riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.comReviews

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

1.264 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 apr. 2022
Prima klantvriendelijke dienstverlening. De test voor het advies welk proefpakket je ontvangt kan vind ik beter. Er wordt gesproken van vachtproblemen, maar bij een allergie is dat bijkomend. Daardoor kwam ik bij de visversie uit terwijl ik een voeding wou met ingrediënten die hij nooit eerder at om allergie uit te sluiten. In het informatieboekje zag ik dat er bij de variant van eend, rendier en everzwijn toch 2% kippenlever inzit. Als hij nu reageert op kip, is het verloren moeite en dat is heel vervelend voor de kat die jeuk heeft. Reageert hij op gluten en/of granen, zit ik hier wel goed. Een variant om allergie uit te sluiten zou eigenlijk ideaal zijn. En, de voeding is zoals de reclame, ze hebben er niet zoveel van nodig en dat zie je ook in de kattenbak. De kat lust het ook en de overschakeling verliep soepel.

1 mrt. 2022
Heb een zak riverwood junior large breed besteld en krijg na enkele dagen een mail dat riverwood junior large breed wellicht ook ‘n goede keuze zou kunnen zijn voor hond Nova. Die had ik dus al. De 2e mail, ‘n week later, laat weten dat het merk riverwood ook zeer geschikt is...iemand zit te slapen, heb me daarom gisteren maar uitgeschreven voor de nieuwsbrief.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

17 nov. 2022
Ik zou in herhaling vallen want de vorige keer heb ik aangegeven dat d brokken van Riverwood voor onze hondjes de beste zijn, ze vinden het vreselijk lekker, zijn zo gek als een deur als het tijd is om te eten, zo enthousiast en vreselijk ongeduldig! Hun vacht glanst prachtig!
14 nov. 2022
We hebben nu bijna alle soorten droogvoer geprobeerd en we moeten echt zeggen: BELLA is er dol op! Zij (Lagotto teef) is verder erg kieskeurig met eten, maar in dit geval niet. Overigens zijn de droogvoersnacks ook een echte hit bij ons in huis, dus Bella doet bijna alles voor.
14 nov. 2022
Ik had verkeerd voer besteld. Ik kreeg voer voor de grootste hond maar ik heb een australian shepherd van 1,5 jaar oud en weegt 25 kg. Maar verder goeie service en snelle levering. Het natvoer heeft hij al op en ook al wat snoepjes.
14 nov. 2022
Mijn hond heeft een enorme voedselallergie, maar ze doet het fantastisch op Riverwood. Ik kan niet zeggen hoe blij ik daarom ben, na een lange zoektocht. Het bevat dan ook alleen maar pure goede ingrediënten. Nooit meer anders!
De hond vindt de brokken heerlijk. Qualiteitsvoer met natuurlijke ingrediënten zijn wel ietwat prijzig. Klantenservice is prima bereikbaar. De bestelling wordt snel geleverd! Ruime keuze aan hondensnacks. Dus dikke prima!
18 nov. 2022
De bestelling altijd volgens afspraak, dus keurig op tijd. Alweer een leuke en lekkere verrassing voor de hond erbij. Bedankt Riverwood, ons hondje is erg blij met jullie en de baasjes ook.
Wij hebben 3 honden . Nanou 4 jaar en Nora 2 jaar, zij eten de variatie met de vis. Dan hebben wij een puppy van 6 maanden zij eet nu de puppyvariant. Alles wordt goed gesmaakt.
8 nov. 2022
Bijzonder blij met het feit dat de site overzichtelijk is en dus snel het juiste voer te bestellen is. Snelle levering en geweldige kwaliteit voor mijn Britse Korthaar ;-)
Order snel afgehandeld en bezorgd zag er super verzorgd uit!!! Nu hoop ik dat deze brok onze hond helpt om een betere vacht te krijgen. Hij hindt ze wel erg lekker!
14 nov. 2022
Hondenvoer van hoge kwaliteit en snelle levering. Niet goedkoop maar er hoeft niets onder de brokken. De enige brok die onze kieskeurige hond zo eet :-)
17 nov. 2022
De brokken zijn verpakt in een handige hersluitbare zak. Mijn hond (senior Duitse herdershond) vindt de brokken overheerlijk en heeft prima ontlasting.
De bestelling wordt bijna altijd de dag na de bestelling bezorgd. Voer is van uitstekende kwaliteit. Onze hond heeft geen tekenen van een allergie
Snelle levering, altijd leuke attentie bij (kaartje, tijdschrift, wat lekkers) en...ze vallen altijd op hun eten aan, wordt goed verteerd: super!
8 nov. 2022
Snelle levering en een leuke verrassing voor de hond in het pakje 👌🏻 Onze hond is altijd super blij als er een pakje van Riverwood komt!!!
18 nov. 2022
Super service snel verzonden Één klein minpuntje, de nat voer blikjes voor mijn hondje zouden nog een slagje kleiner mogen.
Ons boxer mix teefje Nata van 8 jaar is verzot op dit eten. Ze verteerd dit perfect en haar stoelgang is lekker vast.
12 nov. 2022
De snelheid van het versturen van de bestelling.En er zat een leuke verrassing bij ingesloten voor mijn hond.
13 nov. 2022
Snelle service, Heel fijn dat er enkelvoudig eiwit blikvoer te vinden is voor mijn allergische hond
18 nov. 2022
Onze hond Ted van 7 mnd vind het heel erg lekker!! En hij heeft veel minder jeuk Dus zeer tevreden
13 nov. 2022
snelle levering en voor t eerst wat extra's bij mijn bestelling ontvangen. Heel leuk vond ik dat.