riverwoodpetfood.com- Logo - Beoordelingen

riverwoodpetfood.com

840 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.502 beoordelingen in totaal

29 apr 2024
Onze hond Vince doet het voortreffelijk op de brokken van Riverwood. Toen een levering door een verkeerde actie van de bezorger fout ging, moesten we even andere brokken kopen bij een plaatselijke winkel. Resultaat: grote hopen poep, heel veel drinken en al snel weer honger. Dankzij de voortreffelijk service van Riverwood hadden we snel weer de goede brokken én een blije hond. Kortom: zowel de brokken als de service van Riverwood zijn perfect. Joke en Jan Hoek, Raamsdonksveer.

4 jun 2024
Ja de honden vinden het lekker, maar onze jacq Russel poept veel dunner, dus helaas gaan wij weer terug naar in balance.

Beoordelingen voor riverwoodpetfood.com

PD
Peter D.
Ekeren
4 okt 2024

Het is voor de normale mens wat prijselijk !!

Het is voor de normale gepensioneerde mens wat prijselijk als je ziet dat mijn Rottweiler voordien Eukanuba kreeg speciaal voor het ras en dat aan €40,- voor 12kg maar mijn hond is hier goed mee dus ik heb het er voor over , een boterhammetje minder eten dan maar ....
7 okt 2024
Hoi Peter, het klopt dat ons voer wat prijziger is dan een aantal andere merken. Dat komt ook doordat wij veel vlees gebruiken van een hoge kwaliteit😊
Ik word steeds blijer als ik bij riverwood heb besteld. Binnen een paar dagen is de bestelling bij je thuis. Maar het fijnste is wel.,dat je 100 % verantwoorde voeding koopt . Je niet schuldig hoeft te voelen als je dier een keer niet lekker is ,want dan weet je zeker dat het niet dan het eten ligt.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wow! Wat geweldig om te lezen Janine. Daar doen we het voor! Heel veel smulplezier verder en tot de volgende keer😁
29 sep 2024
onze 2 labradoodels van 9 maand zijn best wel moeillijke eters nu we ze de brokken van riverwood geven eten ze dat gelijk op zonder hun neusjes op te halen ook het vlees valt in de smaak en de snackjes ook dus bij deze kunnen we zeggen jullie hebben er fans bij
7 okt 2024
Wow! Wat geweldig om te lezen. Daar doen we het voor! Heel veel smulplezier verder en tot de volgende keer😁
6 okt 2024
Zowel bestelling als verzending liep soepel en snel. Wij gebruiken altijd Riverwood als brok voor onze Golden Retriever. Weinig restafval😂 wat wil zeggen dat het meeste wordt verteerd door de hond. Geen pulp en andere vulmiddelen in de brok
7 okt 2024
Wat een superleuke review Patrick, daar zijn we echt blij mee!
Het voer (large breed) is prima, mijn herder vind het lekker en hij doet het er goed op. Ook de snacks worden door de hond en katten erg gewaardeerd. De katten vinden het blikvoer trouwens ook geweldig
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Super fijn om te horen dat jullie tevreden zijn Irma, daar doen we het voor! Veel smulplezier😋
2 okt 2024
Onze honden vinden de brokken erg lekker. En ik vind kwaliteit ook erg belangrijk!! Als ik bestel worden ze snel geleverd. Gewoon super goede brokken en service !👍
7 okt 2024
Fijn om te lezen dat je tevreden bent met onze producten en service Brigitte
2 okt 2024
Mn hond gaat eindelijk goed op voer. Zoveel voer al geprobeerd maar veel problemen mee gehad. Deze gelukkig niet. Kreeg dit als advies van mn schoonmoeder
7 okt 2024
Super fijn om te horen dat jullie tevreden zijn Monica, daar doen we het voor! Veel smulplezier😋
Snelle levering en de katten lijken het heerlijk te vinden...nu nog even afwachten 8/10 weken of het voor de kat met allergie ook een succes gaat zijn
Altijd snel bezorgd. Netjes verpakt. Ik heb geen behoefte aan de flyers die meegestuurd worden. Die gaan altijd bij oud papier.
4 okt 2024

Tevreden

Krokante brokken Fender en Beau vinden ze heerlijk.(shepherds) ook de snacks Jammer genoeg eten Imke en senna deze niet(boomers)
Dat horen we graag! Veel smulplezier verder😋
5 okt 2024
Het is vervelend dat de kleine verpakkingen hondenbrokken zo duur zijn. De grote zakken zijn voor ons moeilijk te mannen.
7 okt 2024
Hi Otto we snappen inderdaad dat ik verveld kan zijn, echter hebben wij keuzes hierin moeten maken. We hopen dat jouw viervoeter(s) ervan kunnen smullen😋
27 sep 2024
Hond met behoorlijke gistinfecties. Ik voer nu riverwood met vis en na enkelre weken geen klachten meer!
27 sep 2024
Wow! Wat geweldig om te lezen Mea. Daar doen we het voor! Heel veel smulplezier verder en tot de volgende keer😁
If 'Daddy's little Princess' enjoys it then who am I to say anything. More choices would be nice

3 gelukkige mannetjes

Mijn heren vinden het heerlijk! Geen enkel natvoer zijn ze zo gek op als het voer van Riverwood.
Hele goede service en goed voer,fijn dat er geen vulmiddelen gebruikt worden in de brokken
Het is een ideaal product ik zou het bij iedereen aanbevelen tofu kattenbakvulling geweldig
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Bedankt voor de topbeoordeling Akkie, dat betekent veel voor ons!
Mijn kat vind het heerlijk en hij eet alles op war bij andere merken niet het geval was.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wow! Wat geweldig om te lezen Wil. Daar doen we het voor! Heel veel smulplezier verder en tot de volgende keer😁
Snelle bezorging en redelijke prijs Mijn katten vinden de brokjes nog steeds lekker.
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Wat een fijne review Rebecca, we waarderen het enorm dat je dit met ons deelt!
TH
Thea H.
Sassenheim
9 okt 2024
Héél goed eten zowel de brokjes als natvoer mijn 2 poezen eten heel goed ervan
Antwoord van riverwoodpetfood.com
Super fijn om te horen dat jullie tevreden zijn Thea, daar doen we het voor! Veel smulplezier😋
29 sep 2024
Mooi product en ik heb vertrouwen in deze graanvrije producten en in de firma
Dat horen we graag! Veel smulplezier verder😋