Betervoorbereid.nl- Logo - Beoordelingen

Betervoorbereid.nl
Beoordelingen:

226 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.861 beoordelingen in totaal  

4,35
Goed

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 28 sep 2021
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Betervoorbereid.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
De bestelde vijf meter rol pleister van HEKA PLAST bevalt prima, zeer goed zelfs. Ook de levering verliep vlot en zonder problemen.

de meest kritische beoordeling

29 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Moet zelf actief vragen om updates, communicatie gaat niet geweldig. Ik kocht een verkeerde brandblusser aangezien het plaatje niet overeen kwam met de omschrijving. Mijn fout, dus op eigen kosten retour gestuurd. Retourformulier vroeg mij om een vervangend product aan te geven, alles netjes ingevuld en verwacht dat ik hier nog een mailtje over zou krijgen (moest een beetje extra betalen). Niks vernomen, bij navragen blijkt dat ik opnieuw moet bestellen. Waarom het retourformulier dan vraagt om een vervangend product blijft een raadsel...
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Betervoorbereid.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
(5)
(8)
(16)
Resetten
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb nog niets ontvangen, dus hoe kan ik jullie dan beoordelen??
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
5 dagen geleden
Beste, Bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling. We zien dat er vorige week donderdag contact met mijn collega is geweest betreft uw order, deze is ook donderdag verstuurd en zou vrijdag bij u worden afgeleverd. Echter tot mijn verbazing zie ik dat de zending vorige week vrijdag niet is afgeleverd maar naar een verkeerd depot is gestuurd. De volgende dag, zaterdag 20-4, is deze naar het juiste depot gestuurd zodat deze vandaag 22-4 bij u kan worden afgeleverd. Aangezien we veel B2B klanten hebben leveren wij niet standaard op zaterdag maar de volgende werkdag. In de track&trace is dus ook af te lezen dat het pakketje vandaag onderweg is voor bezorging aan de ontvanger. Kunt u ons op de hoogte houden indien de zending wederom niet volgens afspraak wordt afgeleverd? We horen graag van u! Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
9 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
8 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakje nog niet ontvangen. Schijnt nog steeds bij het transportbedrijf te zijn. De bezorging krijgt dus een nul. Over de eventuele inhoud van het pakje kan ik daarom nog geen oordeel geven. Twee sterren voor de twijfel.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
8 apr 2024
Beste, Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend om te vernemen dat u de zending nog niet in ontvangst heeft kunnen nemen. We zien inderdaad dat de order die op 3-4 is besteld en 4-4 geleverd zou worden, per abuis is gesorteerd naar een depot is Kesseldorf (Duitsland). Omdat de zending weer terug retour moet naar het juiste depot, is de zending hierdoor vertraagd, dit tezamen met het weekend er tussen. In de diepere track&trace gegevens zie ik dat de zending vandaag (8-4) wordt aangeboden. Hou de track&trace in de gaten mocht u gehinderd zijn om de zending in ontvangst te nemen, DPD biedt namelijk de mogelijkheid om neerzettoestemming te ontvangen, het bezorgadres aan te passen, bij de buren of bij een DPD punt de zending af te laten leveren. Mocht u in de toekomst binnen 1 werkdag niets ontvangen, kunt u direct contact opnemen met onze klantenservice, zij kunnen direct voor u kijken wat er met de bestelling aan de hand is en indien nodig direct schakelen. We vernemen graag zodra de zending is afgeleverd. Mochten er toch nog vragen en/of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
31 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Moet lang wachten op mijn bestelling is nog steeds niet binnen
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
2 apr 2024
Hi Leon, Bedankt voor je bestelling en je beoordeling. Vreemd genoeg zien we dat er wel een klantprofiel van je is aangemaakt maar verder zien we dat er geen order aan is gekoppeld. Vermoedelijk heeft iemand midden in het verwerken het werk stil gelegd en uw order niet meer afgemaakt. Wat uiteraard een slordige zaak is en direct ga nalopen hier bij de orderverwerking. Mocht je in de toekomst wat bestellen en binnen 24 uur geen Track&trace hebben ontvangen, mag je direct aan de bel trekken. Normaal hebben we hier altijd alles op voorraad en worden bijzonderheden direct telefonisch of per mail gecommuniceerd. Excuses voor het ongemak. We gaan vandaag de order alsnog jouw kant opsturen. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
29 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Stond op voorraad en moet nu 4 weken wachten
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
29 mrt 2024
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Jammer genoeg is er voor uw bestelling een order geplaatst met de laatste stuks van de bestelde vetblussers. Aangezien uw bestelling buiten de kantooruren is geplaatst hebben we u pas de volgende dag kunnen informeren over een langere levertijd. Inmiddels staat het product ook niet meer op 'uit voorraad leverbaar' maar in plaats daarvan '2 weken of langer'. Excuses voor het ongemak. Mochten er nog vragen zijn over uw bestelling, neem gerust contact op met ons. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
26 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

telefonisch contact gehad over het feit…adres

telefonisch contact gehad over het feit dat het adres verkeerd is overgekomen. toegezegd gekregen dat dit hersteld zou worden. Pakket alsnog aangekomen in Sittard i.p.v. 's-Hertogenbosch
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
26 mrt 2024
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Erg vervelend dat de zending alsnog op het factuuradres terecht is gekomen. We zien vreemd genoeg wel dat dit is aangepast in jullie klant profiel (factuur, pakbon e.d.), hier staat het namelijk wel goed. Waarschijnlijk is het dan toch niet goed overgekomen en niet goed gecommuniceerd met het magazijn waar de order uiteindelijk vanuit verstuurd wordt, excuses hiervoor. Hou er wel altijd rekening mee dat in de track&trace tot een paar uur voor de aflevering het adres nog aangepast kan worden, dit kan in de track&trace mail die u van ons ontvangt zodra de zending wordt verstuurd. Echter begrijpelijk dat als dit al is gecommuniceerd, u niet meer zo snel de track&trace mail controleert. Indien de zending nog niet naar het juiste adres is gestuurd kunt u contact met ons opnemen, wij kunnen u dan voorzien van een DPD verzendlabel zodat u alsnog de zending zonder extra kosten bij het juiste adres kunt krijgen. Mocht dit al gebeurt zijn, neem dan gerust bij een volgende bestelling contact met ons op, dan kunnen we kijken voor een compensatie. :-) Mochten er toch nog vragen en/of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
3 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
30 Jan besteld: artikel wordt pas eind maart geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
19 feb 2024
Beste, Bedankt voor uw beoordeling, erg jammer dat u zo lang dient te wachten op de bestelde vetblusser. Jammer genoeg kampen onze huidige leveranciers tegen leveringsproblemen op waardoor zij helaas sporadisch wel of niet kunnen leveren. Normaliter schiet het systeem bestellingen door naar de leverancier en ontvangen we al voordat de voorraad bijna op raakt, nieuwe voorraad. Dit was nu ook het geval, echter kan de leverancier niet snel leveren. We hebben nog aan andere leveranciers gevraagd maar ook zij kampen met voorraad problemen. We balen er van maar hopen zeker veel sneller dan de aangegeven datum te kunnen leveren. Mochten er tussen die tijd nog vragen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
29 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Producten nog niet binnen en geen statusupdates.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
19 feb 2024
Beste, Bedankt voor uw feedback, erg vervelend dat u nog geen statusupdate had ontvangen. Ik zie dat de bestelling een deellevering betreft en dat de gehele order in 2 zendingen is verstuurd. Inmiddels zie ik dat beide zendingen zijn afgeleverd. Mochten er toch nog vragen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zondag 21 Jan besteld, vrijdag nog steeds niets

Zondag 21 Jan besteld, vrijdag 26 nog steeds geen update van Beter voorbereid of DPD. DPD tracking status is al sinds maandag 22 Jan: "Bestelling is onderweg. Binnen 1 tot 2 dagen bezorgd" maar heb nog niets.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
19 feb 2024
Beste, Bedankt voor de feedback. We zien inderdaad dat de bestelling nog steeds op de status staat waarbij deze onderweg is naar het verzameldepot. De order is dus wel hier weg gegaan maar vreemd genoeg nog niet aangekomen bij het juiste depot. Ik zie dat er gecontacteerd is naar onze invoice mail, helaas zien sommige collega's deze nog wel is over het hoofd. Voor info & Support@betervoorbereid.nl kunt u met al uw vragen terecht voor problemen met zendingen. Aangezien we merken dat dit nog steeds niet is opgelost zullen we direct DPD informeren betreft de zending met de vraag waar of de zending blijft. We nemen z.s.m. contact met u op! Met vriendelijke groet, Davey Klantenservice Betervoorbereid.nl
23 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Pakket nog steeds niet ontvangen.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
23 jan 2024
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Spijtig genoeg is er vorige week door verzuim op onze afdeling een achterstand ontstaan, waardoor uw bestelling vertraging heeft opgelopen. Inmiddels hebben wij uw bestelling hier verzendklaar gemaakt en bieden wij u onze excuses aan voor het ongemak. Vriendelijke groet, Klantenservice
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb men goederen nog niet ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
22 jan 2024
Geachte heer Dnoub, Hartelijk dank voor uw kritische feedback. Spijtig genoeg hebben uw bestellingen door afwezigheid van een aantal medewerkers van onze klantenservice vertraging opgelopen. Inmiddels zijn de bestellingen die vorige week door u zijn geplaatst, hier verwerkt en worden vandaag verzonden. U ontvangt hier nadere informatie over. Wij hopen dat de kwaliteit van de producten voldoet aan uw verwachtingen, onze excuses voor het ontstane ongemak. Vriendelijke groet, Klantenservice
15 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
15 jan 2024
Beste, Bedankt voor uw beoordeling. Onlangs u gesproken betreft de backorder die op uw bestelling is ontstaan. Helaas was van één van de zoveel bestelde artikelen niet in de bestelde aantallen aanwezig, deze verwachten we deze week te kunnen leveren. Erg vervelend, we kunnen de frustratie begrijpen, echter is het soms onmogelijk om altijd de juiste hoeveelheid artikelen op voorraad te hebben, gelukkig hebben we dit direct naar u kunnen communiceren. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
SB
Sjaak B.
Vierlingsbeek
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb het verkeerde product ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
12 jan 2024
Beste, Oei, dat is niet de bedoeling. Bedankt voor de kennisgeving. We zullen direct contact met u opnemen zodat we z.s.m. de juiste producten uw kant op kunnen sturen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
3 voorraadartikelen besteld, na verzoek betaling mail dat 2 artikelen niet op voorraad zijn. Ene duurt nog 2-3 weken, andere zelfs 2 maanden. Wel alternatieven geboden, maar beide stuk duurder, één van de artikelen zelfs bijna 3 x zo duur.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
12 jan 2024
Beste, Bedankt voor de feedback. Helaas hadden we inderdaad van een veiligheidssetje de grotere variant op voorraad samen met het andere aangeboden alternatief. De door u bestelde artikelen waren reeds verkocht, excuses voor het ongemak! Aangezien het duurdere alternatief van het zelfde merk was, eigenlijk vrijwel het zelfde tasje maar dan een slagje groter met meer inhoud, leek dit ons het beste alternatief. Jammer genoeg hebben we geen goedkopere variant van deze tasjes. Nogmaals excuses voor het ongemak. We hadden graag direct de bestelde artikelen willen versturen! Mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Fijne dag! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Product al 3 weken niet ontvangen... Kan niet.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
12 jan 2024
Beste, Bedankt voor uw beoordeling, dit moet alles behalve de bedoeling zijn. Ik ga direct verzoeken aan één van mijn collega's van de orderverwerking of zij contact met u kunnen opnemen, normaliter informeren wij de klant namelijk bij vertraging of andere problemen. Excuses voor het ongemak! Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Website op tijd updaten…De klant op…

Website op tijd updaten…De klant op tijd verwittigen of een product wel of niet op voorraad is.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
10 jan 2024
Beste, Bedankt voor uw bestelling en de feedback. Helaas kan het zo zijn dat door een eerdere order, in dit geval een order tussen de jaarwisseling door, het bestelde artikel niet meer voorradig is. Gelukkig hebben we dit direct met u kunnen communiceren. Doordat leveranciers rond deze tijd van het jaar vaak een weekje dicht zijn, werd ook de levertijd van de AED wat opgeschoven. Gelukkig heb ik vernomen dat uw bestelling inmiddels al is verstuurd, laten we hopen dat u deze in correcte staat in ontvangst kunt nemen. Excuses voor de week vertraging die is ontstaan op uw bestelling. We gaan kijken hoe we dit in de toekomst kunnen voorkomen. Mochten er toch nog vragen zijn, neem gerust contact met ons op, we staan graag voor u klaar. Fijne dag! :-) Met vriendelijke groet. Klantenservice Betervoorbereid.nl
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Geen voorraden, Als er op de site staat dat er een voorraad is krijg later te horen dat er geen voorraad is. Bij een reactie hierop duurt het lang voordat je bericht terug krijgt.
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
15 nov 2023
Beste, Bedankt voor uw bestelling en uw beoordeling. Nadat de bestelling is geplaatst heeft mijn collega direct met u gecommuniceerd betreft de missende aantallen van uw order. Jammer genoeg niet bij vermeld dat er reeds van deze kegels (ook de staffel) zijn opgekocht die dag. Helaas kan het voorkomen dat bij aanschaf van staffel artikelen, we net niet voldoende aantal stuks op voorraad hebben, maar waarvan er nog wel voorraad is. Soms werkt dit net buiten onze macht en is helaas niet altijd te voorkomen. U heeft de maandag erop een mail gestuurd, waarop mijn collega binnen 2/3 uur op heeft gereageerd, excuses dat dit niet sneller is gebeurd. De maandagen zijn altijd heel druk voor de meeste webshops i.v.m. het verwerken van alles in het weekend. Overigens wachten wij nog op uw reactie van het laatste mailtje van afgelopen maandag, heeft u onze mail goed ontvangen? Zojuist heb ik vernomen dat we de bestelde artikelen eerder kunnen verwachten en dat we (hopelijk) deze morgen kunnen opsturen! We houden dus contact. Mochten er verder nog vragen of opmerkingen zijn, we staan graag voor u klaar. Met vriendelijke groet, Dave van Bremen Klantenservice Betervoorbereid.nl
5 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beter letten op kwaliteit produkten
Beoordeling melden
Antwoord van Betervoorbereid.nl
15 nov 2023
Beste, Bedankt voor de feedback en het informeren van de gebrekkige sluiting van de lege EHBO koffer die u heeft besteld. De sluiting bleef niet dicht waarbij de inhoud van de koffer er zo uitvalt, wat ten eerste zeer frustrerend is en ten tweede niet hygiënisch aangezien het om EHBO materialen gaat. Gelukkig bleek dit een enkeling te zijn en was u vrij om deze om te ruilen voor een een EHBO koffer waarvan de sluiting wel fatsoenlijk werkt. Fijn dat u direct contact hierover hebt opgenomen, dit is namelijk relevante informatie voor de producent. Niet iedereen neemt hier altijd contact voor over. :-) Met vriendelijke groet, Klantenservice Betervoorbereid.nl