riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

629 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.944 beoordelingen in totaal

14 jul 2023
Een feestmaal voor onze kat! De brokken vindt hij geweldig! En de blikjes tonijn zijn helemaal zijn favoriet. Een dag zonder tonijn zit er voor hem niet bij ;) De snacks vond hij zelf echter geen succes, dus die heb ik aan onze buren gegeven voor de honden. Ik denk dat ze te taai voor hem zijn. Al met al ben ik enorm blij dat ik Riverwood heb ontdekt! De 2e bestelling inmiddels geplaatst en ontvangen, dus we kunnen er weer even tegenaan :)

29 mrt 2023
Als je zakken van 12 kilo op de site zet, lever dat dan ook en niet 2 kilo leveren. zet op de site dan tijdelijk uitverkocht. maar ga niet zomaar wat sturen. ik bestel 2 x 12 kilo en krijg 12x2 kilo geleverd. en niet een keertje maar nu al 2 bestellingen achter elkaar, dus tijd zat gehad om het aan te passen op de site.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

JH
De kat vind het heerlijk! En hij is er mee afgevallen door hem naar een lager gewicht te geven op advies van dedierenarts die dit voer ook toejuichde trouwens! En Thomas heeft geen ho ger tussendoor, hij is met dit voer wel verzadigd en bedekt niet tussentijds om eten wat hij met het andere merk voer wel deed. Alleen vind ik persoonlijk de brokjes erg klein, maar omdat het ook geschikt is voor de senior kat is dit misschien bewust gedaan? Het is nu te klein om zijn tandplak en tandvlees te masseren. Maar nu geef ik hem dentabites erbij zodat ook zijn gebitje zorg krijgt. Ik heb de Sterilised voor Thomas. Hij is nu 7 jaar. En zijn vacht glimt prachtig en vern kast van roos meer! Ik ben blij dat ik achter Riverwood ben gekomen!
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat een mooie review, Jacqueline. We zijn blij om te horen dat je zo tevreden bent en dat Thomas het zo goed doet op onze brokken. Bedankt!
Zeer snelle levering ook goed verpakt. Het pakket kwam aan en Whoopi stond aan de doos te ruiken en werd helemaal gek 😂. Ik dacht dat kan toch niet dat die de brokjes door de verpakking ruikt. Toen ging ik ze mengen met haar huidige brokjes en ze stond erbij en begon heftig te smullen en ja de Royal cannin bleef liggen en ze ging voor Riverwood . Dus hopelijk blijft ze even enthousiast en merk ik binnenkort ook aan haar pels en dergelijke wat het product beloofd .

Zeer tevreden

Snelle bezorging, overzichtelijke website, goede service en duidelijke uitleg over de voeding. En een feestje om het pakket samen met de pup uit te pakken. De snacks bevielen al en nu langzaam over naar de brokken.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat een lieve foto van jouw viervoeter! Bedankt voor je mooie woorden, fijn om te lezen dat je tevreden bent. Je geeft aan dat je het pakket samen met jouw pup(py?) hebt uitgepakt. Houd er rekening mee dat de brokken op de foto brokken voor volwassen honden zijn. Voor puppy's hebben we een speciale puppyvoeding: https://www.riverwoodpetfood.com/hondenvoer/hondenbrokken/riverwood-puppy-kalkoen-eend-met-fazant
Snelle levering. Onze Pego vindt ze heerlijk. Wat ik mis bij een bestelling is een gratis proef zakje van een andere smaak brok. Bestel ergens anders de zalmolie omdat die in een pompje zit en krijg er altijd iets gratis bij. Ja wij nederlanders zijn gek op wat gratis extra's
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je review! Wanneer je je inschrijft voor onze nieuwsbrief ben je altijd als eerste op de hoogte van eventuele aanbiedingen en extraatjes. Nog een fijne dag gewenst!
Snelle service, online besteld, de dag er na geleverd, keurig verpakt. Het voer is niet goedkoop, een spaar actie op de producten zou ik enorm kunnen waarderen, altijd leuk een blikje voeding of een keer gratis brokken, of een presentje voor de dieren.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie review en feedback Danielle! We hebben regelmatig leuke acties of aanbiedingen. Wanneer je je inschrijft voor de nieuwsbrief ben je altijd als eerste op de hoogte.
JH
Ik vind het ontzettend goed voer gezien het hoge vleesgehalte maar ik vind de brokjes erg klein en doen zo niet hun werk om de tanden te reinigen en het tandplak tegen te gaan. Ik heb de sterilised variant. Thomas vind het wel erg lekker dat wel!
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je feedback Jacqueline. Voor grote katten of voor katten die liever grotere brokjes eten hebben we een speciale variant: de Large Breed variant. De brokken van de large breed variant zijn groter van formaat dan de andere brokjes in ons assortiment. Niet iedere kat houdt echter van te grote brokken, vandaar dat we ervoor gekozen hebben om de normale adult varianten een normaal formaat brok te geven.
IM
Ingrid M.
Budel-Dorplein
Bo, onze dwergschnauzer puppy vind de brokjes heerlijk ze eet elke keer alles op. Ze is goed actief en groeit goed en haar vacht ziet er ook keurig uit. Ook de snacks en kauwsnack vind ze heerlijk.Wij blijven bij Riverwood !
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat fijn om te horen dat jij en Bo zo tevreden zijn, Ingrid! Bedankt voor je mooie review en een dikke knuffel voor Bo van ons!
24 feb 2024

Snel en gezond voor mijn hond!

Snelle service! Goed ingepakt. Goede producten voor mijn hond. De trainersnoepjes waren wel niet wat ik verwacht had. Misschien nog duidelijkere vermelding krokant of zacht? Maar mijn hond eet ze wel dus zeker geen probleem.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie review en feedback Sylvie! Veel smulplezier voor jouw hond gewenst

Prima product!

Ik had een mail eerst gestuurd om advies te vragen, vanwege voedselallergie. Ben volgende dag gelijk terug gemaild. Online besteld omdat het daar 1+1 gratis is. Mijn katten vinden het voer lekker.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat fijn om te horen dat je zo tevreden bent over onze service en producten, Aukje. Bedankt voor je mooie review, hier doen wij het voor!
De honden vinden het erg lekker en hebben zo de bak leeg. Weet nog niet of het werkt voor het oot lukken daarvoor tekort op dit voer. Wel vind ik het prijzig.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te horen dat jouw honden smullen van onze voedingen, Ali. Hopelijk wordt de jeuk ook minder na een aantal weken. Bedankt voor je review!
Onze hond Sem is kieskeurig en kan niet alles eten. Maar eten van Riverwood eet hij direct op. Het voldoet aan alle kwaliteit die jullie waarborgen
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Super fijn dat Siem zo smult van onze voedingen, Edith. Bedankt voor je mooie review!

Alles binnen één merk!

Hoge kwaliteit hondenvoer, veel verschillende producten waardoor je veel kunt variëren, super service, heel lief team!
Voedseladvies, proefpakket en snelle verzending plus korting. Mijn Franse bulletjes en katten vinden het lekker.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Veel smulplezier gewenst voor jouw lieve diertjes!
Snelle levering en netjes verpakt met de nodige informatie. Nu pas 1x gegeven en dat vond de hond erg lekker.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service, Patrick. Bedankt voor je review en veel smulplezier gewenst voor jouw viervoeter!

Klasse voer

Sinds we riverwood voeren hebben onze hondjes geen haar en huid problemen meer. En ze vinden het lekker voer
Katten vinden het lekker moeten er wel even aan wennen maar super snelle en goede service 😉
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie review! Veel smulplezier gewenst voor jouw katten!
Uitgebreid assortiment, perfecte levering zowel in tijd als kwaliteit verpakking.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Super om te horen, Fred. Bedankt!
Snelle levering. De kieskeurige poes is helemaal gek op de natte voer. Blij met!
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat fijn om te horen Helena. Veel smulplezier voor jouw kat!
LL
De katten vinden het lekker, niet alle smaken maar over het algemeen wel.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te horen dat jouw katten smullen van onze voedingen, Dianne! Bedankt voor je mooie review.
PN
Gezond en fijn voer, hond vind het heerlijk en vacht glimt
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Dat horen wij graag, Patrick. Bedankt voor je mooie review!