riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

735 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.242 beoordelingen in totaal

29 apr 2024
Onze hond Vince doet het voortreffelijk op de brokken van Riverwood. Toen een levering door een verkeerde actie van de bezorger fout ging, moesten we even andere brokken kopen bij een plaatselijke winkel. Resultaat: grote hopen poep, heel veel drinken en al snel weer honger. Dankzij de voortreffelijk service van Riverwood hadden we snel weer de goede brokken én een blije hond. Kortom: zowel de brokken als de service van Riverwood zijn perfect. Joke en Jan Hoek, Raamsdonksveer.

6 feb 2024
Bestelling heeft een flinke klap gekregen. Blik natvoer gedeukt, gelukkig niet lek! Beloofde kortingsbon zat er niet in. Wel uitgebreid boekje over hondenvoer, maar helemaal in het Duits, niet handig. Brokken bevallen gelukkig wel. Voor een proefpakket behoorlijk prijzig (zelfde bedrag als 1/3 van een 12kg zak) dan zou je beter mogen verwachten.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

1 jul 2024
Ik geef geen 5 sterren en de reden is dat er stukjes graat en/of stukjes bot in de blikjes zitten. Ik vind dat dit niet erin hoort te zitten. Mijn kat 🐈‍⬛ heeft zich nog niet verslikt maar dat zomaar kunnen gebeuren. Ik zal er foto’s van nemen.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Goedemiddag Marjan, bedankt voor je bericht. Ondanks de strenge controle in de fabriek kan het heel soms voorkomen dat er toch een graatje in het blikje blijft zitten. Dit is natuurlijk niet de bedoeling, maar helaas is dat niet altijd te voorkomen wanneer je met verse producten werkt. We doen ons uiterste best om dit zoveel als mogelijk te voorkomen. Mocht dit in de toekomst nog een keer gebeuren, neem dan altijd contact op met onze klantenservice. Wij kijken dan samen met je naar een passende oplossing. Nog een fijne dag gewenst!
EB
Elfriede B.
Borssele
27 jun 2024

Topkwaliteit voer voor mijn katten.

Super kwaliteit voer voor mijn katten en snelle nette verzending. Leuk was ook het gratis magazine dat bij de levering zat. Voer is wel wat aan dure kant, maar daar is kwaliteit dan ook naar en bij afname van 10 blikjes krijg je 2 gratis.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn om te horen dat je zo tevreden bent! Bedankt voor je mooie review!
4 jul 2024
Ik heb de blikjes natvoer met vis proeverij, en mijn katten zijn er wild op vinden het heerlijk heb nu ook brokjes gekocht om te proberen en gaat ook goed Zou geen verbetering weten Goede producten en snelle levering top
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat een prachtige review, Betsie. Ontzettend bedankt!
Snelle en vriendelijke service En bestelt artikel was niet meer op voorraad bleek bij het verwerken van de order en daar werd netjes over gebeld om tot een oplossing te komen Hond eet t graag en doet het er goed op
6 jul 2024
Order prima afgeleverd. Nu nog zien of resultaat prima is. Honden zitten op Edgar Cooper brokken. 1 ervan heeft weer jeuk en kluift op zijn poten. Wellicht brengt dit voer verlichting...
SR
Sandra R.
Franeker (Nederland ,Friesland)
25 jun 2024

TOP! aanbieding

De aanbieding van kattenvoeding was ik heel blij mee. Dus mag van mij wel vaker mooie aanbiedingen met voer dat nog maar een korte houdbaarheidsdatum heeft. Ik ben een grootverbruiker 😹
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Fijn dat je hebt kunnen profiteren van de aanbieding Sandra! Het komt gelukkig niet zo vaak voor dat onze producten kort aan de datum zijn, maar houd zeker onze nieuwsbrieven in de gaten. Wanneer je je inschrijft voor de nieuwsbrieven ben je altijd als eerste op de hoogte van eventuele acties en aanbiedingen! Veel smulplezier gewenst voor jouw viervoeters en bedankt voor je mooie review.
10 jul 2024
Een gezonde en tevreden hond Mijn hond gedijt prima met het eten. Daar ben ik blij mee. Het is al een oud beestje ,maar we zijn zulke goede maatjes.
Goede producten, mijn hondje is fan van de snacks. De blikken voer zijn te groot voor mijn hondje, misschien kleinere porties / blik aanbieden?
28 jun 2024
Een goed product met een mooie korting aangeboden ivm houdbaarheidsdatum. Keurig geregeld . Snel verzonden. De katten smullen ervan.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor je mooie review en veel smulplezier gewenst voor jouw viervoeters!
8 jul 2024
Mijn hondje vind het heerlijk. Ik heb wel een stukje darm van 4 cm Moeten verwijderen. Dat is jammer. Graag controle daarop.
4 jul 2024

Mensen die weten waar ze het over hebben

Zij geven goed advies en mijn hond is door hun goede advies over op ander voer en daardoor al 1 jaar niet meer ziek geweest.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wauw dat is fantastisch! Bedankt voor je mooie review. Dikke knuffel van ons voor jouw viervoeter!
28 jun 2024

Katten zijn blij

Snelle levering, maar het belangrijkste de katten vinden het voer heerlijk ! Terwijl ze normaal erg kieskeurig zijn.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Dat is een mooi compliment, Nicole! Wat fijn dat jouw katten zo smullen van onze voedingen. Bedankt voor je mooie review!
AG
Angelique G.
Spijkenisse
Netjes verpakt, lettend op milieu. Een kortingsvoucher toegevoegd. En mijn honden en katten vinden het erg lekker!
25 jun 2024
Ik moet nog ff afwachten hoe Jax op het voer reageerd. Vooral gekocht omdat hij gras eet en moet afvallen.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Hopelijk gaat Jax lekker smullen van onze producten, Helma! Bedankt voor je mooie review zo ver.

happy dog

Website is duidelijk en heeft goeie info. Snelle levering. Onze hond vindt ook alles lekker !!
AG
Angelique G.
Spijkenisse
7 jul 2024
De katten vinden het heerlijk. Het is jammer dat graan en/of glutenvrij eten zo duur is overal.
Goed voer en snoepjes onze hond doet het er super goed op. En hij vind ze ook super lekker.
9 jul 2024

Kwaliteit

Snelle levering, prima kwaliteit voer, alleen eten mijn beide katten het niet. Helaas.....
MG
Martina G.
Maastricht
9 jul 2024
Zeer tevreden over deze brokken. Ze worden goed verdragen. Ze vinden ze lekker ook nog.

Super service …… nu nog kijken hoe mijn…

Super service …… nu nog kijken hoe mijn hond Charmeur op t eten reageerde