Pluspunt is dat er zowel een staartkoortje als bilkoorden aan zitten die je er af kan halen. Zodat je zelf kan bepalen per paard wat je wel of niet gebruikt. Ze blijven ook goed schoon ondanks dat mijn paard best een beetje een rommelkont kan zijn! En ze zijn lekker warm!🤎

25 apr. 2022
Bestelling en levering is snel en vlot verlopen, top. Enkel mag er wel de juiste maten opgegeven worden voor de hoofdstelletjes. Het hoofdstel dat ik gekocht heb is goed van maat buiten de neusriem. Deze heb ik hoger moeten hangen (3 gaatjes bij geknipt) en dan nog is de neusriem net helemaal tot het einde moeten trekken en gaatje moeten knippen om deftig te kunnen sluiten en daardoor dubbel zo lang overschot dat uit steekt. Denk zelfs dat die neusriem eerder geschikt is voor een pony dan voor een mini (omtrek neus) eerste 4 foto's is het als de neusriem net onder het jukbeen zit en aangepast. Overschot riem is terug gedraaid en steek aan de andere kant uit door het bit. 2 laatste foto's zie je wat de overschot is maar stak los ( dus is nog meer dan je nu al ziet) en neusriem zat aan de achterzijde dubbel. Kleinere maat kan ik niet nemen want volgens het maattabel is de keelriem nog kleiner en dan gaat die niet passen want die is nu maar net passend. Kopstukken zijn oke en frontriem ook.

Beoordelingen voor MHS Ruitersport

14 sep. 2022
Ruim assortiment. Alleen een nieuw halstertouw gekocht, die was binnen 4 dagen al kapot.
Snelheid service, mooi halster!
7 sep. 2022
Snel en goed
8 sep. 2022
7 sep. 2022
3 sep. 2022
Maten zijn erg onduidelijk beschreven. Twee vliegenmaskers besteld voor middenshetjes zijn ze nog te groot voor een a-pony.
De bezorging ging snel. Product viel tegen Was absoluut niet waterdicht
12 aug. 2022
Bestelling is enorm snel ontvangen daar ben ik echt van onder indruk En product was in geweldig goede nette staat aangekomen met mooi verpakt tasje Dit is zeker waard Snelle ontvangst Nette staat En het was betaalbaar
13 aug. 2022
Snelle service en dat was fijn! Bezorgkosten vrij hoog bijna gelijk aan het produkt heb de bestelling opgehaald omdat wij in de buurt wonen.
17 aug. 2022
De aangekochte artikelen snel ontvangen en keurig verpakt.