alleeninkt.nl- Logo - Beoordelingen

alleeninkt.nl

5.755 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden80.372 beoordelingen in totaal

25 okt 2023
Wat een waanzinnig goed service team! Ik wilde mijn HP printer én de nieuwe cartridge al weggooien, toen deze mensen me net zo lang hielpen totdat ik weer kon printen. Toen bleek dat de cartridge (waarschijnlijk door mij) vernield was, ontving ik gratis een nieuw exemplaar. Vanaf nu koop ik al mijn inkt bij AlleenInkt.

13 jun 2023
Ik heb bij AlleenInkt gekocht omdat ik korting kreeg via Q and A panel - ik had toen niet in de gaten dat het huismerk cartridges waren. Bij HP zou ik deze zeker niet gebruikt hebben, omdat je dan meteen je printer bij het schroot gooien. Bij mijn huidige Canon heb ik het er maar op gewaagd en de kleuren wijken toch af van het fabriekswerk. Jammer, omdat ik fotografische ontwerpjes maak en graag in serie werk. Nu kan ik jullie cartridge alleen voor test gebruiken.

Beoordelingen voor alleeninkt.nl

MV
De doos was niet goed afgesloten. Inhoud was nog in orde.
Goede ervaring
13 jun 2023
Website duidelijker maken, ik had hp aangeklikt en daarna mijn serienummer van de printer en de nummers van mijn cartridges en ben er toen vanuit gegaan dat ik de originele cartridges bestelde maar ik kreeg deze niet. Ik wil absoluut geen namaak omdat ik bij mijn vorige printer hiermee problemen kreeg. Heb deze nu terug gestuurd. Jammer een hoop gedoe.
19 jul 2023
Deze inkt is niet geschikt voor mijn HP printer. Hij weigert elke printopdracht. Jammer, en zonde van mijn geld.
7 apr 2023
Moest wennen aan de verpakking van beide inktpatronen. Heb momenteel nog de originele inktcartridges in mijn printer zitten zodat ik de verpakking niet heb opengemaakt. Mijn Canonprinter is een printer in de 3600-serie. Ik hoop nu wel dat de toegezonden inktpatronen in de printer passen. Ik wil dat graag van tevoren weten (tel.0182616353)
25 jun 2023
Beste, Ik heb vorige week een bestelling geplaatst, en we zijn een week verder en ik heb nog steeds niets ontvangen, ik heb eveneens al een mail gestuurd waar ik zelf nog geen reactie op heb gehad, dit was mijne eerste keer en het zal dan ook mijne laatste keer zijn dat ik iets bestel. Service egg er n dikke NUL 😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡😡
21 jul 2023
Betere service in het weekend. Mijn printer loopt door de nieuwe cartridges van 123 vast op vrijdagavond. Email gestuurd. Krijg pas op maandag respons m.a.w. ik had heel het weekend niets kunnen doen. Ik heb er iemand anders bij moeten halen op vrijdag omdat ik a-technisch ben. Die heeft de printer weer aan de praat gekregen.
4 sep 2023
Op website wordt huismerk printer HP als alternatief aangeboden voor het orginele merkt. Eerst achteraf na bestelling blijkt dat er heel veel nutaties moeten worden verricht om om de HP printer te omzeilen. Kortom als leek lukt mij dat niet . De bestelling ligt derhalve op het bureau niets te doen
21 apr 2023

Geen klacht over Alleninkt wel over de bezorging van DHL

Ik ben tevreden over Alleninkt op de bezorging na. Ik kreeg een bericht dat mijn pakketje in de brievenbus was afgeleverd en helaas was dat niet het geval. Uiteindelijk was het bij een van de buren in de brievenbus geperst. Minpunt dus voor DHL maar ja die wordt wel door Alleeninkt ingezet.
13 apr 2023
ik heb inkt besteld voor mij HP 6000 serie printer, helaas niet de juiste. Na retourzending krijg ik niet mijn geld terug maar een tegoedbon! Dit is geen eerlijk zaken doen. Ga de bon inleveren en geen inkt meer. Er zijn meer aanbieder.
20 jul 2023
levering binnen de 24 uur , dus niet ik heb de woensdag morgen besteld en het is pas toe gekomen op maandag , en betalen na levering ging ook niet , het was op voorhand te betalen , dus jullie uitleg op de site is niet juist .
RK
Rob K.
Etten-Leur
25 jun 2023
Op tijd besteld is morgen in huis. Mooie slogan om klanten te trekken, maar zorg ook dat je dat dan ook doet. Controleer of de orders idd zijn opgehaald door de koerier, en informeer de klant. Dan kun je praten over service...
16 mei 2023
Door een andere bezorging te laten doen Was een brieven bus pakje werd gezegd maar dat ging niet door. Het duurde drie dagen dus dagen voor niets gewacht toen maar een service punt aangemeld. Toen ging het wel goed
28 apr 2023

Veel te laat geleverd

Vrijdag 21 april besteld en zou zaterdag 22 april worden geleverd. Maar er werd niets geleverd. Maandag gebeld, sorry sorry sorry foutje. Dinsdag geleverd? Nee het werd woensdag. Dus ik ben niet erg tevreden.
30 apr 2023
1 week terug besteld, nog steeds niet binnen. Wel een mail gekregen dat het voorlopig niet te leveren is. Iets met een chip. Balen, want nu moet ik toch een carrière gaan kopen
12 jul 2023

Spijtige beloftes

"voor 24h00 besteld , morgen bij u thuis " ??? dat is jullie verhaal . Besteld op woensdag 05 juli ; geleverd op maandag 10 juli Vier dagen hier zitten wachten : SUPER

Vlottere mogelijkheid om klantenservice…

Vlottere mogelijkheid om klantenservice te bereiken bij problemen / Mogelijkheid tot terugsturen van inktpatronen voor printer indien niet goed en dit kosteloos
16 jul 2023
de matras is qua afmetingen goed, het enige nadeel is dat hij enerzijds hoger en anderzijds lager is, maar ik had geen tijd om hem terug te sturen
PS
Peter S.
Etten-Leur
Ik vind het niet fijn dat als ik bijn 123 inkt bestel deze site zich er tussen dringt en ik op het verkeerde been wordt gezet