vedder-vedder.com/nl

171 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.103 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 feb 2023
vedder-vedder.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 nov 2023
Werkelijkwaar een prachtige ketting nog mooier dan ik had verwacht. Gezien bij Maxime Meiland tijdens de Meilandjes. Was direct verkocht. Vind leuk dat de initialen niet aan oogjes zitten maar aan een mooie bevestiging dat maakt het samen met de koordketting gewoon een práchtige ketting! En heb al het een ander bij Vedder en Vedder gekocht de kwaliteit blijft ook gehandhaafd. Zeer mooie sieraden qualitatief prachtig! Hopelijk krijgen jullie her en der de 9 karaat lijn ook weer terug. Keep it up ladies🤩

7 jul 2023
Ik heb de Signature Coin Necklace besteld. Helemaal leuk eigen tekening erop laten graveren, extra betaald voor de achterkant te laten graveren. Jammer genoeg komt de coin binnen vol krassen, waaronder ook een diepe kras zit. Klantenservice zei dat ik het kon poetsen met het bijgeleverde doekje maar ik heb die nog nooit bij een bestelling mogen ontvangen. Nou goed, uiteindelijk moet ik hem opsturen (op eigen risico, kwijt is kwijt) en dan gaan ze hem voor mij polijsten. Het moet gewoon goed aankomen bij de klant, nu is hij net binnen zou ik hem weer moeten opsturen. En dat op eigen risico, als het pakket dus kwijt raakt onderweg ben ik mijn ketting kwijt. Lekker dan, vind het maar teleurstellend. Ook met een eigen zacht doekje gaan de krassen niet weg, dit werd nog geadviseerd door de klantenservice.

Beoordelingen voor vedder-vedder.com/nl

21 apr 2024
De klant op de hoogte houden qua levering. Je kan nergens bekijken hoever ze zijn met je bestelling. Voor gouden sieraden vind ik dit persoonlijk geen goede service.
22 apr 2024
Goedemiddag, Dank voor je review! We begrijpen zeker dat dit jammer is, echter communiceren we vooraf altijd de productie- en levertijden op dat moment via onze site. Deze pagina wordt ook voortdurend ge-update, zodat deze verwerkingstijden altijd actueel zijn. Voor een tussentijdse update over je bestelling kun je uiteraard altijd onze klantenservice bereiken. Wij schakelen dan met liefde met onze productieafdeling, om je op dat moment direct een indicatie te kunnen geven over het afronden van het productieproces en het verzenden van je order. Fijne dag en alsnog graag tot een volgende keer!
vorige week besteld, nog steeds nie tin huis
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemiddag, Dank voor je review en wat vervelend om te horen dat je nog niets ontvangen hebt! Dit willen we graag verder voor je uitzoeken en oplossen, zou je onze klantenservice hierover een bericht willen sturen? Dan pakken we dit via daar verder op. Fijne dag en we houden contact!
24 apr 2024
Besteld, betaald en niks gekregen
24 apr 2024
Goedemiddag, Dank voor je review! Wat vervelend om te horen dat je nog niets ontvangen hebt.. Ik heb het direct even nagekeken in ons systeem en als het goed is hebben we al meerdere malen contact gehad over je order, vanwege een niet bruikbare vingerafdruk. Helaas kunnen wij deze dus niet voor je overnemen en hebben we je een nieuwe vingerafdruk gevraagd. Daarnaast hebben we je ook aangeboden om de overtrek te maken op een alternatieve manier zodat we de order alsnog met de verzonden vingerafdruk kunnen doorzetten. Inmiddels hebben wij je akkoord hiervoor ontvangen en is je bestelling direct doorgezet naar onze productieafdeling, zij zijn hier al druk mee bezig voor je dus het sieraad kan elk moment afgerond worden qua productie. We hopen dat je snel kunt genieten van jouw nieuwe sieraad, dank voor je geduld en vertrouwen hierin. Fijne dag en alvast veel draagplezier!
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemorgen, Dank voor je review! We horen graag of we hierin iets kunnen betekenen voor je, zou je contact willen opnemen met onze klantenservice? We helpen je dan graag verder hiermee. Fijne dag!
Leuke ketting met sterrenbeeld besteld en betaald maar bleek achteraf niet op voorraad meer te zijn. Werd gevraagd of ik een ander sterrenbeeld dan wilde bestellen? Haha hoe kan dat nou....
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemorgen, Dank voor je review! Wat vervelend om te horen dat de gewenste ketting niet meer op voorraad was, onze oprechte excuses voor het ongemak.. Ik begrijp dat onze vraag om een alternatief te kiezen niet volledig aansloot bij je verwachtingen. Dit zou ik dan ook graag beter willen toelichten. Onze ervaring is namelijk dat onze klanten niet alleen sieraden bestellen met bijvoorbeeld hun eigen initiaal, geboortesteen of dus in dit geval sterrenbeeld, maar juist ook die van hun geliefde vrienden/familieleden. Op basis hiervan hebben we je dus alsnog een alternatief geboden in plaats van direct een terugstorting van het aankoopbedrag. Desondanks waarderen we jouw feedback en zullen we dit intern meenemen. Fijne dag en hopelijk alsnog tot een volgende keer!
Pakket is nooit aangekomen. GLS beweert dat het wel bezorgd is en vedder&vedder doet er verder niks mee
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemiddag, Dank voor je review! Wat vervelend om te horen dat je je pakket niet hebt ontvangen.. We hebben dit inderdaad direct opgepakt met GLS en zij geven aan dat ze het pakket met toestemming voor je deur hebben mogen afleveren zonder handtekening. Deze toestemming dient echt vanuit de klant gegeven worden, het mogelijke risico hierin is dan ook voor de klant. Jammergenoeg kunnen wij hier dus ook niet garant voor staan, excuus voor het ongemak. Omdat we het uiteraard alsnog erg vervelend voor je vinden, hebben we je als tegemoetkoming voor het ongemak alsnog een kortingscode aangeboden, op een eventuele nieuwe order. Mochten we je hiermee verder kunnen helpen dan vernemen we het uiteraard graag. Fijne dag!

Hondenpootafdruk

Voor het hondenpootje de inkt afdruk besteld. Inkt was helemaal uitgedroog en er viel geen afdruk te maken
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemiddag, Dank voor je review! Wat onwijs vervelend om te horen dat de inktstrip uitgedroogd is ontvangen, dit is uiteraard niet de bedoeling.. Heb je al even contact gehad met onze klantenservice hierover? We willen dit graag goed voor je oplossen. Fijne dag en we houden contact!
Vindt de levertijd echt te lang duren.
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemorgen, Dank voor je review! Wat vervelend om te horen dat je ontevreden bent over de levertijd. Vanwege de enorme drukte hebben we onze productietijd tijdelijk moeten verlengen, uiteraard doen wij ons uiterste best om alle orders zo snel mogelijk te produceren voor een versnelde verwerkingstijd. Nogmaals excuus voor het ongemak. Fijne dag!
7 jul 2023

Coin komt binnen met krassen

11 jul 2023
Goedemorgen, Dank voor je bestelling en wat vervelend om te horen dat je de ketting zo hebt ontvangen! Zoals aangegeven lossen we dit graag goed voor je op, uiteraard is dit niet op eigen risico aangezien dit met ons label opgestuurd kan worden. Aan de hand hiervan kun je het dus aangetekend verzenden en staan wij garant voor deze zending! We gaan er natuurlijk niet vanuit, maar mocht het pakket kwijt raken dan lossen we ook dit weer goed voor je op. Fijne dag!
Wordt beoordeeld

WAARDELOOOOOOOOOOOOOOOS

Ik heb nu al meerdere slechte reviews geplaatst op Google review en Trustpilot! Ze krijgen van mij 1 ster omdat ik in binnen een week mijn bestelling heb ontvangen! Ik heb nog nooit zon slechte service EVER meegemaakt met hun waardeloze sieraden. Dus mensen koop hier geen sieraden lees eerst overal de reviews!, kwaliteit is waaaardeloos. ik had een 9 K ketting gekregen en drie x kapot gegaan! ik kreeg mijn geld en niet terug! maar een giftcard, ze zeiden dan moet je eerst de voorwaarden goed lezen?? Nou wie leest dat tegenwoordig? Ze gaven zelf toe dat 9 K ketting snel kapot gaat, dus ik moest weer geld bijlappen om 14K te kopen..... Ik had geen andere keuze... om nog een ketting daar te halebn dus ik werd wel gedwongen! of ik moest het maar op VINTED verkopen zei een medewerker van de klantenservice, zoo laag halen zij hun sieraden. MY Jewellry heeft nog beter kwaliteit dat deze waardeloze merk! Toen ik mijn 14k ketting had besteld kreeg ik ook nog een ketting als cadeau bij zogenaamd TWV 80 euro, nou toen k dat zakje open deed, is de ketting denk ik maar 0.08 cent waard. goedkope sieraad, lelijke cheap goud! die heb ik meteen weggegooid. Zelfs aan de Leges Des Heils iwl ik niet geven en die mensen niet aan doen om het te dragen! zo gdv lelijk! SERVICE WAAAAARDELOOOOOOOOOOS IK KOOP HIER NEVER NOOOOIT MEER EN IK RAAD HET NIEMAND AAN OM HIER WAT TE GAAN KOPEN
IR
Ing R.
Klaaswaal
1 aug 2023

hoort aan aangetekend verstuurt te worden

Ik vind als je een bestelling plaatst van bijna 200 euro dit wel aangetekend verstuurd hoort te worden. Ze geven aan dat dit gebeurt maar dit is niet waar het pakketje komt en wordt ongetekend afgeleverd en zo voor de deur neergelegd. Dit hoort niet te kunnen vind ik voor zoveel geld. Het sieraad is mooi maar ook het doosje waar het inzit vind ik vrij eenvoudig. Ik denk dat het allemaal meer om de naam draait
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemiddag, Dank voor je review en de punten van feedback! Dit gaan we zeker intern meenemen om dit in het vervolg te kunnen verbeteren. Ook zullen wij hetgeen met betrekking tot de bezorging bespreken met de bezorgdienst, aangezien deze manier van bezorging niet wenselijk is inderdaad.. Alsnog veel draagplezier met het mooie sieraad!
Niet tevreden. 24 november besteld. Nog überhaupt niet gemaakt. Dus ook niks ontvangen. Slechte communicatie met uren / dagen er tussen. Het gaat om een groot bedrag dan verwacht je wel een beetje service. Jammer dat er zo met klanten wordt omgegaan.
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemiddag, Dank voor je review! Wat vervelend om te horen dat je ontevreden bent over onze service. Ik heb direct het contact opgezocht in ons systeem. Op 30 november heb je ons het eerste bericht gestuurd en we hebben toen diezelfde dag nog op je gereageerd. Vanwege de drukte rondom de decembermaand hebben we toen ook aangegeven dat het hierdoor iets langer kan duren voordat je een reactie ontvangt. Vanwege de drukte hanteerden wij helaas een langere productietijd, welke ook aangegeven stond op onze website. In de tussentijd waren we druk bezig met het maken van je voorbeelden van de gewenste gravure. We vinden het enorm vervelend dat je de ketting met krassen én in de knoop hebt ontvangen, dit is natuurlijk niet hoe je je bestelling zou moeten ontvangen waarvoor onze oprechte excuses. Uiteraard lossen we dit nog steeds graag goed voor je op per mail, zodat je het sieraad alsnog met veel plezier kan dragen! Fijne dag.
3 dec 2023

Geeft meteen af

Na 3 dagen mijn ring gedragen te hebben, staat er een dikke zwarte afdruk rondom m’n vinger. Super, super slecht!
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemiddag, Dank voor je review en wat vervelend om te horen dat de ring een zwarte afdruk achterlaat! Zou je onze klantenservice hierover een bericht willen sturen? Dan lossen we dit uiteraard graag goed voor je op. Fijne dag!
26 dec 2023
20 euro betaald voor snelle levering met de kerst en nu nog steeds niks.
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemorgen, Dank voor je review en wat vervelend om te horen dat je het pakket niet ontvangen hebt! Uiteraard lossen we dit graag goed voor je op, zou je onze klantenservice hierover een berichtje willen sturen? Excuses voor het ongemak. Fijne dag!
3 aug 2023
Bestelling kwam veel later als beloofd. Ook valt dr kwaliteit tegen.
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemiddag, Dank voor je review! Wat vervelend om te horen dat je de bestelling later ontving dan verwacht en dat de kwaliteit tegenvalt. We nemen je feedback intern mee. Fijne dag!
3 dec 2023
Ik hoop het. Ik heb mijn bestelling helaas nog niet mogen ontvangen
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemiddag, Dank voor je review en wat vervelend om te horen dat je de bestelling nog niet ontvangen hebt! Dit is uiteraard niet de bedoeling. We lossen dit uiteraard graag goed voor je op, heb je hierover al even contact gehad met onze klantenservice? Fijne dag!
14 jul 2023
Valt beetje tegen in kwaliteit. Wel snel geleverd
21 jul 2023
Goedemiddag, Dank voor je review en wat jammer om te horen dat de kwaliteit tegenvalt! Mocht je hierover vragen hebben dan helpen we je uiteraard graag verder hiermee via onze klantenservice. Fijne dag!
Ik heb me bestelling nog niet ontvangen
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemiddag, Dank voor je review en wat vervelend om te horen dat je je bestelling nog niet ontvangen had! Vanwege de drukte rondom de decembermaand hanteerden we helaas wat langere productietijden. Hopelijk is inmiddels alsnog alles naar wens en ben je blij met de bestelling. Fijne dag!
22 mei 2023
Kado verpakking kwam beschadigd aan
24 mei 2023
Goedemiddag, Dank voor je review! Wat onwijs vervelend om te horen dat de giftwrap niet heel is aangekomen, dit uiteraard niet de bedoeling.. We willen dit dan ook graag goed voor je oplossen, zou je onze klantenservice hierover een berichtje willen sturen? Dan zullen we je hierin tegemoetkomen. Fijne dag en we wensen je alsnog veel plezier met je bestelling!