Pawmall- Logo - Beoordelingen

Pawmall

39 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden139 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 10 aug 2022
Pawmall voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 aug 2023
Snel, correcte verzending. Met een extra proefzakje, altijd leuk:) Onze hond vindt de senior Hypo Allergene/weighloss brokken heerlijk. Hopelijk valt ze er van af, dat moet nog blijken. Ook fijn is dat er onderin de zak geen poeder/kruimels zitten. Tot op de bodem gevuld met hele brokjes. Kortom, prima prijs/kwaliteit verhouding. Happy dog, happy me:)

18 feb 2024
Ne pas laisser la marchandise sur le trottoir sans sonner

Beoordelingen voor Pawmall

31 mrt 2024
Hond vindt de brokjes heerlijk geniet ervan, valt er ook vanaf maar niet teveel
31 mrt 2024
Dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u en uw hond tevreden zijn! Met vriendelijke groet, team Pawmall
LW
Lizie W.
Amstelveen
24 mrt 2024
Snelle levering en af en toe een kleine presentje erbij
24 mrt 2024
Dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Met vriendelijke groet, team Pawmall
24 mrt 2024
Dank voor uw positieve beoordeling. En dank dat u een vaste klant bent die tevreden is! Met vriendelijke groet, team Pawmall
18 feb 2024
Ne pas laisser la marchandise sur le trottoir sans sonner
Antwoord van Pawmall
Dank voor uw review. Helaas zijn wij afhankelijk van de postbedrijven en hebben wij geen invloed op hoe de bezorging verloopt. Wel kunnen wij dit voor u melden en raden wij u aan hetzelfde te doen. Hopelijk zijn u en uw maatje wel voldoende tevreden met ons product. Met vriendelijke groet, Pawmall
Fijne site... snelle levering en de katten vinden de brokjes heerlijk
Antwoord van Pawmall
Dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u en de katten tevreden zijn! Groet, team Pawmall
Bestelling netjes op tijd geleverd en dus snel binnen.
Dank voor uw positieve review. Fijn dat u tevreden bent! Groet, Team Pawmall
6 jan 2024

De kat vind het eten heerlijk

De 🐈 vind het eten heerlijk
6 jan 2024
Dank voor uw positieve review. Fijn dat de kat tevreden is! Groet, team Pawmall
28 aug 2023

Snelle levering en hond is er verzot op.

28 aug 2023
Dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u en uw maatje beiden tevreden zijn en goed om te horen wat er wordt gewaardeerd. Het is fijn om tevreden klanten te hebben. Met vriendelijke groet, team Pawmall
mary T.
Hoorn (NH)
8 jul 2023
Het is een betaalbaar en vooral goed voer dat zich qua kwaliteit kan meten met de veel duurdere merken en mijn katten doen het er heel erg goed op , ook de levering is altijd netjes en vlot dus een aanrader voor hen die niet de hoofdprijs willen / kunnen betalen maar hun dieren toch een zeer goede voeding willen geven .
8 jul 2023
Hartelijk dank voor uw positieve review! Wat fijn dat u zo tevreden bent. U legt precies uit wie wij zijn en wat wij leveren. Met vriendelijke groet, team Pawmall
M.P T.
Hoirn
26 jul 2023

Duidelijke communicatie, snelle levering alleen voorraad mag beter.

Duidelijke communicatie, snelle levering aleen jammer dat heel vaak sommige producten niet leverbaar zijn, de Bonacibo Pouch Kip & Kalf Hondenvoer - 12 x 100g heb ik bv. nog nooit kunnen bestellen.
26 jul 2023
Dan u wel voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u tevreden bent. Het klopt helaas dat onze natvoer producten al een tijdje niet op voorraad zijn. Er waren problemen met de levering. Hopelijk kunnen we ze u binnenkort weer aanbieden. Met vriendelijke groet, team Pawmall
SH
Sylvia H.
Lelystad
Heerlijk kattenvoer van Bonacibo, mijn poes wil niks anders meer. En vandaag besteld, is morgen in huis. Ook lief dat ze er altijd een cadeautje bij doen. Al jaren trouwe klant
Antwoord van Pawmall
Dank voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat uw poes, net als u, zo tevreden is. We zijn ook blij met u als vaste klant. Groet team Pawmall
21 okt 2023
Snelle service. Snel geleverd. Goed verpakt als pakket. Concurrerende prijs. Nu nog afwachten wat de kat ervan vindt. Heb ik, als bediende van de kat niets over te zeggen.
22 okt 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! We gaan ervan uit dat uw kat het erg lekker zal vinden. Met vriendelijke groet, team Pawmall
5 okt 2023
Prima prijs kwaliteit verhouding. Lagere verzendkosten of geen verzendkosten vanaf 20euro bijvoorbeeld
5 okt 2023
Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Groet, team Pawmall
2 aug 2023
Ultiem snelle bezorging en de katten gaan er steeds meer van houden!
2 aug 2023
Dank u wel voor uw positieve beoordeling. Wat fijn dat uw poezen ook tevreden zijn! Met vriendelijke groet, Team Pawmall
21 mei 2023

Keurig op tijd geleverd

Snel, keurig op tijd geleverd, en altijd een kleine attentie erbij👍🏼
21 mei 2023
Dank voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent! Groet team Pawmall
21 okt 2023
Makkelijk te bestellen .. snelle levering en katten zijn er gek op
22 okt 2023
Dank voor uw positieve review. Fijn dat uw katten ook tevreden zijn! Met vriendelijke groet, team Pawmall
21 jul 2023
Wat ik ervaren heb is dat het voer goed is en de bezorging goed!
21 jul 2023
Bedankt voor uw positieve beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Mvg. Team Pawmall
mary T.
Hoorn (NH)
21 apr 2023
Snelle levering goede en betaalbare brok ik ben er erg blij mee
21 apr 2023
Dank voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u tevreden bent. Groet, team Pawmall
Super snel geleverd en altijd een kleine attentie erbij. TOP
Antwoord van Pawmall
Dank voor uw positieve beoordeling! Fijn dat u tevreden bent. Vriendelijke groet, team Pawmall