hairaction.nl
Beoordelingen:

772 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden6.801 beoordelingen in totaal  

4,63
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 26 okt 2016
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
hairaction.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Een uitstekende service Het was heel attent dat ik bijna direct na mijn mailbericht i.z. annulering van mijn bestelling, omdat dit niet op voorraad was, een telefoontje kreeg dat het artikel net binnen was gekomen en ik mijn bestelling, als ik dat nog wilde, door kon laten gaan. Heel fijn dat dit zo snel afgehandeld kon worden. Mijn bestelling had ik de volgende dag binnen. Ik vind dat dit getuigt van een goede service. Mijn dank daar voor.

de meest kritische beoordeling

14 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Van te voren aangeven of het bestelde artikel wel of niet voorradig is....dan laat je de keuze aan de cliënt over ze de bestelling wel of niet plaatsten en niet de volgende dag een mail sturen dat het niet meer voorradig is...heb de bestelling ook al betaald...zo jammer dit en het stond tijdens het plaatsen vd bestelling er ook niet bij.....ga nu met spoed op zoek naar n winkel die het wel op voorraad heeft....ik sta nu op de wachtlijst bij jullie...zou het fijn vinden dat jullie mijn geld terug te storten...was voor mij de eerste keer bij jullie...geen fijne ervaring dus!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor hairaction.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(21)
(13)
Resetten
2 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Duidelijker aangeven hoelang een bestelling erover doet om te worden bezorgd, vooral als het product op bestelling te verkrijgen is.
Beoordeling melden
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Jammer

Ik snap dat het vervelend is indien producten teruggestuurd worden die gebruikt zijn. Het is wel handig om de verzegeling op het product te maken ipv op de doos zodat het product nog wel bekeken kan worden. Daarnaast is het fijn om dit vooraf te weten dat de doos niet geopend kan worden
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
9 dagen geleden
Beste klant, Bedankt voor je review en je feedback. Wanneer een artikel een blauwe verzegeling heeft, wordt hier ook altijd een brief bij meegegeven, waarin wordt uitgelegd wat de blauwe verzegeling inhoudt en de voorwaarden zijn. De reden van de verzegeling op de doos en niet op het artikel, is om niet het artikel te beschadigen. Wij wensen je een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
30 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik kan eigenlijk nog geen beoordeling geven. Mijn bestelling is nog steeds niet bezorgd en post-nl heeft zojuist een mail gestuurd dat het pakket naar een afhaalpunt wordt gebracht. Daar zit je dan de hele dag op te wachten. Zou vanmorgen bezorgd worden!!
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
1 mei 2024
Beste Karin, Bedankt voor je bericht. Wij zien dat het bezorgen niet is gelukt en dat de bestelling inderdaad naar een PostNL punt gaat. Wij zullen PostNL hierover inlichten. Alsnog wensen wij je veel plezier met de bestelling! Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
PV
Pieta V.
Hardinxveld-Giessendam
29 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
In de webshop was niet zichtbaar dat het product niet leverbaar is.
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
29 apr 2024
Beste Pieta, Bedankt voor de review. Wanneer een artikel 'op bestelling' staat in onze webshop is het momenteel niet voorradig, maar is het wel voor je gereserveerd en zal het verstuurd worden wanneer wij een nieuwe levering ontvangen. Mocht je nog vragen hebben, mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
19 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
22 apr 2024
Beste klant, Bedankt voor de drie sterren beoordeling. Wij zien je graag de volgende keer weer terug bij Hairaction.nl Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
BK
B. K.
Heeze-Leende
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

Genoemde leverdatum niet waargemaakt

Helaas heb ik het product -in tegenstelling tot genoemde leverdatum- nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
3 apr 2024
Beste Brigit, Wij proberen meerdere malen telefonisch contact op te nemen, maar helaas zonder gehoor. Je mag ons altijd contacteren of reageren op de mail. Dan staan wij voor je klaar voor meer informatie. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
13 mrt 2024
Beste klant, Bedankt voor de drie sterren beoordeling. Veel plezier met de bestelling en graag tot de volgende keer. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
2 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Als ik het zegel verbreek niet kan terug sturen. Slechte service! Stel nou dat hij het niet doet of niet goed warm wordt. Dan heb ik een product dat ik niet kan terug sturen of kan omruilen.
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
8 mrt 2024
Beste Wil, Bedankt voor je review. De reden dat wij met een verzegeling werken op artikelen die direct in contact komen met het haar, is vanwege hygiënische redenen. Wij willen de klant een nieuw product kunnen aanbieden, die niet eerder in contact is geweest met het haar. Wanneer een product het niet doet of goed warm wordt, valt dit onder garantie en zullen wij altijd een passende oplossing aanbieden. Wij hopen dat je hiermee meer duidelijkheid te geven waarom wij met een verzegeling werken. Wij wensen je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
SV
Shirley V.
Nieuwegein
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn haar was asblond maar nu is het donker geworden jammer ik vindt het niet mooi hier was mijn haar lichter
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
8 mrt 2024
Beste Shirley, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je haar donkerder is geworden, wij adviseren klanten altijd om langs te gaan bij een professionele kapper voor advies en kleuring, om zulke situaties te voorkomen. Ik wens je een fijne dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Leverbaar

De iq1 besteld maar na betaling bericht dat hij niet leverbaar , telefonisch contact gehad en gevraagd of hij niet beter van de side gehaald kan worden want dit is misleidend , kon wel tegen meer betaling van €10,95 de iq2 bestellen maar de iq1 staat nog steeds op de side ik vind dit niet netjes.
Beoordeling melden
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Te bestellen producten zijn na het bestellen niet leverbaar meer. Dat is het enige nadeel verder topp
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
22 jan 2024
Hey Shirley, Dankjewel voor de review en de feedback. Normaal gesproken staat er altijd bij een product "op bestelling" of een rood bolletje wanneer er meer varianten zijn van het item. Dit geeft aan dat het item op dit moment niet voorradig is. Je kunt het product wel gewoon bestellen, omdat wij werken met diverse leveringen. Zo wordt het item als het ware gereserveerd voor jou, en ontvang je deze zo snel mogelijk als we dit binnen hebben. Wellicht heb je dit over het hoofd gezien? Hopelijk is het zo duidelijk waarom soms items die je hebt besteld, niet direct te leveren zijn. Graag tot een volgende keer en een fijne avond! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering heeft nog niet plaatsgevonden op de afgesproken tijd
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
29 dec 2023
Beste Henry, Dank voor je bericht. Momenteel is het door de drukte van de feestdagen lastig om in te schatten wanneer de bestelling geleverd worden. Alle bestellingen op 22 december na 17:00 worden na de feestdagen pas verwerkt en verzonden. Ik zie dat de bestelling inmiddels is bezorgd, heel veel plezier met je bestelling! Fijne jaarwisseling gewenst! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Na 2 dagen nog mijn bestelling niet ontvangen. Ook geen update ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
4 dec 2023
Hallo Tanja, Dankjewel voor je bericht. We hebben inmiddels via e-mail contact met je opgenomen omtrent je bestelling. We wensen je een fijne dag! Met vriendelijke groet, Team Hairaction
29 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Als een product niet op voorraad is en voorlopig ook niet te krijgen is, graag ook niet de optie bieden om te bestellen en te betalen
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
4 dec 2023
Beste klant, Dankjewel voor je review en de feedback. omdat wij geregeld nieuwe leveringen ontvangen willen wij onze klanten al de mogelijkheid bieden om het product wel al te kunnen bestellen en betalen. Zo worden de producten sneller naar de klanten uitgeleverd wanneer de items weer bij ons op voorraad zijn. We wensen je een mooie dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction
22 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
qua bestellen en bezorgen, dikke prima. Product zelf is 3 x niks en beschrijving online klopt niet. Daarnaast mist er een gebruiksaanwijzing! Mijn haar is nu naar de gvd! Dank u
Beoordeling melden
21 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
ik kreeg een mail dat het artikel niet op voorraad is en dat ik dat kon zien aan de tekst "Op bestelling" po de website en in het mandje, maar die tekst was en is nergens te zien. De enige indicatie zou een rode strip bij het artikel kunnen zijn maar dat wordt nergens vermeld. Ik wacht nog even voordat ik ze een status onbetrouwbaar geef
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
22 nov 2023
Beste klant, Bedankt voor je review. Indien er bij het artikel ' Op bestelling', betekent het dat het artikel niet voorradig is bij ons. De klant kan het artikel wel bestellen, dan word het artikel voor je gereserveerd. Zodra het artikel weer voorradig is bij ons word de bestelling meteen verzonden. Wij verwachten begin december een levering van Sibel. Mocht je er niet op willen wachten, kunnen wij de order altijd voor je aanpassen. Wij wensen je een prettige avond toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
20 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
22 nov 2023
Beste klant, Dankjewel dat je de tijd hebt genomen om een beoordeling te plaatsen. Je mag ons altijd feedback geven. Wij hopen je snel weer terug te zien in onze winkel. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl
19 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
De dop van de haarlak zit verstopt dus dan heb ik niets meer aan mijn haarlak wel jammer van een volle bus Ook met warm water geprobeerd maar geen succes
Beoordeling melden
14 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beetje vreemd, als je alleen in de doos hebt gekeken, kan de bestelling al niet meer retour. Helaas, zal hier niet meer bestellen
Beoordeling melden
Antwoord van hairaction.nl
18 okt 2023
Beste Mia, Volgens onze beleidsrichtlijnen kunnen we alleen producten retourneren die in hun oorspronkelijke staat verkeren, inclusief onbeschadigde verzegelingen. In uw geval hebben we geconstateerd dat de verzegeling van de verpakking verbroken is. Waardoor het artikel niet meer voldoet aan onze retourvoorwaarden. Onze prioriteit is ervoor te zorgen dat al onze klanten producten ontvangen die voldoen aan de hoogste kwaliteits- en hygiënenormen. We hopen op uw begrip voor ons beleid en streven ernaar u in de toekomst weer van dienst te kunnen zijn. Wij wensen je nog een prettige dag toe. Met vriendelijke groet, Team Hairaction.nl