vedder-vedder.com/nl

169 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden3.088 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 feb 2023
vedder-vedder.com/nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

19 nov 2023
Werkelijkwaar een prachtige ketting nog mooier dan ik had verwacht. Gezien bij Maxime Meiland tijdens de Meilandjes. Was direct verkocht. Vind leuk dat de initialen niet aan oogjes zitten maar aan een mooie bevestiging dat maakt het samen met de koordketting gewoon een práchtige ketting! En heb al het een ander bij Vedder en Vedder gekocht de kwaliteit blijft ook gehandhaafd. Zeer mooie sieraden qualitatief prachtig! Hopelijk krijgen jullie her en der de 9 karaat lijn ook weer terug. Keep it up ladies🤩

7 jul 2023
Ik heb de Signature Coin Necklace besteld. Helemaal leuk eigen tekening erop laten graveren, extra betaald voor de achterkant te laten graveren. Jammer genoeg komt de coin binnen vol krassen, waaronder ook een diepe kras zit. Klantenservice zei dat ik het kon poetsen met het bijgeleverde doekje maar ik heb die nog nooit bij een bestelling mogen ontvangen. Nou goed, uiteindelijk moet ik hem opsturen (op eigen risico, kwijt is kwijt) en dan gaan ze hem voor mij polijsten. Het moet gewoon goed aankomen bij de klant, nu is hij net binnen zou ik hem weer moeten opsturen. En dat op eigen risico, als het pakket dus kwijt raakt onderweg ben ik mijn ketting kwijt. Lekker dan, vind het maar teleurstellend. Ook met een eigen zacht doekje gaan de krassen niet weg, dit werd nog geadviseerd door de klantenservice.

Beoordelingen voor vedder-vedder.com/nl

Geen op of aanmerkingen. Een mooi produkt voor een bijzonder cadeau.
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemiddag, Dank voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je blij bent met je bestelling, we wensen je heel veel plezier met het geven van dit waardevolle cadeau. Fijne dag en graag tot een volgende keer!
Prachtige ketting en zelfs met ELLE weekend supersnel verzonden 🙌
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemorgen, Dank voor je mooie review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over je bestelling en de verwerking daarvan. Heel veel draagplezier met je prachtige ketting. Fijne dag en graag tot een volgende keer!
14 apr 2024
Vond het een supergoede ervaring , en kleinkinderen erg gelukkig
17 apr 2024
Goedemorgen, Dank voor je positieve review! Wat fijn dat je tevreden bent over onze services, we vinden het super leuk om te horen dat je kleinkinderen blij waren met de mooie armbandjes. Fijne dag en heel graag tot een volgende keer!
MV
Marjan V.
Sint oedenrode
Super snel reageren. Heel vriendelijk. Top service
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemiddag, Dank voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service, dat waarderen we enorm. Heel veel plezier met je bestelling en een fijne dag verder!
18 apr 2024
Snelle service. Mooie sieraden en mooi verpakt
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemorgen, Dank voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service, je bestelling en de verpakking daarvan. Heel veel plezier met (het geven van) de mooie ketting. Fijne dag en graag tot een volgende keer!
Snelle fantastische service!
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemorgen, Dank voor je positieve review! Wat fijn om te horen dat je tevreden bent over onze service. Fijne dag en graag tot een volgende keer!
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemorgen, Dank voor je positieve review! We wensen je heel veel plezier met je bestelling. Fijne dag en graag tot een volgende keer!
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemorgen, Dank voor je positieve review! We wensen je veel plezier met je bestelling. Fijne dag en graag tot een volgende keer!
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemorgen, Dank voor je positieve review! We wensen je alvast veel plezier met je bestelling. Fijne dag en graag tot een volgende keer!
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemiddag, Dank voor je review! We hopen dat je bestelling naar wens is en wensen je veel draagplezier met de mooie Flora Flower Studs. Fijne dag en graag tot een volgende keer!
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemorgen, Dank voor je positieve review! We hopen dat je bestelling naar wens is en wensen je veel plezier met de prachtige Tilly Armband. Fijne dag en graag tot een volgende keer!
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemorgen, Dank voor je positieve review! We hopen dat je bestelling naar wens is en wensen je weer veel draagplezier met oorbellen. Fijne dag en graag tot een volgende keer!
14 apr 2024
17 apr 2024
Goedemorgen, Dank voor je positieve review! We hopen dat je bestelling naar wens is, heel veel draagplezier met de mooie armband. Fijne dag en graag tot een volgende keer!
13 apr 2024
Goedemiddag, Dank voor je positieve review! We hopen dat je bestelling naar wens is, heel veel draagplezier met de mooie ring. Fijne dag en graag tot een volgende keer!
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemiddag, Dank voor je positieve review! Hopelijk is alles naar wens, we wensen je heel veel plezier met je bestelling. Fijne dag en graag tot een volgende keer!
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemorgen, Dank voor je positieve review! Hopelijk is alles naar wens, veel plezier met je bestelling. Fijne dag en graag tot een volgende keer!
De klant op de hoogte houden qua levering. Je kan nergens bekijken hoever ze zijn met je bestelling. Voor gouden sieraden vind ik dit persoonlijk geen goede service.
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemiddag, Dank voor je review! We begrijpen zeker dat dit jammer is, echter communiceren we vooraf altijd de productie- en levertijden op dat moment via onze site. Deze pagina wordt ook voortdurend ge-update, zodat deze verwerkingstijden altijd actueel zijn. Voor een tussentijdse update over je bestelling kun je uiteraard altijd onze klantenservice bereiken. Wij schakelen dan met liefde met onze productieafdeling, om je op dat moment direct een indicatie te kunnen geven over het afronden van het productieproces en het verzenden van je order. Fijne dag en alsnog graag tot een volgende keer!
Besteld, betaald en niks gekregen
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemiddag, Dank voor je review! Wat vervelend om te horen dat je nog niets ontvangen hebt.. Ik heb het direct even nagekeken in ons systeem en als het goed is hebben we al meerdere malen contact gehad over je order, vanwege een niet bruikbare vingerafdruk. Helaas kunnen wij deze dus niet voor je overnemen en hebben we je een nieuwe vingerafdruk gevraagd. Daarnaast hebben we je ook aangeboden om de overtrek te maken op een alternatieve manier zodat we de order alsnog met de verzonden vingerafdruk kunnen doorzetten. Inmiddels hebben wij je akkoord hiervoor ontvangen en is je bestelling direct doorgezet naar onze productieafdeling, zij zijn hier al druk mee bezig voor je dus het sieraad kan elk moment afgerond worden qua productie. We hopen dat je snel kunt genieten van jouw nieuwe sieraad, dank voor je geduld en vertrouwen hierin. Fijne dag en alvast veel draagplezier!
31 mrt 2024
Goed op de hoogte gehouden van het bestelproces en vragen werden snel en adequaat beantwoord.
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemorgen, Dank voor je positieve review! Fijn om te lezen dat je tevreden bent over onze service, we wensen je veel plezier met je bestelling. Fijne dag en graag tot een volgende keer!
31 mrt 2024

Fantastisch

Bij iedere stap van verzenden krijg je netjes een mail. Prachtig sieraad,superblij mee
Antwoord van vedder-vedder.com/nl
Goedemorgen, Dank voor je leuke review! Wat fijn om te horen dat je blij bent met de ketting, we wensen je veel draagplezier. Fijne dag en graag tot een volgende keer!