pedimarkt.nl- Logo - Beoordelingen

pedimarkt.nl

184 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.383 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 sep 2023
pedimarkt.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Na belazerd te zijn door Chinese troep, Pedimarkt ontdekt. Dit is een correct bedrijf, goede kwaliteit, snelle levering, goede begeleiding bij het zoeken naar de juiste sok voor neuropathie.

Ondanks de maat L dat staat voor maat 44-48 en mijn schoenmaat is 45 is het een heel klein sokje en moeilijk aan te trekken en knelde hevig. Wilde vervolgens de bestelling terug sturen ,werd my na telefonische navrage medegedeeld dat het niet meer als retourzending wordt geaccepteerd ondanks keurig verpakt en geheel schoon. Het moet precies zijn zoalszij willen. Dus...heb 2 sokken die niet passen plus 20 euro kwijt, Daar word je echt niet vrolijk van.

Beoordelingen voor pedimarkt.nl

goede producten
Antwoord van pedimarkt.nl
Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen om onze producten te beoordelen. We zijn blij om te lezen dat u ze goed vond.

Zeer teleurstellend

Antwoord van pedimarkt.nl
Dank u wel dat u de tijd heeft genomen om een beoordeling achter te laten. We begrijpen dat het ontmoedigend kan zijn als een artikel niet past zoals verwacht. Conform ons retourbeleid kunt u de sokken bekijken en passen zoals u dat in een fysieke winkel zou doen. De reden van afwijzing van het retour is omdat de sokken zichtbaar vies en gedragen zijn. Ook zijn de sokken geretourneerd zonder de originele verpakking. U geeft in uw review aan dat de sokken keurig verpakt waren en geheel schoon, helaas is niet niet het geval. Wij vinden het jammer dat u een ander relaas heeft.
Onjuiste informatie over de kleur van de sok. Men adverteert met ‘wit’, echter is de kleur ‘grijs’.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat de kleur van de sok niet was wat je ervan had verwacht. De stof is 100% wit (vandaar dat het product ook als 'wit' vermeld op onze website) maar door de zilvergaren waarmee het product is vervaardigd, krijgt het product een lichtgrijze kleur.
Mijn voet verdraagt ze niet
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten! Vervelend dat uw voet het product niet verdraagt. U mag hierover contact opnemen met de klantenservice. info@pedimarkt.nl
18 feb 2024
Het product voldeed niet aan de verwachtingen
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor het achterlaten van je feedback. Jammer dat het product niet aan uw verwachtingen voldeed!
Artikel zal wel goed zijn maar ik kan Geen enkel hulpmiddel vinden om het aan mijn voet te krijgen. Om sokken of kousen aan te trekken heb ik een hulpmiddel nodig. Wel jammer
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je beoordeling. Wij hebben helaas zelf geen aantrekhulp voor sokken in ons assortiment. Dit artikel wordt vaak verkocht bij zorgwinkels.
De cold therapy socks waren maar in 2 maten. De ene was te klein. De andere te groot. Ik had er persoonlijk dus niets aan. Erg jammer.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor uw review. De Cold therapy socks worden verkocht in 2 varianten. Maat Small/Medium voor schoenmaat 37-42 en maat Large/X-Large: schoenmaat 43 en hoger . De sokken zijn gemaakt van een zachte en rekbare nylon stof. Jammer dat de sok voor u niet de juiste pasvorm had.
Levering heel snel volgende dag geleverd Schoenen slecht àlles plastic veel blaren van die schoenen gehad heel spijtig Groetjes
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor het delen van je ervaring met ons! We zijn blij om te horen dat onze levering snel is verlopen. Vervelend te lezen dat u geen positieve ervaring heeft gehad met de schoenen die u bij ons heeft gekocht. Ik zie dat uw bestelling de Suecos klompen Oden Fusion betreft. De klompen zijn gemaakt van EVA materiaal. dit is geen plastic of rubber maar een synthetisch schuim wat een rubberachtig effect geeft. EVA is opgebouwd uit duizenden luchtbelletjes en dat maakt schoenen en zolen van EVA vederlicht, flexibel en schokabsorberend.

Verkeerde maat

2/3 van mijn bestelling was de verkeerde maat. Heb moeten retourneren.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten! Het spijt ons te horen dat je een probleem had met je bestelling. Bij Pedimarkt streven we ernaar dat al onze bestellingen correct zijn en dat onze klanten tevreden zijn met hun aankopen. We willen ervoor zorgen dat je de beste ervaring met ons hebt, dus als je ooit problemen hebt, neem dan contact met ons op en laat het ons weten.
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring bij Pedimarkt te beoordelen. We stellen je feedback erg op prijs. We zijn blij om te horen dat je onze producten goed vond, en het spijt ons dat je niet zo tevreden was over onze service. Mochten wij nog iets voor u kunnen betekenen dan kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
27 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Slechte klantenservice.Wel 50 euro kwijt en niets ontvangen.Was een brievenbuspakket en Post.nl geeft aan dat het pakket ontvangen zou zijn door mij, maar dat is dus niet het geval!Speciaal voor de vakantie besteld en nu heb ik niets!

1e pakje verkeerde maat, 2 e pakje niet besteld

1e pakje verkeerde maat, 2 dg.later weer een pakje(foutief) .ben invalide en dus 2e pakje terug,brievenbus vol,3e keer weer
1 nov 2023
Had sokken besteld. Helaas zijn deze sokken veel te groot en wijd voor de maat die eraan gegeven is.
8 jun 2023
Geïmporteerde beoordeling
Verkoop en service prima. Helaas voldoet het product niet aan de verwachtingen.
8 okt 2023
Veel teveel ( 12 ) e-mail berichten na bestellen van slechts 1 paar sokken
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je feedback! We zijn blij dat je een paar sokken bij ons hebt gekocht. We begrijpen dat je veel e-mails hebt ontvangen en we verontschuldigen ons voor het ongemak. Graag hoor ik van je om wat voor mails het precies gaat?
12 mei 2023
Geïmporteerde beoordeling
tot op heden nog steeds niets ontvangen, ook al wordt er beweerd van wel..
15 nov 2023
Kwam niet op de dag dat was gemeld !
17 nov 2023
Dank je wel voor je beoordeling. Heel vervelend om te lezen dat het pakket niet op tijd kwam. Helaas komt dit door de werkwijze van pakketbezorgdienst. De pakketten gaan in het sorteercentrum alvast door de afleverscan om de postbezorgers te ontlasten. Daadwerkelijke bezorging van pakketten geschiedt meestal binnen 2 bezorgdagen na de vermelden datum. Bij ons geldt nog steeds dat bestellingen die vóór 16 uur worden geplaatst nog dezelfde dag worden verzonden. Nogmaals onze excuses voor de vertraagde bezorging.
5 sep 2023
Electronisch eeltverwijderaar
Bezorging was erg slecht.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om je ervaring met ons te delen. Erg jammer dat onze bezorgservice door de drukte van de feestdagen niet aan je verwachtingen voldeed.
19 mei 2023
Product niet ontvangen