riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.comReviews

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

697 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Our Staffirdshire Terrier has had issues with her paws and skin (allergies). She was not even 11 months when together with the veterinarian, we suspected proteins and started on their Hypoallergenic dry food. After 1,5 month she still had bumps on her skin although the paw licking subsided somewhat. She didn't enjoy the food, we had to add some hypoallergenic wet food in it for her to eat. However, after stepping over to Riverwood Salmon, Whitefish and Herring, her fur became amazing...full, richer and shiny. Her paws cleared up as well, still with some issues from time to time but nothing we can't manage. She loves the food too! It looks like so little (only a cup per feed), but she is filling out and building body nicely!

Heb een zak riverwood junior large breed besteld en krijg na enkele dagen een mail dat riverwood junior large breed wellicht ook ‘n goede keuze zou kunnen zijn voor hond Nova. Die had ik dus al. De 2e mail, ‘n week later, laat weten dat het merk riverwood ook zeer geschikt is...iemand zit te slapen, heb me daarom gisteren maar uitgeschreven voor de nieuwsbrief.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

Ik ben ontzettend tevreden over riverwood. Bij vragen staan zij klaar om je te helpen. De website is duidelijk waardoor online shoppen makkelijk is. Er word snel geleverd. Onze hond krijgt de brokken icm het blikvoer. Onze hond vind het heerlijk! Los van het smakelijke eten ziet hij er goed uit, poept hij goed, zijn gewicht blijft stabiel en ziet zijn vacht er prachtig uit
We hadden een snelle levering de dag nadien al en het was een heel vriendelijke persoon. Ik heb mijn eerste bestelling gedaan bij jullie maar jammer genoeg zag ik na de bestelling pas de 10% korting korting die je bij de eerste bestelling kon krijgen. Jammer......maar ik heb juist 2 hersenoperaties achter de rug en kan niet zo goed zien.
Duidelijke website met erg gevarieerd aanbod aan lekkers voor je huisdier. Ik ben nog bezig met het proefpakketje dat ik aangevraagd had. Het was erg leuk en er zat ècht allerlei lekkers in maar onze Bob is jammer genoeg een moeilijke eter en het is nog uitproberen maar hij eet er wel van!
Allemaal mooie produkten waar mijn hond, Portugese berghond, het heel goed op doet. Zijn vacht, mede ook door de zalmolie, is heel mooi. En het belangrijkste hij eet het graag krokante brokken met lam uit blik. Zijn ontlasting ziet er gezond uit.
ben zeer te spreken over het proefpakket voor de grote hond ,de voerbak met brokjes was zo leeg en ook het blikvoer werd snel verorberd ,voor mij geen verbeterpunten en ik zal jullie bedrijf promoten onder kennissen en vrienden .
Het bevalt bijzonder goed dat er geen gebruik wordt gemaakt van granen en aardappelen. Zo puur mogelijk. Mijn hond heeft er goede ontlasting van en vindt het heerlijk! Terwijl hij echt een kieskeurige eter is.
Prettige online service waar ze je goed te woord staan na een vraag die ik had gesteld. Prima en voor herhaling vatbaar. Ik ben een vaste klant van Riverwood voor mijn moeilijke eter Spot.
Het voer bevalt ons erg goed voor twee honden. Scott en Zarco…. Ik heb een paar keer telefonisch personeel aan de telefoon gehad om advies te vragen en daar was ik ook erg tevreden over
vriendelijk te woord gestaan aan de tefoon toen ik wel losse blikken hondenvoer kon bestellen maar geen sixpack. direct opgelost en kon ze bestellen. volgende dag ook al in huis supper!
Door een fout van post .nl mijn pakket verkeerd afgegeven.Contact gehad met klantenservice van Riverwood,hebben mij heel kundig en snel geholpen. Super service
Goede voer, alleen is het moeilijk om een keuze te maken uit de verschillende soorten brokken door de betiteling/omschrijving op de verpakking.
Het zijn goede producten, althans als ik de hond mag geloven, die doet er alles voor. Ziet er netjes en als kwaliteit uit. Snel bezorgd.
Goede producten, snelle bestelling. Kortingscode werkte niet maar werd snel opgepakt en opgelost. Verder alles prima.
Is nog vroeg om te beoordelen, of ze minder last van jeuk heeft, maar ze eet het in ieder geval heel graag!
Mijn hond vind het heel lekker, de snackjes iets minder. Maar natvoer uit blikje, lam niet te versmaden.
Snelle levering.Jammer dat onze hond snel is uitgekeken op eten. Hij eet pas als hij echt honger heeft.
Prima service! Onze hond vindt de brokken heerlijk! Hij heeft geen last meer van zijn allergie👍
Zeer snelle levering en als Cadeau voor de verjaardag van mijn hond een leuke kortingscode 👌
Onze old english bulldog doet het prima op riverwood. Mooie ontlasting en prachtige vacht.
Goede service, duidelijke uitleg over voer op website, snelle verzending van proefpakket