pedimarkt.nl- Logo - Beoordelingen

pedimarkt.nl

190 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.389 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 1 sep 2023
pedimarkt.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

24 nov 2023
Na belazerd te zijn door Chinese troep, Pedimarkt ontdekt. Dit is een correct bedrijf, goede kwaliteit, snelle levering, goede begeleiding bij het zoeken naar de juiste sok voor neuropathie.

Ondanks de maat L dat staat voor maat 44-48 en mijn schoenmaat is 45 is het een heel klein sokje en moeilijk aan te trekken en knelde hevig. Wilde vervolgens de bestelling terug sturen ,werd my na telefonische navrage medegedeeld dat het niet meer als retourzending wordt geaccepteerd ondanks keurig verpakt en geheel schoon. Het moet precies zijn zoalszij willen. Dus...heb 2 sokken die niet passen plus 20 euro kwijt, Daar word je echt niet vrolijk van.

Beoordelingen voor pedimarkt.nl

Pedicureset snel geleverd en werkt prima
Antwoord van pedimarkt.nl
We zijn blij te horen dat je Pedicureset snel geleverd is en goed werkt. We waarderen het zeer dat je de tijd hebt genomen om je feedback achter te laten!
Prima schoenen, zeker icm inlegzooltjes
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor de recensie! We zijn zo blij om te horen dat je je schoenen en inlegzolen u zo bevallen.
17 apr 2024
Fijne winkel, duidelijk uitgelegd.
18 apr 2024
Heel erg bedankt voor de lieve woorden over onze winkel. We zijn erg blij om te horen dat onze uitleg duidelijk en nuttig was.
24 mrt 2024
Snelle levering en goede kwaliteit
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te lezen dat de levering snel was en het product als van goede kwaliteit wordt ervaren.
Snelle levering en goed verpakt
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie. We zijn zo blij om te horen dat je een snelle levering had en dat de verpakking aan je eisen voldeed.
Ik kon 1 product retourneren.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze service te beoordelen.
7 apr 2024
Goede en snelle levering
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling achter te laten. We zijn blij om te lezen dat je de levering als goed en snel hebt ervaren.
NV
Nicole v.
's-Hertogenbosch
30 mrt 2024
Prima!
Antwoord van pedimarkt.nl
Hartelijk dank voor je beoordeling.
16 apr 2024
Bedankt voor de 5-sterren review!
13 apr 2024
16 apr 2024
Bedankt voor de 5-sterren review!
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor deze 5-sterren review!
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor deze 5-sterren review!
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt dat je de tijd hebt genomen om onze Pedimarkt Laufwunder Verzorgingsbalsen Diabetische Voet te beoordelen.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je geweldige recensie en bedankt dat je de tijd hebt genomen om je recensie te delen!
VA
V A.
Sleeuwijk
19 mrt 2024
Snel geleverd. En een goed werkend product doet wat het zou moeten doen. Aanrader dus !
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je beoordeling! We zijn erg blij om te horen dat je blij was met de snelle levering en dat het product werkt zoals verwacht.
snelle levering en ben zeer tevreden over het product.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je positieve feedback, fijn te lezen dat je tevreden bent over de snelle levering en het product!
Snelle levering en prima comfortabele schoenen
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor je beoordeling! We vinden het fijn om te lezen dat je een goede ervaring hebt gehad en dat de schoenen comfortabel zitten.
IS
Ingrid S.
Den Haag
Beschikbaarheid product, snelle levering.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor deze review! fijn dat uw bestelling snel geleverd was!
JV
Prima, snel geleverd en goede kwaliteit
Antwoord van pedimarkt.nl
Heel erg bedankt voor je geweldige recensie! We zijn blij om te horen dat je tevreden was over de snelheid en kwaliteit van onze levering.
Warme sokken die niet knellen.
Antwoord van pedimarkt.nl
Bedankt voor de recensie! We zijn blij om te horen dat je geniet van het comfort van onze warme sokken.