hairaction.nl

788 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.826 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Een uitstekende service Het was heel attent dat ik bijna direct na mijn mailbericht i.z. annulering van mijn bestelling, omdat dit niet op voorraad was, een telefoontje kreeg dat het artikel net binnen was gekomen en ik mijn bestelling, als ik dat nog wilde, door kon laten gaan. Heel fijn dat dit zo snel afgehandeld kon worden. Mijn bestelling had ik de volgende dag binnen. Ik vind dat dit getuigt van een goede service. Mijn dank daar voor.

Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!

Beoordelingen voor hairaction.nl

17 aug 2023
Jammer dat er zo vaak producten niet op voorraad zijn
25 aug 2023
Beste Marianne, Bedankt voor de beoordeling. Helaas zijn wij afhankelijk van onze leveranciers. Wanneer bij een product de tekst "Op bestelling" staat, is het product momemteel niet voorradig. Wanneer er "op voorraad" staat, is het product voorradig in ons assortiment. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
16 aug 2023
Dit is de eerste keer dat ik wat besteld heb, verder heb ik er geen ervaringen mee.
17 aug 2023
Beste klant, Wat fijn om te zien dat je de tijd hebt genomen om ons een review te geven. Hier worden wij vrolijk van. Wij wensen je nog een fijne dag. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
10 aug 2023
Snelle afhandeling bestelling. Website kan beter als je de bestelling doet online
15 aug 2023
Beste Marjolijn, Bedankt voor de review. Wij zijn blij om te lezen dat de bestelling snel zijn weg naar je toe heeft gevonden. Feedback is altijd welkom. Hier leren wij ook weer van. Geniet van de bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
10 aug 2023

Ik heb de bestelling niet ontvangen

Ik heb de bestelling niet ontvangen
15 aug 2023
Beste Anna, Wij hebben telefonisch contact gehad en een case geopend bij PostNL. Gelukkig heeft u de zending kunnen ophalen. Veel plezier met de watergolfrollers en wij wensen u nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
1 aug 2023
2 aug 2023
Beste Anton, Dankjewel voor de review. Fijn om te lezen dat de bestelling snel bij jou is afgeleverd. Tot de volgende keer! Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
28 jul 2023
2 aug 2023
Beste Marja, Bedankt voor de review. Veel plezier met je bestelling! Een fijne dag gewenst. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
23 jul 2023
Razendsnelle service.
Antwoord van hairaction.nl
Beste Thijs, Dankjewel voor de positieve beoordeling. Wij zijn blij om te lezen dat de bestelling razend snel bezorgd is. Veel plezier met de bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
23 jul 2023
Antwoord van hairaction.nl
Beste klant, Dankjewel voor de vier sterren review. Dit waarderen wij enorm. Veel plezier met de Sexy Hair Hard Up Gel en graag tot de volgende keer bij Hairaction.nl Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
19 jul 2023
Vlotte levering
20 jul 2023
Beste klant, Dankjewel voor de review, we waarderen dit altijd enorm. Een mooie dag gewent! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
6 jul 2023
bestelling niet ontvangen zwaar teleur gesteld
11 jul 2023
Hallo Anita, Dankjewel voor de feedback. Ik kan zien dat het product op 9-juli is afgehaald op een PostNL punt. Ik ga er daarmee vanuit dat de bestelling juist is ontvangen. Een mooie dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
6 jul 2023
Artikel niet op voorraad
11 jul 2023
Hallo Iris, Dankjewel voor de feedback. Jammer om te horen dat het product dat je wilde bestellen niet op voorraad was. Wellicht goed om te weten: wanneer een product niet op voorraad is, kun je dit zien aan het rode bolletje of de tekst 'niet op voorraad'. Wil je een volgende keer een item toch hebben, neem dan even contact op, dan kunnen we samen kijken naar een alternatief. Ik zie dat er op 5-juli gemaild is na aanleiding van de bestelling. Ik wens je een mooie zonnige dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
Precies wat ik zocht.
5 jul 2023
Hi Sandra, Dankjewel voor de positieve review, hier worden wij blij van! We wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
2 jul 2023
4 jul 2023
Beste klant, Dankjewel voor de review, dat waarderen we. We doen ons best om alle klanten tevreden te houden. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
1 jul 2023
4 jul 2023
Hallo Monica, Dankjewel voor de positieve review. Fijn dat we weer een tevreden klant erbij hebben! Hopelijk tot een volgende keer. Een mooie dag gewenst, Team Hairaction
1 jul 2023
4 jul 2023
Beste klant, Dankjewel voor de review. We vinden het fijn om te lezen dat je tevreden bent met de levering. Hopelijk tot gauw! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
30 jun 2023
Super goed product, gebruikt het al jaren voor klanten.
30 jun 2023
Beste klant, Dankjewel voor de review. We zijn blij te lezen dat alles naar wens is. Veel plezier met de Clip in Bun en graag tot de volgende keer. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
27 jun 2023
Zondags besteld, maandags opgehaald.
29 jun 2023
Beste klant, Wat een mooie sterren in ons profiel. Dankjewel hiervoor. Veel plezier met je bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
26 jun 2023
Prima prijs/kwaliteit verhouding
29 jun 2023
Beste klant, Dankjewel voor de review. Wat fijn om te lezen dat je tevreden bent. Wij hopen je snel weer te zien in onze webshop. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
25 jun 2023

Prima

Website is een beetje druk met allerlei popups. Verder prima. Een product was op bestelling, stond prima vermeld op de website. Toch bestelt, vervolgens werd binnen een dag contact opgenomen omdat de levertijd erg lang was en werden alternatieven aangeboden.
29 jun 2023
Hallo Koen, Bedankt voor de review. Wij proberen je zo goed mogelijk op de hoogte te houden en met je mee te denken over alternatieve producten. Wij hopen je zo goed mogelijk geholpen te hebben. Fijne dag gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
23 jun 2023
snelle levering
28 jun 2023
Hallo Ton, Dankjewel voor de vier sterren review. Wij zijn blij dat je tevreden bent. Dan zijn wij dat ook! Geniet van je dag en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl