Huisman Gemert – Bouwmaterialen- Logo - Beoordelingen

Huisman Gemert – Bouwmaterialen

465 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.185 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2014
Huisman Gemert – Bouwmaterialen voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jul 2023
Bij bestelling werd aangegeven dat binnen 2 a 3 weken geleverd zou worden. Wat ook het geval was. Keurig dag voor effectieve levering een mail met de datum. Op dag van levering belde de chauffeur ca half uurtje voor aankomst. Het was een bestelling met allerlei groot en kleine dingen. Bij levering was ook echt alles geleverd dus niets wat nog nagezonden diende te worden.

Geen mails meer sturen Het hout wat ik gekocht heb bij jullie is best . Ik heb betaald .dus niet meer mekkeren.

Beoordelingen voor Huisman Gemert – Bouwmaterialen

De oude man die de dakplaten kwam leveren dropte die zonder spreken op het voetpad voor de uitrit van onze garage. Voetpad en garage aldus geblokkeerd. De man was verbolgen toen ik hem vroeg die platen te verleggen.
Antwoord van Huisman Gemert – Bouwmaterialen
Goedemiddag - zou ik u mogen vragen wat het probleem (geweest) is? Dan kunnen we kijken of we dit kunnen oplossen. Met vriendelijke groet, Richard Huisman
14 apr 2024
31 mrt 2024
Slechte productomschrijving wat lijdt tot verkeerde bestelling, nadien niet willen omruilen!
Antwoord van Huisman Gemert – Bouwmaterialen
Vervelend om te horen dat je niet tevreden bent over de bestelling. Wij horen graag van jou wat wij kunnen verbeteren aan onze productomschrijving, zodat wij eventuele verwarring kunnen voorkomen. Je kunt dit mailen naar bouwmaterialen@huisman.nl
op website op voorraad, in werkelijkheid 2 weken levertijd bij zelf ophalen. jammer, nu ergens anders besteld.
28 okt 2023
Doen wat je aangeeft te zullen doen zoals: jullie geven aan dat er 4 dagen van te voren gemaild wordt, wanneer het bestelde geleverd wordt. Dat is pas gebeurt de dag van te voren. Jullie geven aan dat de chauffeur een half uur van te voren belt Hoeilaart deze op mijn adres aanwezig is. Dit is nooit gebeurt en hij stond gewoon s morgens om 8 uur aan de deur. Van de bestelde golfplaat bouten klopte in zijn geheel niets van. Ik had 2 maten besteld en kreeg er 3. Ook betreffende het aantal klopte er niets van.
13 okt 2023
Ik vond dat ik verkeerd geïnformeerd werd over de Leveringsdatum. Ik kreeg een verwachte leverdatum terwijl ik meermaals gevraagd zat hoe het ineen zat kreeg ik last minute te horen dat er geen andere leveringen waren in de regio en dat ze daardoor niet konden leveren
2 okt 2023
Bij mijn bestelling zat er verschil in de kwaliteit van het hout. Van dezelfde maat balken zaten er lichtere (het gewicht) + minder sterke balken tussen. Dit merkte je tijdens het gebruik van een handzaag.
22 jul 2023
De damwandplaten waren beschadigd en omdat ik toevallig belde die dag wist ik dat ze langs kwamen, maar hun leveringsbevestigingsmail zat in mijn spam Was erg voorkomend zei de telefoniste
6 mei 2023

Bezorging

Vind het een slechte service dat ik zoveel bezorgkosten moet betalen maar dat er geen overleg mogelijk is. Daarnaast zou je van te voren gebeld worden, wacht nog steeds op dat telefoontje
8 mei 2023
Beste heer, dank voor uw bestelling en uw vertrouwen. We werken met combinatie vrachten, deze zijn niet op wens van de klant op een datum te zetten. Onze dienstdoende chauffeur belt vantevoren, misschien is daar ergens niet goed gegaan of u heeft de oproep gemist, dit kan ik helaas niet meer controleren. We hebben u ruim een week van te voren gecontacteerd via email, en hebben met u geprobeerd een oplossing te bieden.
12 nov 2023
Verpakking van materialen en service bij laden is zwaar beneden de maat. Heftruckchauffeurs zijn ongeinteresseerd, en gaan uiterst ruw Met onze kostbare bouwmaterialen om
Antwoord van Huisman Gemert – Bouwmaterialen
Wij hebben via onze verkoopafdeling contact met u opgenomen. Ook hebben wij dit intern opgepakt om dit in de toekomst te voorkomen.
8 mei 2023

Nog niet mogelijk om te beoordelen

Mijn bestelling heeft 3 weken levertijd en er zijn pas bijna 2 weken om, telefoon gehad dat bestelling een week eerder komt , prima , afwachten
27 okt 2023
Leveren , er is na lange tijd nog niks geleverd
4 aug 2023
geen klant contact en slechte info
22 sep 2023
Beter communicatie via email.