Letzshop.nl- Logo - Beoordelingen

Letzshop.nl

121 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.157 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 jul 2022
Letzshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Letzshop.nl

7 jun 2023
Altijd een super goede en snelle service Wat ik heel lief en leuk vind is dat ze er altijd een persoonlijk geschreven briefje bij doet en altijd wat extra monstertjes Hele fijne winkel!! Ga zo door
14 jul 2023
Werd gebeld dat een deel van de bestelling er nog niet was . Of ik daar op wilde wachten of dat ze het andere deel vast op moesten sturen. De persoonlijke aandacht dat onthoud je als klant.
Snelle levering en fijne service. Ik had direct na de eerste bestelling nog iets besteld. Dan kon erbij in. De extra verzendkosten zijn netjes teruggestort superfijne services
26 jun 2023

Top!!

Top! Bestelling dezelfde dag verzonden en de volgende dag al in huis! Kreeg allemaal leuke samples bij de bestelling die ik toevallig al wilde uit proberen. Helemaal happy!
1 jun 2023
Bestellen ging heel makkelijk hier in Frankrijk. La Poste had wat meer moeite om het af te leveren maar daar kunnen jullie ook niks aan veranderen.
20 mei 2023
Super snelle levering. Volgende dag in huis, met lief berichtje/kaartje en een aantal monstertjes erbij. Ik ben zeer tevreden.
29 aug 2023
Snelle levering met altijd een handgeschreven briefje erbij met persoonlijke woorden . Dat vind ik zo mooi en persoonlijk,
2 nov 2023

Aardige medewerker, supersnelle bezorging

Mariette doet er altijd een monstertje bij, harstikke leuk! Snelle bezorging, bestelproces makkelijk, fijne site.
18 aug 2023

Fijne en persoonlijke verzending

Snelle verzending en heel lief om er een persoonlijke boodschap, wat monstertjes en een pen bij te stoppen.
6 mei 2023
Altijd leuk een persoonlijk bedankje bij pakketje en een paar proefjes van etn crème of ed Groet Jetty .
20 okt 2023
Snelle levering met een handgeschreven bedank briefje erbij. En altijd gratis proefmonsters erbij 😀
2 jun 2023

Heel tevreden

Snelle levering en een handgeschreven bedankje in het pakket en erg leuke extra's bij geleverd.
28 sep 2023
Super snelle levering voorzien van persoonlijke noot én kleine attentie! Ga zo door Let'z Shop!

Al een tijdje vaste klant wn niet voor…

Al een tijdje vaste klant en niet voor niets Goede en snelle service tegen prima prijzen.
Ik heb enkel positieve ervaringen. Zeer vriendelijk, prima service. Met a.w. Super
24 okt 2023

Persoonlijk berichtje bij de post, met een cadeautje.

Persoonlijk berichtje bij de post! Met een cadeautje, dat was een leuke verrassing.
20 mei 2023

Snelle bezorging, altijd top

Snelle bezorging, altijd monstertjes erbij, dankjewel Mariette!!! Supertof:)
EV
Erwin V.
Utrecht
het werd snel geleverd en er was een net briefje bij geschreven. goed service
9 jun 2023
Altijd leuke proefjes erbij. Alleen jammer dat je pakket niet te volgen is.
30 sep 2023
Altijd goede service met veel samples om uit te proberen. Snelle levering.