thepetstore.nl

27 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden318 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 mrt 2016
thepetstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 apr 2023
Snelle levering. Producten waren niet op voorraad en gevraagd wanneer deze weer zouden komen, hierop snel reactie ontvangen. Alleen jammer dat er nu verzendkosten bij komen, hierdoor heb ik toch moeten besluiten de Pet Silk uit mijn assortiment te halen.
ND

23 dec 2023
Ze beweren het pakje al drie dagen geleden geleverd te hebben, maar geen spoor of reactie op berichtjen aan pakjesdienst.

Beoordelingen voor thepetstore.nl

Duidelijke communicatie, fijne producten en…… altijd een aardigheidje bij de bestelling super leuk 😃
Gute Informationen vor der Zustellung
N.v.t.
23 dec 2023

Wel geld geïnd, maar geen levering

Antwoord van thepetstore.nl
24 dec 2023
Bedankt voor uw reactie. Het spijt ons dat u ons pakket nog niet heeft ontvangen. Volgens de gegevens van GLS is het pakket op 20 december bezorgd. We zullen GLS vragen om uitleg en een oplossing zoeken.
ND
20 apr 2023
25 sep 2023
Snelle levering en goede producten, maar het is alleen jammer dat er tegenwoordig eigenlijk geen monsters meer worden geleverd zodat je klanten ook kunt laten genieten van de producten en wellicht weer een nieuwe bestelling kunt maken.
MV
Mieke V.
Garsthuizen
29 jul 2023
Ik heb dit product via via gehoord. Een gebruiksaanwijzing en toepassingen zou handig zijn
OV
Otsl V.
Spijkenisse

Vriendelijke mensen en snelle levering

Vriendelijke mensen, snelle levering. Bestellen er regelmatig en altijd zeer tevreden.
29 jun 2023
Snelle levering!!! Geen op- en/of aanmerkingen.
17 sep 2023
Alles altijd op voorraad en snel geleverd!
24 apr 2023
Goede producten en zeer snelle levering.
4 jul 2023
Vlotte levering en prima kwaliteit
19 sep 2023
Snelle bezorging, netjes verpakt