Lucardi Juwelier Almere Buiten

58 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden99 beoordelingen in totaal

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Almere Buiten

20 apr 2024
De tijd die er voor je wordt genomen. Zie je helaas tegenwoordig nog maar genomen. Heel blij mee!

Oorbellen kleindochter

Fijne verkoopster, leuke oorbellen veel keus voor meisjes en een mooie verpakking.
18 apr 2024
Supervriendelijke dame die uiterst haar best deed de beste service te geven
AE
Annie E.
Almere
13 apr 2024
Super netjes en vriendelijk geholpen. Ook met het aanmelden voor Member.
Fijne service, ruime collectie en vriendelijk personeel.
21 apr 2024

Goed geholpen

Het personeel was aardig en we werden goed geholpen
Goede kwaliteit
23 apr 2024
23 apr 2024
13 apr 2024
17 mrt 2024
Super vriendelijk en goed en snel geholpen
23 mrt 2024
Vriendelijk en hulpvaardige medewerkers
Vriendelijk personeel, vakkundige verkoopster. Vaak de kortingen en aanbiedingen zijn pluspunt. Leuke geste kadootje me5 je verjaardag. Loop er geregeld binnen en wordt altijd vriendelijk ontvangen in beide filialen in Almere.
18 jan 2024
Prettige klantvriendelijke verkoopsters, die helpen meedenken over wat ke graag wilt!.
Zeer klantvriendelijk
7 jun 2023

Goeie aankoop, kletsende collega’s maken het wat minder

Goeie aankoop, goede assistentie van de verkoopster die mij hielp. Het was echter niet de eerste keer dat ik bij de winkel in Almere Buiten iets ging kopen en hulp nodig had van de verkoopster maar dat haar andere collega die heel heel relaxed “half-onder” de kassa zat, het belangrijker vond om met de verkoopster te blijven kletsen en soort van geïrriteerd raakte wanneer ik vragen had over wat ik wilde kopen.

Geslaagd voor een mooie set

Vandaag een mooie 3-delige sieradenset als cadeau voor mijn man gekocht. We werden heel vriendelijk en deskundig geholpen. De set is mooi verpakt, maar wel jammer dat je het doosje apart moet betalen terwijl je toch voor een knap bedrag aan sieraden koopt.
1 nov 2023
Er was nog weinig van de aanbiedingen. De verkoopster was top. Veel beter als in de stad. Die hebben het heel druk met elkaar en geen tijd voor de klant.